Οι Υγιεινές Τροφές Που Μας Κρατούν Ξύπνιους Τη Νύχτα - Τα 15 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Αν παρήγγειλες κινέζικο έχε υπόψη σου ότι μετά σε περιμένει δύσκολη νύχτα. Περιέχει γλουταμινικό μονονάτριο (MSG), μία ουσία που χρησιμοποιείται ως ενισχυτικό γεύσης και διεγείρει το σώμα με παρόμοιο τρόπο όπως η καφεΐνη κι επομένως ίσως να μην σε αφήσει να κοιμηθείς. Επιπλέον, το κινέζικο περιέχει πολλούς υδατάνθρακες και λίπη και μην εκπλαγείς αν το μπισκοτάκι τύχης σου δώσει το μήνυμα ότι «Σύντομα η κοιλιά σου θα μεγαλώσει.»

Μια μεγάλη, ζουμερή μπριζόλα μπορεί να είναι νόστιμη και να σου δώσει την πρωτεΐνη που χρειάζεσαι αλλά δεν είναι και ό,τι καλύτερο μπορείς να φας πριν πέσεις στο κρεβάτι. Το κόκκινο κρέας θα βάλει τον οργανισμό σου να κάνει υπερωρίες κάτι που θα καταστήσει εξαιρετικά δύσκολο να σε οδηγήσει σε βαθύ ύπνο, αυτόν που ο οργανισμός σου χρειάζεται μετά από μια δύσκολη μέρα στη δουλειά και μία ακόμη πιο δύσκολη προπόνηση.

Το σέλινο δρα ως διουρητικό στο σώμα, που σημαίνει ότι θα χρειαστεί να επισκεφτείς την τουαλέτα αρκετές φορές το βράδυ. Κατά τη διάρκεια του βαθιού ύπνου απελευθερώνεται ένας χείμαρρος ορμονών που βοηθούν στην αποκατάσταση των μυών και το χτίσιμό τους κι αν ξυπνάς για να πας τουαλέτα σταματάς αυτή την παραγωγή και εμποδίζεις την αποκατάσταση.

Και λάβετε υπόψη σας ότι η αντοχή του οργανισμού σας στις ηρεμιστικές ιδιότητες του αλκοόλ γίνεται ισχυρότερη με τον καιρό. Οπότε σύντομα θα χρειάζεστε όλο και περισσότερο αλκοόλ για να επιτεύξετε αυτή τη χαλαρωτική επίδραση. Και αργότερα τη νύχτα, θα είστε πιο ανήσυχοι όσο κοιμάστε. 7. Πολύ νερό: σας κρατά ξύπνιους για να απαντάτε στο κάλεσμα της φύσης!

Το Εθνικό Αμερικανικό Ίδρυμα για τον Ύπνο προειδοποιεί ότι όσο περισσότερη ζάχαρη καταναλώνετε μέσα στη μέρα, τόσο εντονότερα προβλήματα ύπνου θα αντιμετωπίζετε. Η υψηλή πρόσληψη ζάχαρης μπορεί να σας ξυπνά πολλές φορές μέσα στη νύχτα ή να σας εμποδίζει να κοιμηθείτε βαθιά. Και αυτά έχουν ως αποτέλεσμα να νιώθετε κουρασμένοι την επόμενη μέρα.

Όμως, ποια είναι εκείνα τα είδη τροφών που είναι καλύτερο να αποφύγετε; Παρακάτω σας δίνουμε μία λίστα, που αποτελείται τόσο από τους πιο φανερούς «ενόχους», όσο και από τους λιγότερο φανερούς, που είναι εφοδιασμένοι με μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και δρουν ύπουλα:

Καλημέρα Ειρήνη και ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Είναι εύκολο να επιλέξουμε σωστές διατροφικές λύσεις όταν υπάρχουν οι κατάλληλες τροφές στο σπίτι, έτσι ώστε να μην καταφεύγουμε σε λανθασμένες επιλογές ανάγκης. Οι δικές σας προτιμήσεις διατροφής είναι εξαιρετικές και είμαι σίγουρη ότι ήδη απολαμβάνετε τα αποτελέσματα. Σας εύχομαι επίσης καλή συνέχεια και μια υπέροχη μέρα! 🙂

Το ποπκόρν είναι επίσης μια εκπληκτικά καλή πηγή φυτικών ινών και τρία φλιτζάνια έχουν την ίδια ποσότητα ινών, με ένα φλιτζάνι ρύζι. Αν δεν θέλετε να το ετοιμάσετε μόνοι σας, τότε επιλέξτε αυτό που έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και που δεν περιέχει βούτυρο ή αλάτι. Τι πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγετε στις τροφές για βράδυ

Το καρπούζι έχει πολύ λίγες θερμίδες, επιτρέποντας μας να το απολαμβάνουμε χωρίς τύψεις και είναι πηγή του αντιοξειδωτικού β-καροτένιου, ενώ περιέχει σημαντικές ποσότητες βιταμίνης C που είναι υπεύθυνη για τη σύνθεση του κολλαγόνου και προστατεύει τα μαλλιά και το δέρμα. #2 Γιαούρτι με κομμένα φρούτα

Πικάντικα Η πέψη επιβραδύνεται κατά τη διάρκεια του ύπνου. Και χρειάζεται επιπλέον προσπάθεια για το σώμα να αφομοιώσει τα πικάντικα τρόφιμα, οπότε θα είναι πιο δύσκολο να το κάνει κατά τη διάρκεια του ύπνου. Το σώμα υποτίθεται ότι πρέπει να ξεκουραστεί και να ανακάμψει κατά τη διάρκεια του ύπνου. Η κατανάλωση πικάντικων τροφίμων πριν τον ύπνο θα σας αναγκάσει να ξυπνήσετε αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Σοκολάτα ή καφέ Ολες οι σοκολάτες και ειδικότερα η μαύρη, όπως και ο καφές, περιέχουν καφεΐνη, η οποία λειτουργεί σαν διεγερτικό που βελτιώνει την πνευματική εγρήγορση, μειώνει την κούραση, και επιταχύνει το μεταβολικό ρυθμό σας, δηλαδή ότι ακριβώς δεν θέλετε να σας συμβεί πριν πέσετε στο κρεβάτι.

Οι τροφές που καταναλώνουμε πριν πέσουμε στο κρεβάτι, επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη της νύχτας και την ποιότητα του ύπνου μας. Γι' αυτό καλό είναι να αποφύγετε ορισμένες τροφές πριν κοιμηθείτε.

Ο ρόλος της είναι καθοριστικός για την ανάπτυξη και την ωρίμαση των γεννητικών οργάνων του άνδρα, αλλά και για την ανάπτυξη των δευτερευόντων. Οι κιρσοί δεν απαιτούν πάντα θεραπεία. Πόδια που δεν ξεπρήζονται ή πρήζονται με το παραμικρό είναι το πρώτο ορατό σύμπτωμα που μας οδηγεί στο να αναζητήσουμε ειδικό για να μας βοηθήσει σε αυτό που μας. Τη νύχτα στον. Vogel, Διατροφή, Κιρσοί και φλεβίτης, Πόνοι των μυών, Υγεία των ποδιών.

Σκληρό τυρί. Μία μερίδα τυρί ισούται περίπου με μία λεπτή φέτα ή δύο κυβάκια. Συνήθως οι περισσότεροι από εμάς καταλήγουμε να τρώμε περισσότερο, και αυτό μας δημιουργεί προβλήματα. Τα τυριά με πολλά κορεσμένα λίπη, όπως το ελβετικό, το τσένταρ και η παρμεζάνα χωνεύονται πιο δύσκολα, ειδικά όταν ξαπλώνουμε. Αν έχετε λιγούρες για τυρί, καταναλώστε το όσο πιο νωρίς γίνεται μέσα στην ημέρα ή αντικαταστήστε το με ένα ποτήρι γάλα που λειτουργεί χαλαρωτικά.

Δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε γιατί τα νάτσος ή τα σουβλάκια αποτελούν μία κακή και βαριά επιλογή για βραδινό γεύμα. Τα τηγανιτά ή πικάντικα φαγητά μπορούν να μας φουσκώσουν και να μας αφήσουν με ένα αίσθημα καούρας. Ξέρουμε ήδη λοιπόν ότι είναι έξυπνο να μείνουμε μακριά από αυτές τις τροφές για τουλάχιστον 4-6 ώρες πριν τον ύπνο. Μήπως υπάρχουν όμως και υγιεινές τροφές που μπορούν να μας στερήσουν τον ύπνο;


Δημοσίευση: 22/11/2019


. .