Οι Τροφές Που Συμβάλλουν Στην Πρόληψη Του Κρυώματος - Τα 16 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Ο καθηγητής Ιχθυολογίας αναφέρθηκε σε 30 είδη θαλασσινών, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στον τόνο και τα οστρακοειδή, επειδή περιέχουν πλούσια ποικιλία θρεπτικών συστατικών -π.χ., το σελήνιο, απαραίτητο για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού, και το ιώδιο, που συμβάλλει στην καλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα-, και στο σολομό και στον ξιφία, που είναι καλές πηγές βιταμίνης Α.

Η άφθονη Β12 που περιέχουν και τα άλλα ιχνοστοιχεία έχει αποδειχθεί πειραματικά πως βοηθούν στην ενδυνάμωση του ενδομητρίου, μειώνοντας τον κίνδυνο της αποβολής. Είναι καλή πηγή ψευδαργύρου και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη θεραπεία του κατεστραμμένου δέρματος ύστερα από τραυματισμό, ενώ διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στην υγεία του προστάτη.

Η βιταμίνη D που περιέχουν βοηθά και στη μείωση του κινδύνου της ακράτειας, ενώ άλλα λιπαρά ψάρια, όπως είναι ο σολομός, το σκουμπρί, η σαρδέλα, ο κολιός, η ρέγκα, ο γαύρος, το χέλι ,η πέστροφα κ.ά., πλούσια σε ω3, μειώνουν τη σοβαρότητα και τη συχνότητα των ημικρανιών, βοηθούν στην υπέρταση και μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών προσβολών.

Όπως οι σπόροι γλυκάνισου, έτσι και ο μάραθος, λειτουργεί ως αποχρεμπτικό και βοηθάει στην αποσυμφόρηση σε προβλήματα αναπνευστικού, ενώ ταυτόχρονα απαλύνει κάπως και τον επίμονο βήχα. Συχνά στην αγορά ο μάραθος αναφέρεται ως άνηθος, είναι όμως διαφορετικό είδος και καλό είναι να αποφεύγεται η σύγχυση. Ο μάραθος τρώγεται είτε ωμός είτε μαγειρεμένος σε φαγητά, τα καλύτερα όμως αποτελέσματα μπορείτε να τα επιτύχετε με την κατανάλωση σπόρων μάραθου μέσα σε κάποιο αφέψημα, όπως το τσάι.

Τα φρούτα και τα λαχανικά, είναι σίγουρα οι κύριοι «σύμμαχοι» της καλής υγείας. Όμως δεν είναι οι μόνοι. Υπάρχουν πολλές τροφές – απ’ όλες τις κατηγορίες- που μπορούν να εμπλουτίσουν το καθημερινό μας διατροφολόγιο και να μας χαρίσουν την πολυπόθητη υγεία ...

Οι Soundgarden σχεδιάζουν άλμπουμ με demo ηχογραφήσεις του Chris Cornell

Σούπα με κοτόπουλο και λαχανικά Έχετε βήχα, βουλωμένη μύτη ή πυρετό; Μια κοτόσουπα, έχει πράγματι βρεθεί ότι προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία μας, ενώ παράλληλα βοηθάει στη μείωση των συμπτωμάτων του κρυολογήματος. Επιπλέον βοηθάει στην απομάκρυνση της βλέννας ανακουφίζοντας το βήχα. Βάλτε καρότα, γλυκοπατάτες και κολοκύθες που περιέχουν βιταμίνη Α, η οποία ενισχύει το αναπνευστικό σύστημα.

Πορτοκάλια Τα πορτοκάλια όπως και οι πιπεριές είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο που τα κρυολογήματα γίνονται ολοένα και συχνότερα, δεν πρέπει να μας λείπει η συγκεκριμένη βιταμίνη, η οποία θεωρείται ότι συμβάλλει στην πρόληψη των κρυολογημάτων, που είναι συχνότερα αυτήν την εποχή.

Ο χειμώνας μπήκε σιγά σιγά, τα παιδιά έχουν ήδη μπει για τα καλά στην καθημερινότητα τους, με το σχολείο, τα φροντιστήρια και τις εξωσχολικές δραστηριότητες άρα ο οργανισμός χρειάζεται απαραιτήτως τροφές, οι οποίες μπορούν να καταπολεμήσουν τα κρυώματα που καραδοκούν!

Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες διασπώνται γρήγορα σε σάκχαρα, με αποτέλεσμα να έχουν τα ίδια αποτελέσματα με αυτά στον οργανισμό μας. Προτιμήστε τους υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη ή με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Η μόνη περίπτωση που οι απλοί υδατάνθρακες μπορούν να σας κάνουν καλό, είναι σε περιπτώσεις αδιαθεσίας του στομάχου, καθώς είναι πιο ευκολοχώνευτοι. Αλκοόλ

Οι μεγάλες ποσότητες ζάχαρης καταστέλλουν την λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Παράλληλα, έχουν την τάση να δημιουργούν ή να εντείνουν τις φλεγμονές. Γι’ αυτό, όσο και αν αισθάνεστε ότι ένα γλυκάκι θα σας έφτιαχνε τη διάθεση, προσπαθήστε να σκεφτείτε λίγο πιο μακροπρόθεσμα και να το αποφύγετε.

Forum επιστημόνων Celebrities corner Μετρητές υγείας Η συμβουλή του Vita Ζώδια Καιρός

Ο καθηγητής Ιχθυολογίας αναφέρθηκε, όπως αναφέρει το ΠΑΕ-ΜΠΕ, σε 30 είδη θαλασσινών, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στον τόνο και τα οστρακοειδή επειδή περιέχουν πλούσια ποικιλία θρεπτικών συστατικών -π.χ. το σελήνιο, απαραίτητο για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού, και το ιώδιο που συμβάλλει στην καλή λειτουργία του θυρεοειδή αδένα- και στον σολομό και στον ξιφία που είναι καλές πηγές βιταμίνης Α.

Η άφθονη Β12 που περιέχουν επίσης και τα άλλα ιχνοστοιχεία έχει αποδειχθεί πειραματικά πως βοηθούν στην ενδυνάμωση του ενδομητρίου, μειώνοντας τον κίνδυνο της αποβολής. Είναι καλή πηγή ψευδάργυρου και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη θεραπεία του κατεστραμμένου δέρματος μετά από τραυματισμό ενώ διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στην υγεία του προστάτη.

Ο καθηγητής μίλησε σε εκδήλωση της Έκθεσης Τροφίμων (Detrop) στην Θεσσαλονίκη που διοργάνωσε το Παρατηρητήριο Οξειδωτικού Στρες και τόνισε ότι τα ιχθυηρά, στα οποία ανήκουν ψάρια, οστρακοειδή, καρκινοειδή, δεκάποδα είναι τροφές που προσφέρουν μόνο οφέλη στον οργανισμό μας και προάγουν την ομαλή λειτουργία πολλών ζωτικών οργάνων.

Μανιτάρια . Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, τα μανιτάρια ενδυναμώνουν τον οργανισμό μας και αντιτίθενται έναντι των υποψήφιων ιών. Καλό είναι να γνωρίζετε, ότι κάθε είδος μας προσφέρει κάτι διαφορετικό, επομένως καλό είναι να τρώτε από όλα τα είδη για να προασπίσετε τη υγεία σας!


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .