Μήπως Αυτές Οι Τροφές Έχουν Πολύ Αλάτι Και Δεν Το Ξέρετε; - Τα 15 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Η κατανάλωση τροφών με μεγάλη περιεκτικότητα σε αλάτι προκαλεί αφυδάτωση και πρηξίματα στην επιδερμίδα μας, αλλά και σακούλες κάτω από τα μάτια. Ταυτόχρονα όμως προκαλείται αύξηση της λιπαρότητας στην επιδερμίδα, καθώς ο οργανισμός μας προσπαθεί να αντιμετωπίσει την αφυδάτωση που προκαλεί το αλάτι. Για να βελτιώσετε την όψη και την υγεία της επιδερμίδας σας θα πρέπει να μειώσετε την κατανάλωση του αλατιού.

Ποιες τροφές μπορούν να προκαλέσουν λιπαρότητα στην επιδερμίδα μας;

Μια διατροφή πλούσια σε τρανς λιπαρά συνδέεται με αύξηση του καρδιακού κινδύνου. Κάποιες τροφές που υπάρχουν στο εμπόριο και αποτελούν εναλλακτικές γαλακτοκομικών σκευασμάτων είναι πλούσιες σε τρανς λιπαρά. Προτιμήστε αυτές που δεν περιέχουν υδρογονωμένα έλαια ή προσθέστε στη διατροφή σας αγνό ελαιόλαδο.

Τα κορεσμένα ζωικά λιπαρά σε συνδυασμό με τους υδατάνθρακες , έχουν βλαβερές συνέπειες για την υγεία της καρδιάς. Αποφύγετε λοιπόν το φαγητό των fast food, η πλειοψηφία των οποίων χρησιμοποιούν χαμηλής ποιότητας πρώτες ύλες και ανθυγιεινές μεθόδους μαγειρέματος. Αλλαντικά και επεξεργασμένο κρέας

Αν θέλετε να διατηρήσετε την υγεία της καρδιάς και του καρδιαγγειακού σας συστήματος, είναι σκόπιμο να αποφεύγετε τροφές πλούσιες σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι.

Πραγματική παγίδα! Νομίζεις ότι καταναλώνεις γιαουρτι κι όμως το frozen yogurt είναι μια… βόμβα θερμίδων ενώ είναι και πολύ επεξεργασμένο. Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα με τα topings που μπορεί να προσθέσεις (κομματάκια σοκολάτας, μερέντα, ξηροί καρποί)… Προτίμησε ένα smoothie χωρίς ζάχαρη ή ένα σορμπέ.

Η μανία με την υγιεινή διατροφή, τα πιο… εναλλακτικά τρόφιμα μάς έχει καταλάβει όλους τα τελευταία χρόνια. Κι εκεί που νομίζουμε ότι έχουμε γεμίσει τα ντουλάπια μας με υγιεινές τροφές τελικά δεν χάνουμε κιλά. Τι κάνουμε λάθος;

Υποθέτουμε ότι αν φτιάξουμε ένα σάντουιτς με προσοχή, ας πούμε με ψωμί ολικής και γαλοπούλα, θα είναι πιο υγιεινό, σωστά; Σίγουρα θα έχει λιγότερες θερμίδες, αλλά αν προσθέσουμε όλα τα συστατικά, ένα σάντουιτς μπορεί να περιέχει μέχρι και ένα σχεδόν γραμμάριο αλατιού. Η καλύτερη εναλλακτική για πιο υγιεινά σάντουιτς; Λαχανικά, μουστάρδα, low-fat τυρί και καθόλου αλλαντικά. Αντικαταστήστε τα με φρεσκοψημένο κρέας, όπως στήθος κοτόπουλου.

Αν θέλουμε να περιορίσουμε το αλάτι που καταναλώνουμε, ξέρουμε ποιες τροφές πρέπει να αποφύγουμε: πατατάκια, αλατισμένους ξηρούς καρπούς και κάθε είδους αλμυρά σνακ. Και όμως, ακόμα και αν αποφεύγουμε αυτούς τους συνήθεις ύποπτους, μπορεί να λαμβάνουμε πολύ περισσότερο αλάτι από ό,τι πρέπει. Ας δούμε ποιες είναι αυτές οι τροφές που μας κάνουν να ξεφεύγουμε από τα υγιεινά όρια Σάλτσες

Δίκτυο Συνεργατών | Α’ Βοήθειες | Τηλέφωνα Α’ Ανάγκης | Προειδοποιήσεις Φαρμάκων

Σούπες. Μιλάμε για τις συσκευασμένες σούπες που μπορεί να έχουν λιγότερες από 300 θερμίδες, αλλά να σας δίνουν τη μισή προτεινόμενη ποσότητα αλατιού για μία ημέρα. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να αγοράζετε σούπες χωρίς αλάτι και να βάζετε τα δικά σας μπαχαρικά για έξτρα γεύση.

Κότατζ. Είναι εξαιρετική πηγή ασβεστίου και πρωτεΐνης. Το άπαχο κότατζ σας χαρίζει πολλή πρωτεΐνη αλλά περιλαμβάνει πολύ παραπάνω αλάτι από αυτό που πρέπει να λαμβάνετε ημερησίως. Μία καλή εναλλακτική είναι το γιαούρτι.

Δεν μας προκαλεί εντύπωση ότι οι σος στις σαλάτες και οι σάλτσες στα κρέατα κολυμπούν στο αλάτι. Πιο συγκεκριμένα, 2 κουταλιές της σούπας σάλτσα στη σαλάτα μπορεί να περιλαμβάνουν 300 mg αλάτι.

Οι πατάτες που «κολυμπάνε» στο καυτό λάδι είναι ο εφιάλτης εκείνων που κάνουν δίαιτα αλλά παράλληλα και το όνειρο της βιομηχανίας των τροφίμων. Είναι το αποκορύφωμα των τριών: της (φυσικής) ζάχαρης, του λίπους και του αλατιού. Πέραν του ότι είναι απίστευτα εθιστικές οι τηγανητές πατάτες του εμπορίου, περιέχουν υψηλά επίπεδα του καρκινογόνου ακρυλαμιδίου. Ευτυχώς οι επιστήμονες έχουν καταλήξει σε πιο ασφαλείς τρόπους για να τις απολαύσει κανείς.

Πάντως, οι γυναίκες έχουν περισσότερες πιθανότητες από ό,τι οι άντρες να εθιστούν σε κάποια τροφή και έχουν την τάση να κόβουν το φαγητό και μετά να… ρίχνονται με τα μούτρα σε αυτό. Αυτό φαίνεται να ευαισθητοποιεί τον εγκέφαλο να αναπτύσσει μια εθιστική διαδικασία. Μετρήστε αντίστροφα και μάθετε ποιες είναι οι δέκα πιο εθιστικές τροφές που μας κάνουν να τους έχουμε τη μεγαλύτερη αδυναμία.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .