Μέσω της άσκησης, χτίζεις τους μυς και όσους περισσότερους μυς έχεις, τόσο περισσότερες θερμίδες καις. Όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση ανάπαυσης, οι μυς σου συνεχίζουν να δουλεύουν καίγοντας με φυσικό τρόπο θερμίδες. Συγκεκριμένα, ένα κιλό μυός σε κατάσταση ανάπαυσης καίει έξι θερμίδες σε μια ολόκληρη ημέρα. Δες ακόμα:

Το σελήνιο και ο ψευδάργυρος είναι αυτά που χρειάζεσαι. Τα στρείδια είναι πλούσια σε σελήνιο και ψευδάργυρο, ενώ αυτά τα μέταλλα θα τα βρεις επίσης στα καρύδια Βραζιλίας, τον σολομό, το κοτόπουλο, τους ηλιόσπορους και τους σπόρους chia.

Η βιταμίνη Α αποκαθιστά και ενεργοποιεί το κατεστραμμένο κολλαγόνο. Η έλλειψη κολλαγόνου μπορεί να οδηγήσει σε χαλαρό δέρμα, κάτι που δεν επιθυμείς, επομένως τα καρότα είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι!

Ι am a yoga girl in a (my) yoga world! Απόφοιτη ΜΜΕ, μαμά 2 κοριτσιών, yoga teacher (and a housekeeper), healthy food lover! Γράφω για ό,τι με ιντριγκάρει διατροφή, αθλήματα, beauty tips δοκιμασμένα όλα γιατί αγαπώ να φτάνω τα όρια μου και να μοιράζομαι τις εμπειρίες μου! Γιατί το θέμα δεν είναι να είσαι τέλειος αλλά να εμπνέεις τους άλλους διαχειρίζοντας τις ατέλειες σου!

Οι ερευνητές του Αμερικανικού Συμβουλίου Άσκησης εφάρμοσαν ηλεκτρομυογραφικά ηλεκτρόδια στα χέρια για να καταγράψουν τη μυϊκή δραστηριότητα σε πραγματικό χρόνο. Ανάμεσα σε πολλές ασκήσεις όπως κάμψεις δικεφάλων, κάμψεις τρικεφάλων, push ups μια άσκηση ήταν αυτή που προσέφερε το μεγαλύτερο κέρδος για δυνατά και γραμωμμένα χέρια.

Γυμνασμένοι ώμοι, γραμμωμένα χέρια μόνο με μία άσκηση; Κι όμως! Νιώθεις τα χέρια σου το αδύνατο σημείο σου; Η διατροφή και η σωματική δομή παίζουν μεγάλο ρόλο στη μορφή των χεριών όμως η άσκηση είναι το κλειδί για να φαίνονται πιο σφιχτά. Αλλά ποια άσκηση είναι η καλύτερη για να γραμμώσουν και να μειωθεί το λίπος;

Tι είδους ασκήσεις; Oι ιδανικές ασκήσεις για να γυμνάσετε τους τρικέφαλους και τους τετρακέφαλους των μπράτσων σας είναι τα βαράκια. Mπορείτε να ξεκινήσετε με βάρη των δύο κιλών και αργότερα να αυξήσετε το βάρος σταδιακά. O καλύτερος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε τα βαράκια χωρίς να τραυματίσετε τη μέση σας είναι να κάθεστε σε μία καρέκλα. Eπιπλέον, οι ασκήσεις με βάρη είναι πιο αποτελεσματικές όταν γίνονται σε αργό ρυθμό.

Aκόμη κι αν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και οι υποχρεώσεις σας πολλές, πάντα υπάρχει τρόπος να ξεκλέψετε έστω και 10 λεπτά για να κάνετε κάτι καλό για τον εαυτό σας, όπως μερικές ασκήσεις που θα σας χαρίσουν ευεξία αλλά και θα τονώσουν τους μυς σας. Διαλέξαμε να σας παρουσιάσουμε μερικές ασκήσεις για τα μπράτσα, μια περιοχή του σώματος που εύκολα χαλαρώνει καθώς περνούν τα χρόνια.

Θέλετε να έχετε τονισμένα και σφιχτά χέρια, χωρίς να πηγαίνετε γυμναστήριο, γιατί δεν προλαβαίνετε; O ι ασκήσεις που σας προτείνουμε δεν θα σας αφήσουν περιθώρια για δικαιολογίες!

Οπότε ζόρισε λίγο τον εαυτό σου και δεν θα το μετανιώσεις. Μερικές από τις ασκήσεις για το πάνω μέρος των μπράτσων περιλαμβάνουν εκτάσεις των τρικέφαλων σε σκυφτή θέση, εκτάσεις των τρικέφαλων πάνω από το κεφάλι, κοντινά push-up σε πάγκο στήριξης και «τράβηγμα σχοινιού». Βάλε σαν στόχο να κάνεις τουλάχιστον 2-3 απ’ αυτές τις ασκήσεις στο τακτικό σου πρόγραμμα εκγύμνασης.

Το επόμενο βήμα για να αποκτήσεις λεπτά και σφχτά μπράτσα είναι να βεβαιωθείς ότι η γυμναστική σου βοηθάει στην απώλεια βάρους. Και καμία άσκηση δεν είναι ικανή να ενισχύσει τον μεταβολισμό σου όσο τα βάρη που όχι μόνο καίνε λίπος αλλά αυξάνουν το μυικό ιστό, χαρίζουν μυϊκό τόνο και προσφέρουν μοναδική γράμμωση.

Για να γραμμώσουν οι μυς στα μπράτσα και να γίνουν πιο αδύνατα και σφιχτά, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να εντάξεις στη διατροφή σου περισσότερες πρωτεΐνες. Η πρωτεΐνη, είναι το συστατικό που επιταχύνει τον μεταβολισμό, επιτρέποντας την καύση περισσότερων θερμίδων κατά τη διάρκεια της μέρας.

Άλλοι, πιο πρακτικοί τρόποι για να φτιάξεις ατσαλένια παλάμη; > Κάμψεις με στήριξη στα δάχτυλα > Σήκωμα μιας ξύλινης καρέκλας από το ένα πόδι της, χρησιμοποιώντας μόνο το ένα χέρι σου > Δυνατό σφίξιμο μιας μικρής, σκληρής, ελαστικής μπάλας σε κάθε παλάμη > Λύγισμα -έως και σκίσιμο στη μέση- μιας χάρτινης τράπουλας με τα δυο χέρια > Κρέμασμα κορμού με στήριξη των χεριών από δοκάρι ή σωλήνα

Οι ασκήσεις που θα σου χαρίσουν σούπερ δυνατά χέρια Ή αλλιώς πώς θα αποκτήσεις πανίσχυρες λαβές για να αντιμετωπίζεις οποιαδήποτε πρόκληση.


Δημοσίευση: 14/11/2019


. .