Οι Τροφές Που Χαρίζουν Δυνατά Νύχια - Τα 17 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Γάλα Η υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο στο γάλα ενισχύει τα νύχια και τα κάνει να μεγαλώνουν πιο γρήγορα. Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον ένα ποτήρι γάλα καθημερινά, καθώς έχει βρεθεί ότι η έλλειψη ασβεστίου στο σώμα μπορεί να προκαλέσει εύθραυστα και ξηρά νύχια. Για να επιτρέψετε στο σώμα να απορροφήσει πλήρως το ασβέστιο, να συνοδεύετε το γάλα σας με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D , όπως αυγά, μανιτάρια και άλλα.

Μπύρα Η μπύρα είναι μια από τις πλουσιότερες πηγές πυριτίου σε μια κλασική διατροφή. Ένα καθημερινό συμπλήρωμα πυριτίου 10 χιλιοστογράμμων μειώνει την ευθραυστότητα των μαλλιών και των νυχιών μετά από 20 εβδομάδες, σύμφωνα με τα αρχεία της Δερματολογικής Έρευνας. Οι ειδικοί συστήνουν να μην καταναλώνετε περισσότερα από ένα ποτό την ημέρα εάν είστε γυναίκα και δύο αν είστε άνδρας.

Αμύγδαλα Τα αμύγδαλα δεν είναι μόνο μια καλή πηγή πρωτεΐνης, αλλά είναι και πλούσια σε μαγνήσιο , το οποίο βοηθά στη διατήρηση υγιών μαλλιών και νυχιών. Έχετε υπόψη σας ότι οι κάθετες ράχες στα νύχια μπορεί να είναι σημάδι ανεπάρκειας μαγνησίου.

Τα νύχια αποτελούνται από πρωτεΐνες, καθώς η κερατίνη (μία πρωτεΐνη) είναι το βασικό δομικό συστατικό τους . Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο, η πρόσληψη πρωτεΐνης είναι απαραίτητη για την υγιή ανάπτυξη των νυχιών αλλά και τη σκληρότητά τους. Τα κρεατικά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι μεγάλες πηγές πρωτεϊνών. Αν δεν τρώτε κρέας ή γαλακτοκομικά προϊόντα, μπορείτε να πάρετε πρωτεΐνη από τα όσπρια, τους ξηρούς καρπούς και τα προϊόντα σόγιας.

Η ανεπάρκεια της βιταμίνης Α, που είναι σημαντική για την ανάπτυξη των κυττάρων και των ιστών του σώματος, μπορεί να είναι η αιτία για τα εύθραυστα ή ξηρά νύχια σας. Η βιταμίνη αυτή, προστατεύει την επιφάνεια των νυχιών και βοηθάει στην γρήγορη ανάπτυξή τους. Γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το γάλα και το τυρί είναι καλές πηγές της βιταμίνης Α, όπως επίσης το σπανάκι, γλυκοπατάτες και τα καρότα.

Εάν τα νύχια σας σπάνε εύκολα, ξεφλουδίζουν ή εμφανίζουν λευκά στίγματα σημαίνει ότι ήρθε ο καιρός να αλλάξετε τη διατροφή σας! Έχετε σκεφτεί ότι, το να εφοδιάζετε τον οργανισμό σας με τις σ ωστές βιταμίνες και μέταλλα, ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή, μπορεί να είναι η λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζετε στα νύχια σας;

Μια μέρα ζητήθηκε από έναν στοχαστή της Ιατρικής ποια είναι η πιο σοβαρή ασθένεια του αιώνα. Οι παρόντες περίμεναν να απαντούσε ο καρκίνος και το έμφραγμα. Με μεγάλη τους έκπληξη ο επιστήμονας απάντησε: "Η αδιαφορία". Όλοι τότε κοιτάχτηκαν στα μάτια και ο καθένας τους αντιλήφτηκε ότι ήταν σοβαρά άρρωστοι. Στο τέλος του ζητήθηκε ποια είναι η θεραπεία και ο επιστήμονας απάντησε: "Να το αντιληφθείτε".

Ίσως το δάγκωμα των νυχιών να μην είναι τίποτα περισσότερο από μια συνήθεια που έχει διατηρηθεί από την παιδική ηλικία αλλά σε μερικές περιπτώσεις είναι ένα σημάδι επίμονου άγχους και χρειάζεται θεραπεία, καθώς ορισμένοι δεν μπορούν να το αποφύγουν σε βαθμό ψυχικής καταναγκαστικής νεύρωσης.

Η πιο συνηθισμένη αιτιολογία είναι ένας τραυματισμός στο νύχι, που δημιουργεί εσωτερικό αιμάτωμα. Αυτή η κατάσταση λέγεται γραμμοειδής αιμορραγία και εκδηλώνεται με λεπτές σκούρες γραμμές ή μαύρες κηλίδες κάτω από τα νύχια οι οποίες φεύγουν από μόνες τους μετά από μερικούς μήνες.

Θέλετε να έχετε υγιή, πλούσια, γυαλιστερά μαλλιά και γερά νύχια; Η λύση θα μπορούσε να είναι στην κουζίνα σας. Ενώ ασχολούμαστε συνήθως με την αισθητική εμφάνισή τους, η κατάσταση των μαλλιών και των νυχιών μας μπορεί να αποτελεί ένδειξη γενικής υγείας. Το συναισθηματικό άγχος, η γενετική, τα φάρμακα και διάφορα ορμονικά προβλήματα μπορεί να τα επηρεάζουν, ενώ η σωστή διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο και μπορεί να συμβάλλει στην υγεία, τη λειτουργία και την εμφάνισή τους.

Ο κίνδυνος για τη διατροφική ασφάλεια των ψαριών δεν έγκειται τόσο στην κατάψυξή τους, όσο στη σωστή απόψυξή τους, τονίζουν οι ειδικοί ΠΟΤA

Ο κίνδυνος για τη διατροφική ασφάλεια των ψαριών δεν έγκειται τόσο στην κατάψυξή τους, όσο στη σωστή απόψυξή τους, τονίζουν οι ειδικοί

Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες… θρέφουν τα μαλλιά με κερατίνη! Η κερατίνη που είναι το κύριο συστατικό της τρίχας , είναι ένας είδος πρωτεΐνης που βρίσκεται στο δέρμα, τα δόντια και τα νύχια μπορούμε να ενισχύσουμε από φυσικές πηγές .Ενίσχυσε λοιπόν τη φυσική κερατίνη σου προσθέτοντας στο διαιτολόγιο σου τρόφιμα όπως το κόκκινο κρέας, τα αυγά, το ψάρι, η σόγια.

Τι γίνεται όμως όταν αρχίζουν να γίνονται θαμπά και εύθραυστα; Οι αιτίες είναι πολλές με πρωταρχικό «υπαίτιο» την κακή διατροφή, αφού οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι τα υγιή μαλλιά προϋποθέτουν ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο , το οποίο περιλαμβάνει τροφές πλούσιες σε σίδηρο αλλά και βιταμίνες που δυναμώνουν την τρίχα.

Τα 10 κατακόκκινα παπούτσια που θέλουν όλες οι γυναίκες να αποκτήσουν στις γιορτές!

Τα τρόφιμα που λαμβάνει το σώμα σας είναι σημαντικά. Από την διατροφή σας, δεν θα πρέπει να λείπει καμία βιταμίνη από τις βιταμίνες A, B και C, ούτε μεταλλικά στοιχεία, όπως Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα , ψευδάργυρος, βιοτίνη ή αντιοξειδωτικά. Αν πραγματικά θέλετε όμορφα μαλλιά, δέρμα και νύχια, προσθέστε τις παρακάτω τροφές στην διατροφή σας: Σολομός

Σαν πρώτο βήμα, θα πρέπει να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή, η οποία δεν θα περιλαμβάνει πρόχειρο φαγητό ή λιπαρά γεύματα. Σίγουρα, είναι πολύ νόστιμα, αλλά δεν είναι καλά για την υγεία σας. Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι μια σωστή διατροφή οδηγεί σε ένα υγιές σώμα και μέσα και έξω.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .