Πέντε Λόγοι Που Δε Χάνετε Βάρος - Τα 14 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Οι δραστικές ή πολύ αυστηρές δίαιτες μπορεί να πυροδοτήσουν αλλαγές στη διάθεση, πονοκεφάλους, σωματική και διανοητική κούραση, ευερεθιστότητα, αναστάτωση του πεπτικού και κόπωση – κάποιοι έχουν περιγράψει αυτά τα συναισθήματα σαν ατέλειωτη κούραση και άλλοι λένε πως νιώθουν σαν ζόμπι. Κανείς δεν θέλει να νιώθει έτσι και η αλήθεια είναι πως η αλλαγή της διατροφής σου προς το καλύτερο θα έπρεπε να σε κάνει να νιώθεις γεμάτη ενέργεια, ελαφριά, με καθαρό κεφάλι και ευτυχισμένη.

Η λύση: εντόπισε τις παγίδες που αφορούν τις δίαιτες αδυνατίσματος και εφάρμοσε δοκιμασμένες τεχνικές για να βελτιώσεις την προσέγγισή σου απέναντι στο θέμα αδυνάτισμα. Οι παρακάτω αλλαγές στον τρόπο σκέψης μπορούν να σε εμποδίσουν να το βάλεις κάτω και να επιτύχεις μία λογική, εφικτή απώλεια βάρους.

Ένα πράγμα που έχουν κοινό οι περισσότερες δίαιτες αδυνατίσματος είναι πως αποτυγχάνουν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Γιατί;

Αρχικά, κάντε μια γροθιά. Αυτό είναι το μέγεθος το οποίο θα πρέπει να έχει το άδειο στομάχι σας. Τώρα σκεφτείτε πόση τροφή στριμώχνεται σε αυτό, σε κάθε γεύμα. Ο δρ Libby Weaver, συγγραφέας του «Συμπτωματικά Υπέρβαρος;», λέει ότι αν το στομάχι σας έχει ένα ορισμένο μέγεθος, έτσι οφείλει να είναι κάθε μέρα. Ετσι, όταν τρώτε λιγότερο, το έντερο δίνει «σήμα» ότι είστε ακόμα πεινασμένοι. Η λύση είναι: Μειώστε τις μερίδες φαγητού. Θα χρειαστούν περίπου τέσσερις ημέρες για να συρρικνωθεί το στομάχι.

Το άγχος ενθαρρύνει την περίσσεια παραγωγή κορτιζόλης, η οποία επικοινωνεί με τα κύτταρα του σώματος «ειδοποιώντας» ότι υπάρχει έλλειψη τροφίμων. Το σώμα αντιδρά με αυξημένη αποθήκευση λίπους, επιβραδύνοντας τον μεταβολισμό και σας προκαλεί να τρώτε περισσότερο. Η λύση: Ασκηθείτε ώστε να μειωθούν τα επίπεδα της ορμόνης του στρες (κορτιζόλη).

Η απώλεια βάρους είναι δύσκολη υπόθεση, ιδίως όταν ο δείκτης της ζυγαριάς δεν ξεκολλάει. Ωστόσο, προτού απογοητευτείτε και παρατήσετε την προσπάθειά σας, ελέγξτε κάποια από τα βασικά στοιχεία.

Παραλείπετε το πρωινό: Η συστηματική κατανάλωση πρωινού αποτελεί μια συνήθεια που μπορεί να συμβάλλει στον καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους, ρυθμίζοντας το αίσθημα πείνας κατά τη διάρκεια της μέρας και αποτρέποντας την υπερκατανάλωση φαγητού στα επόμενα γεύματα. Επιπλέον, προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια προκειμένου να είστε πιο δραστήριοι μέσα στη μέρα και συνεπώς να δαπανήσετε περισσότερες θερμίδες.

Αποφασίσατε να προσέξετε λίγο περισσότερο τη διατροφή σας, με στόχο τη σταδιακή μείωση του σωματικού σας βάρους. Ωστόσο, παρά την προσπάθεια, η ένδειξη της ζυγαριάς αρνείται να κατέβει…

Παραλείπετε το πρωινό : Η συστηματική κατανάλωση πρωινού αποτελεί μια συνήθεια που μπορεί να συμβάλλει στον καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους, ρυθμίζοντας το αίσθημα πείνας κατά τη διάρκεια της μέρας και αποτρέποντας την υπερκατανάλωση φαγητού στα επόμενα γεύματα. Επιπλέον, προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια προκειμένου να είστε πιο δραστήριοι μέσα στη μέρα και συνεπώς να δαπανήσετε περισσότερες θερμίδες.

Αποφασίσατε να προσέξετε λίγο περισσότερο τη διατροφή σας, με στόχο τη σταδιακή μείωση του σωματικού σας βάρους. Ωστόσο, παρά την προσπάθεια, η ένδειξη της ζυγαριάς αρνείται να κατέβει…

Γεια σου Γιωργο. Εχω ξεκινησει προγραμμα απωλειας τοπικου παχους (κυριως το λεγομενο σπλαχνικο) με μηχανηματα. Το προγραμμα περιλαμβανει υπερηχους,λεμφικο μηχανημα και κρυοθεραπεια (οχι κρυολυπολιση). Ο στοχος μου ειναι να χασω 40 κιλα με διατροφη,γρηγορο περπατημα,λιγα βαρη και με τα μηχανηματα που ανεφερα παραπανω. Για τα πρωτα 3 πιστευω οτι μπορω να χασω καποια κιλα,αλλα θα ηθελα την γνωμη σας για τα μηχανηματα αν θεωρειτε πως βοηθανε εστω και λιγο.Ευχαριστω.

Αν κ λιγο ανορθοδοξο σε ορισμενα σημεια, ειναι μακραν το καλυτερο αρθρο που έχω διαβασει ποτε για απωλεια βαρους!! Και καθαρα συμπωματικα, εχω εφαρμοσει σημεια του καποια στιγμη στην ζωη μου κ ειχαν ακριβως το αποτέλεσμα που περιγραφετε!! Μιλαω βεβαια για απωλεια 5 κιλων (τοσα ηθελα να χασω) κ πολλων ποντων!! Οπως κ να εχει συγχαρητηρια!!! Να γλιτωσουν, κυριως τα κοριτσάκια, τις νευρωσεις με τις διαιτες της πεινας κ το ζυγισμα κάθε μπουκιάς!!!

Είμαι υπερήφανος για εσένα Μαρία μου! Μου δίνει μεγάλη χαρά που μέσα από την σελίδα μου μπόρεσα να σε βοηθήσω. Πρόσεξε να μην χαλαρώσεις και τα πάρεις πίσω. Τώρα που μπήκες σε αυτόν τον δρόμο και έχεις και ένα τεράστιο χαμόγελο (είμαι σίγουρος γι’ αυτό), είναι ευκαιρία να συνεχίσεις να βελτιώνεις την διατροφή, την υγεία και την εικόνα σου. Καλή συνέχεια. Να προσέχεις και να χαμογελάς!

Η δρ Alexis Conason, κλινική ψυχολόγος με έδρα τη Νέα Υόρκη και επιστημονική συνεργάτιδα και ερευνήτρια στο Ερευνητικό Κέντρο Παχυσαρκίας και Διατροφής στο νοσοκομείο St. Luke-Roosevelt, επισημαίνει πέντε πράγματα που πρέπει ο καθένας να γνωρίζει, σχετικά με το σωματικό βάρος και την επίπτωση του στην ψυχολογία του.


Δημοσίευση: 22/11/2019


. .