Εστιάστε στα «καλά» λιπαρά , δηλαδή στα μονοακόρεστα και στα Ω-3, καθώς προωθούν το αίσθημα του κορεσμού, σας βοηθούν να τρώτε λιγότερο μέσα στην ημέρα, συμβάλλουν στη μείωση του ποσοστού λίπους στην κοιλιά και ταυτόχρονα μειώνουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας και διαβήτη. Τροφές που παρέχουν καλά λιπαρά είναι μεταξύ άλλων το αβοκάντο, ο σολομός, τα καρύδια, οι σπόροι κία και το φιστικοβούτυρο. Τι να αποφεύγετε

Το πού και το πώς αποθηκεύεται το λίπος στο σώμα σας δεν σας βοηθά μόνο να επιλέξετε τα ρούχα που σας κολακεύουν περισσότερο. Σας δίνει επίσης πολύτιμες πληροφορίες για την υγεία σας και μπορεί να καθοδηγήσει τις διατροφικές επιλογές σας ώστε να χάσετε πιο εύκολα βάρος.

Όπως είπε, «δεν είναι όλες οι θερμίδες ίδιες για το σώμα. Το είδος των θερμίδων που καταναλώνει κανείς, επηρεάζει τον αριθμό θερμίδων που καίει. Όταν υπάρχουν περισσότερες θερμίδες στο αίμα, που δεν είναι παγιδευμένες μέσα σε κύτταρα λίπους, τότε ο εγκέφαλος και οι μύες έχουν καλύτερη πρόσβαση στα καύσιμα που χρειάζονται».

Όμως, σύμφωνα με νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, η δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων φαίνεται να είναι πιο αποτελεσματική για μια μονιμότερη απώλεια βάρους, καθώς η μικρότερη κατανάλωση υδατανθράκων αυξάνει τον αριθμό των θερμίδων που καίγονται σε βάθος χρόνου.

Οι περισσότεροι άνθρωποι βάζουν ξανά μέσα σε ένα έως δύο χρόνια το βάρος που χάνουν με τις δίαιτες, εν μέρει επειδή το σώμα τους προσαρμόζεται επιβραδύνοντας το μεταβολισμό του και καίγοντας πλέον λιγότερες θερμίδες.

Μια άλλη δίαιτα απώλειας βάρους που μπορεί να θέλετε να δοκιμάσετε είναι η δίαιτα γκρέιπφρουτ, δεδομένου ότι αυτά τα φρούτα περιέχουν ένζυμα που μπορούν να βοηθήσουν να κάψετε λίπη. Φαίνεται ότι αυτή η δίαιτα μπορεί να βοηθήσει να χάσετε έως και χιλιάδες θερμίδες λίπους κάθε μέρα. Θα ήταν καλή ιδέα να την συνδυάσετε μαζί με άλλα τρόφιμα χαμηλών θερμίδων, καθώς και ασκήσεις για να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Η απώλεια βάρους δεν ήταν ποτέ εύκολη. Οι περισσότεροι από εμάς ψάχνουν τρόπους για να το επιτύχουν αυτό γρήγορα και θα δοκιμάσουν ακόμα και χάπια αδυνατίσματος. Εκτός από το να μην έχουν την εγγύηση ότι θα έχουν αποτέλεσμα, η λήψη χαπιών μπορεί επίσης να έχει παρενέργειες που δεν χρειάζεται πραγματικά να αντιμετωπίσετε.

Υγεία Εύκολες δίαιτες που θα ξανακάνουν επίπεδη την κοιλιά σας με φυσικό τρόπο

Οι περισσότερες έρευνες χρησιμοποιούν το μεταβολικό ρυθμό ηρεμίας, που είναι ο αριθμός των θερμίδων που καίγονται στη χαλάρωση. Ωστόσο ορισμένες μετρούν και τις θερμίδες που καίγονται στη χαλάρωση και στη δραστηριότητα σε διάστημα 24 ωρών, που είναι η συνολική καθημερινή καύση ενέργειας.

Ελεγχόμενες έρευνες σε λεπτούς και υπέρβαρους ανθρώπους επιβεβαίωσαν ότι η κατανάλωση λιγότερων των 1.000 θερμίδων την ημέρα μπορεί να έχει σημαντική επίδραση στο μεταβολικό ρυθμό.

Όταν μειώνετε πολύ την πρόσληψη θερμίδων, ο οργανισμός αισθάνεται ότι η τροφή είναι σπάνια και χαμηλώνει το ρυθμό με τον οποίο καίει θερμίδες.

Το να διατηρήσεις μια προσεκτική ισορροπία στα μακροθρεπτικά συστατικά (πρωτεϊνη, υδατάνθρακες και λιπαρά) θα σε βοηθήσει να λάβεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς. Κάθε μέρα, θα έχεις τέσσερα βασικά γεύματα και δύο σνακ (δες το δείγμα διατροφής που ακολουθεί). Ξεκίνα με την ημέρα με υψηλή πρόσληψη σε υδατάνθρακες και έπειτα πέρασε στη μέρα με χαμηλή πρόσληψη σε υδατάνθρακες. Ακολούθησε τις οδηγίες για ολόκληρο το πρόγραμμα διατροφής:

Εδώ είναι που εμφανίζεται το πρόγραμμα διατροφής carb cycling. Αυτή η ολοκληρωμένη δίαιτα και τεχνική προπόνησης έχει χρησιμοποιηθεί από αθλητές σωματικής διάπλασης για να διώξουν το περιττό λίπος. Το μυστικό είναι να διαχειριστείς τη δίαιτα σου εναλλάσοντας την πρόσληψη σε υδατάνθρακες, κινούμενη από την χαμηλότερη ποσότητα υδατανθράκων στην υψηλότερη.

Γράμμωσε γρήγορα και μείνε έτσι, με αυτό το απλό αλλά άκρως αποτελεσματικό πρόγραμμα διατροφής και προπόνησης για επανεκκίνηση του οργανισμού σου, γνωστό και ως carb cycling.

Τα ευρήματα μίας νέας έρευνας από την ομάδα του Παιδικού Νοσοκομείου της Βοστόνης, δείχνουν πώς μία δίαιτα βοηθά στη διατήρηση απώλειας βάρους και κάνει τη διαχείριση της παχυσαρκίας πιο αποτελεσματική. Οι ερευνητές είδαν ότι οι άνθρωποι που τρώνε περισσότερες σαλάτες και πρωτεΐνη έχουν χαμηλότερα επίπεδα της ορμόνης που αυξάνει την όρεξη. Προηγούμενες έρευνες έχουν δείξει ότι όσο χάνεις βάρος, τόσο πιο λίγες θερμίδες καις γιατί ο μεταβολισμός επιβραδύνεται.


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .