Στάσεις Γιόγκα Για Χαλάρωση Και Καλύτερο Ύπνο - Τα 15 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Σταθείτε όρθιοι, με τα πόδια ελαφρώς ανοιχτά. Ενώστε τα χέρια σας μπροστά σας, με τις παλάμες να βλέπουν προς τα έξω, και υψώστε τα προς το ταβάνι, αναπνέοντας βαθιά καθώς τεντώνετε το σώμα σας. Μετά από μερικές αναπνοές, χαμηλώστε τα χέρια σας αργά. Επαναλάβετε όσες φορές χρειαστείτε. Αυτή η στάση ρυθμίζει την αναπνοή, και βοηθά στην καλύτερη στάση του σώματος. Η στάση του πολεμιστή

Δίκτυο Συνεργατών | Α’ Βοήθειες | Τηλέφωνα Α’ Ανάγκης | Προειδοποιήσεις Φαρμάκων

Αν απολαμβάνετε τη γιόγκα ως μέρος κάποιου προγράμματος γυμναστικής ή/και υγιεινής διατροφής, μπορεί να αναρωτιέστε αν υπάρχει η «τέλεια» ώρα της ημέρας για άσανες. Ίσως νιώθετε πιο δραστήριοι και γεμάτοι ενέργεια μετά από ένα πολύ πρωινό μάθημα γιόγκα και γι’ αυτό πιστεύετε ότι θα ήταν καλύτερο να κάνετε μόνο το πρωί. Όμως, το σίγουρο είναι πως δεν υπάρχει σωστή ή λάθος ώρα για γιόγκα. Η επιλογή της ώρας εξαρτάται από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες.

Η γιόγκα πριν τον ύπνο είναι σίγουρα χαλαρωτική και βοηθά στον ποιοτικότερο και πιο ξεκούραστο ύπνο. Αποφύγετε τις άσανες που ξυπνούν το σώμα και τον νου και έτσι δεν ενδείκνυνται για χαλάρωση, όπως κάμψεις που απαιτούν δύναμη. Εστιάστε στην αναπνοή, σε στάσεις όπως η στάση παιδιού (balasana), κατά την οποία τεντώνουμε τους μύες της πλάτης, ξεπιανόμαστε και βοηθάμε στη διαδικασία της πέψης. Συμβουλές

Η πολύ πρωινή ώρα, πριν την ανατολή, θεωρείται μια πνευματικά φορτισμένη ώρα της ημέρας στην παράδοση των βεδίκων και γι’ αυτό είναι ιδανική για γιόγκα. Αν προτιμάτε την πρωινή λοιπόν γιόγκα, τότε ο χαιρετισμός στον ήλιο πρέπει να περιλαμβάνεται στις ασκήσεις σας. Αυτές οι άσανες προθερμαίνουν το σώμα σας, τονώνουν και τεντώνουν σωστά τον κορμό σας.

Η πίεση και το στρες είναι γενικά φαινόμενα της καθημερινότητας, και μπορεί να μην έχουμε την πολυτέλεια να χαλαρώνουμε κάθε μέρα, αλλά μπορούμε να βρούμε 30 λεπτά δύο με τρεις φορές την εβδομάδα για να απελευθερώνουμε το άγχος. Είναι πολύ σημαντικό να νιώθουμε ειρήνη και ηρεμία μέσα μας, για να μπορούμε να αποδώσουμε πολύ καλύτερα είτε στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, είτε στην δουλειά ή την σχολή.

Τώρα με τις γιορτές η αλήθεια είναι ότι όλοι αγχωνόμαστε λίγο περισσότερο, και τρέχουμε όλη μέρα, είτε για να κάνουμε ψώνια, είτε για να βρεθούμε με γνωστούς και φίλους.

Σχημάτισε με το σώμα σου το γράμμα L βάζοντας τα πόδια σου προς την πλευρά του τοίχου αντίθετα απ’ ότι κοιμάσαι με τη μέση σου να είναι επίπεδη στο στρώμα και τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι ή σταυρωμένα προς το στήθος σου. Πάρε εισπνοές και εκπνοές για μερικά λεπτά. Θα δεις ότι θα σε τονώσει ειδικά αν ήσουν στο πόδι όλη μέρα.

Ο E dward Vilga είναι ειδικός στη γιόγκα, με 30ετή εμπειρία ενώ έχει γράψει το βιβλίο Yoga in Bed. Παρακάτω σου προτείνει τις τρεις καλύτερες στάσεις για να διώξεις την ένταση της δουλειάς και να κοιμηθείς σαν πουλάκι !

Καθαρίστε το Σπίτι σας Χωρίς Κόπο: Δείτε πώς θα Μειώσετε την Ακαταστασία

Τα αυτοάνοσα νοσήματα γνωρίζουν έξαρση στην εποχή μας, φαινόμενο για το οποίο ενοχοποιείται μια πληθώρα παραγόντων: από τη διατροφή και τη ζωή μακριά από τη φύση, σε αποστειρωμένα σπίτια-κλουβιά, μέχρι τις περιβαλλοντικές επιθέσεις και την ατμοσφαιρική ρύπανση. Αυτό που μένει σταθερό είναι ότι είχαν, έχουν και θα έχουν αδυναμία στις γυναίκες.

Κι αν δεν με πιστεύεις, πίστεψε την έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Sexual Medicine η οποία απέδειξε πως οι γυναίκες που έκαναν τακτικά γιόγκα για 12 εβδομάδες, παρουσίασαν καλύτερη λειτουργία και στους 6 τομείς της σεξουαλικής δραστηριότητας (επιθυμία, διέγερση, λίπανση, οργασμός, ικανοποίηση και πόνος). Αναρωτιέσαι γιατί;

Χαρίζει ηρεμία, τονώνει το σώμα, αυξάνει την ευλυγισία και σε κάνει πιο τολμηρή. Αυτά είναι μονάχα λίγα από τα οφέλη της γιόγκα είναι όμως και αυτά που υπόσχονται καλύτερη σεξουαλική ζωή.

Δημιουργείστε πρόγραμμα ύπνου. Έχετε διαταραχή ύπνου ή ξυπνάτε κατά διαστήματα τη νύχτα; Δημιουργήστε σταθερό πρόγραμμα ύπνου και έγερσης. Αν λαμβάνετε συμπληρώματα για τον ύπνο , αν δεν βρίσκονται κάτω από την καθοδήγηση γιατρού δείτε αν ακόμα τα χρειάζεστε όταν αλλάξετε τις συνήθειες ύπνου. Αν υποπτεύεστε ότι μπορεί να πάσχετε από διαταραχή ύπνου είναι σημαντικό να αναζητήσετε διάγνωση και αγωγή από τον γιατρό σας ή από ειδικό στον ύπνο.

Προσέξετε τις εξόδους. Οι προσκλήσεις για διασκέδαση θα έρθουν το καλοκαίρι και η ψυχαγωγία είναι απαραίτητη. Ωστόσο θα πρέπει να σκεφτείτε πώς θα επηρεάσει το ρυθμό σας τη νύχτα. Αν καταναλώνετε αλκοόλ μέχρι 3 ώρες πριν τον ύπνο μπορεί να αποκοιμηθείτε πιο εύκολα αλλά θα διαταραχτεί ο κύκλος του ύπνου. Αντ’ αυτού σκεφτείτε κάποιο ελιξίριο όπως τσάι χαμομηλιού με μέλι ή ζεστό γάλα αμυγδάλου.


Δημοσίευση: 22/11/2019


. .