Υπάρχουν Τροφές Που Καίνε Το Λίπος; - Τα 15 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Άτομα τα οποία πάσχουν από άπνοια αποφρακτικού τύπου, ροχαλίζουν υπερβολικά, έχουν υπνηλία στη διάρκεια της ημέρας σε γενικές γραμμές υποαερίζονται με συνέπεια να λαμβάνουν ανεπαρκή ποσότητα οξυγόνου και με αυτό τον τρόπο επηρεάζεται ο μεταβολισμός τους. Η χρήση αναπνευστικής μάσκας και η καλύτερη ποιότητα ύπνου θα επιταχύνει το μεταβολισμό.

Με την άσκηση το σώμα γίνεται πιο αποτελεσματικό στη λήψη οξυγόνου, το οποίο με τη σειρά του κάνει τα μυϊκά κύτταρα να παράγουν περισσότερα μιτοχόνδρια και αυτά να γίνονται πιο αποτελεσματικά. Έτσι καίτε περισσότερες θερμίδες, όχι μόνο κατά την άσκηση, αλλά και κατά την ανάπαυση. Επιταχύνετε ο μεταβολισμός.

Σε πρώτη ανάγνωση μπορεί να ακούγεται περίεργο. Τόσο οι ασθενείς, όσο και οι γιατροί έχουμε συνηθίσει να θεωρούμε το σακχαρώδη δια βήτη μια πάθηση που αντιμετωπίζεται στα αρχικά στάδια με τη λήψη αντιδιαβητικών χαπιών... περισσότερα

Σε γενικές γραμμές όμως, υπάρχουν τροφές που εάν καταναλωθούν (με μέτρο φυσικά) και τηρώντας τις παραπάνω παραμέτρους, μπορούμε να δούμε αποτελέσματα όσον αφορά την καύση του λίπους στο δυσκολότερο σημείο του σώματος μας, δηλαδή στην περιοχή της κοιλιάς. Μερικές από αυτές μπορεί να τις έχετε ήδη εντάξει στην καθημερινότητα σας, αν πάλι όχι καιρός είναι να τις εντάξετε εάν θέλετε να δείτε σε μερικές εβδομάδες αποτέλεσμα.

Όταν λέμε σωματική άσκηση μην τρομάζετε! Εννοούμε από λίγα λεπτά έστω και μισή ώρα την ημέρα έντονο περπάτημα ή οποιαδήποτε άλλη άσκηση επιθυμείτε. Και όσον αφορά την διατροφή, επειδή όλοι έχουμε μπει στο τρυπάκι λίγο-πολύ μία φορά στην ζωή μας να κάνουμε, γνωρίζουμε ότι υπάρχουν δίαιτες που «ταιριάζουν» καλύτερα σε κάποιον οργανισμό από ότι σε κάποιον άλλο.

Το κακό λίπος είναι εκείνο που συσσωρεύεται σε ειδικές “αποθήκες” κάτω από το δέρμα και σε διάφορα μέρη άλλα μέρη του σώματός μας. Τα εσωτερικά όργανα του σώματος προστατεύονται, επίσης, από αυτό το είδος λίπους, που επιστρώνεται σε αυτά τα όργανα για να τα προστατεύσει από κάθε είδους τραυματισμούς. Γι’ αυτό, ακόμα και το “κακό” λίπος είναι απαραίτητο σε κάποια μικρή ποσότητα. Παρόμοια ποσότητα λίπους για άνδρες και γυναίκες

Οι γυναίκες έχουν περισσότερα όργανα που χρειάζονται καλά λιπαρά, όπως οι μαστοί, η πυελική χώρα, τα όργανα αναπαραγωγής, οι γοφοί και οι μηροί, όπου οι άνδρες συνήθως δεν έχουν καλό λίπος, ή έχουν μικρή ποσότητα. Το κακό λίπος

Μπορεί όσοι ξεκινούν δίαιτα να έχουν στο μυαλό τους πως πρώτος στόχος είναι να χάσουν λίπος, αλλά αυτό που πρέπει να γνωρίζουμε είναι πως υπάρχουν δύο κατηγορίες λίπους… το καλό κι το κακό.

Τσίμπα κάτι κάθε 2-3 ώρες. Οταν τρως, ενεργοποιείται ο μεταβολισμός, ενώ η διαδικασία της πέψης καίει θερμίδες. Ερευνες έχουν δείξει ότι άτομα που έτρωγαν πολλές φορές την ημέρα έχασαν πιο πολύ βάρος σε σχέση με άτομα που έτρωγαν μόνο μία φορά την ημέρα, ενώ και οι δύο ομάδες κατανάλωναν τις ίδιες θερμίδες. Δώσε βάση στην πρωτεΐνη

Το πρωινό είναι το πρώτο γεύμα μετά από αρκετές ώρες, που δεν έχεις φάει τίποτα λόγω ύπνου, οπότε τρώγοντας κάτι όταν ξυπνάς, έστω και κάτι μικρό, ξυπνάς το μεταβολισμό. Επιπλέον, σύμφωνα με έρευνες, άτομα που τρώνε πρωινό καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες στα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας. Τρώγε σε συχνή βάση

Περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες, τις κατεχίνες, που φαίνεται να αυξάνουν την απώλεια λίπους. Ερευνα της Αμερικανικής Κοινότητας Διατροφής δείχνει ότι άτομα που γυμνάζονταν και κατανάλωναν πράσινο τσάι έχασαν περισσότερο λίπος από την κοιλιά σε σχέση με άτομα που έπιναν μόνο νερό. Πώς

Για το δεύτερο, ωστόσο, οι επιλογές είναι τόσες πολλές, ώστε πολλοί άνθρωποι “τα χάνουν” και δεν ξέρουν ποια διατροφή είναι η σωστή. Σίγουρα υπάρχουν κάποιες δίαιτες που είναι καλύτερες για τον έναν ή τον άλλο, αλλά σε γενικές γραμμές αυτό που χρειάζεται να ξέρετε είναι εκείνες τις τροφές που βοηθούν τον οργανισμό σας να κάψει περισσότερο λίπος, ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς.

Δίαιτα - Για το πρώτο πρέπει απλά να “το πάρετε απόφαση” και να αφιερώσετε λίγα λεπτά, έστω και μισή ώρα, κάθε μέρα σε ένα είδος άσκησης που προτιμάτε. Ακόμα και το περπάτημα σε λίγο πιο έντονο ρυθμό είναι αρκετό.

Η απώλεια των περιττών κιλών ήταν, είναι και θα είναι εξίσωση με δύο παραμέτρους: την σωματική άσκηση και τη διατροφή.

Το γκρέιπφρουτ είναι πλούσια πηγή υδρογονανθράκων καθώς αποτελείται κατά 90% από νερό. Αυτό το πεντανόστιμο φρούτο συστήνεται συχνά για να κάψετε περισσότερο λίπος επειδή το κιτρικό οξύ που περιέχει είναι αδυνατιστικό. Επίσης το γκρέιπφρουτ βοηθά στην ρύθμιση των επιπέδων χοληστερόλης και θεραπεύει το κρύωμα και τη γρίπη. Βρώμη, από τις τροφές που καίνε το λίπος


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .