Σολομός: Περιέχει πρωτεΐνες με ευνοϊκή σύνθεση αμινοξέων για την υποστήριξη του μυϊκού ιστού, καθώς και ω-3 λιπαρά, τα οποία μπορεί να βελτιώσουν την κυκλοφορία του αίματος, να αυξήσουν την ευαισθησία των ιστών στην ινσουλίνη και να ελαττώσουν την αποθεματοποίηση σωματικού λίπους. Κατανάλωσε σολομό ή άλλα λιπαρά ψάρια (ρέγκα, σκουμπρί, σαρδέλα, κολιό, βακαλάο κ.ά.) 2-3 φορές εβδομαδιαίως, προτιμότερο διαφορετικά, και απόφυγε τις καπνιστές, παστές ή τηγανητές εκδοχές τους.

Αρακάς, βερίκοκα ξερά, γάλα σόγιας, δαμάσκηνα ξερά, δημητριακά πρωινού χωρίς ζάχαρη, ζυμαρικά ολικής άλεσης (όλα τα είδη), καλαμπόκι βιολογικό, κεχρί σπασμένο, κινόα, κουκιά, μούσλι ανεπεξέργαστο, νιφάδες βρώμης ανεπεξέργαστες και προϊόντα βρώμης χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, παξιμάδια, πατάτες, ρύζι άγριο, μαύρο και καστανό, τοφού σόγιας, τραχανάς, ψωμί ολικής άλεσης. «Καλούς» υδατάνθρακες περιέχουν επίσης τα όσπρια, τα φρούτα, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί και τα γαλακτομικά.

Τρόποι κατανάλωσης: Δεν απαιτούν μούλιασμα, βράζονται πολύ γρήγορα σε σκέτο νερό χωρίς αλάτι, μέσα σε 20-30 λεπτά το πολύ, χωρίς να «σκάνε» κατά το μαγείρεμα. Τρώγονται βραστές με την προσθήκη ωμού ελαιόλαδου κατά το σερβίρισμα, γίνονται πουρές, ντιπ και κρύες σαλάτες με λαχανικά, συνδυάζονται γευστικά με ρύζι, ζυμαρικά και άλλα δημητριακά προϊόντα, χρησιμοποιούνται ως γαρνιτούρα και συνοδευτικό σε διάφορα πιάτα με κρέας ή ψάρι στη θέση άλλων υδατανθρακούχων τροφίμων.

Όπως έχει αναφερθεί ήδη, η δυστοπία στην Τέχνη αποτελεί αλληγορία του σύγχρονου κόσμου και έχει ως στόχο να υπερτονίσει τα αρνητικά γνωρίσματα των κοινωνιών. Θεωρείται αναπόσπαστο κομμάτι της επιστημονικής φαντασίας και έχει κάνει την εμφάνιση της στην έβδομη τέχνη ήδη από την εποχή του γερμανικού εξπρεσιονισμού (Metropolis του Fritz Lang, Ιανουάριος 1927).

Η αξία του υδατοδιαλυτού περιεχομένου καθίσταται εμφανέστερη όταν παρατηρήσουμε με προσοχή δύο φλιτζάνια με σταφύλι, συγκριτικά με ¼ της κούπας σταφίδες. Και τα δύο έχουν λίγο περισσότερες από 100 θερμίδες, αλλά όσο μεγαλύτερη η ποσότητα των σταφυλιών τόσο λιγότερο πιθανή είναι η αίσθηση της πληρότητας. Η Δρ Μπονσι εξηγεί ότι τα αποξηραμένα φρούτα έχουν μια ενδιαφέρουσα δομή, και όταν χρησιμοποιούνται με φειδώ, λίγες σταφίδες μπορούν να κάνουν γευστικά ανώτερη μια απλή σαλάτα.

Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι το πράσινο τσάι προάγει την απώλεια βάρους, διεγείροντας τον οργανισμό να «κάψει» το κοιλιακό λίπος. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, ένα φυτικό συστατικό που επηρεάζει τον μεταβολισμό. Για να επωφεληθείτε θα πρέπει να πίνετε τσάι πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η Δρ Μπονσι προτείνει να το πίνετε ζεστό, επειδή καταναλώνεται με πιο αργό ρυθμό, περιορίζει την πρόσληψη θερμίδων και σας δημιουργεί ευχάριστη αίσθηση.

Μια επίσης καλή πηγή πρωτεΐνης είναι τα ψάρια. Οι μελέτες έχουν δείξει ότι μια μερίδα ψάρι είναι πιο χορταστική από το κοτόπουλο ή το βοδινό κρέας, ίσως λόγω του είδους πρωτεΐνης που περιέχει. Τα περισσότερα ψάρια έχουν λίγο λίπος, ενώ περιέχουν και ω-3 λιπαρά οξέα. Ψάρια πλούσια σε ω-3 λιπαρά είναι ο σολομός, η ρέγκα και άλλα πιο λιπαρά ψάρια. Συμπεριλάβετέ τα στην διατροφή σας και προστατεύστε εκτός από τη σιλουέτα σας και την καρδιά σας.

Η υψηλή περιεκτικότητά του σε βιταμίνη Α συμβάλλει στο να αφαιρούνται τα νεκρά κύτταρα του δέρματος και να μένεις μόνο με την υγιή και λαμπερή εκδοχή του. Τα καροτενοειδή του μπλοκάρουν τις τοξίνες και τη φθορά από τις ακτίνες του ήλιου και προστατεύουν το δέρμα από αυτήν τη μορφή καρκίνου. Μπορείς και να το φας στο πρωινό σου αλλά και να το κάνεις μάσκα προσώπου ώστε να εξαφανίσεις τις τοπικές κοκκινίλες.

Πολλοί καρποί (κυρίως τα αμύγδαλα), είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνης Ε, που αναδομεί τον ιστό του δέρματος, διατηρεί την ενυδάτωσή του και το προστατεύουν από τις ακτίνες UV. Κατανάλωσε τους ξηρούς καρπούς με τη φλούδα τους γιατί διαφορετικά χάνεις το 50% των αντιοξειδωτικών. Αβοκάντο

Το σώμα σου χρειάζεται βιταμίνη C ώστε να παράξει κολλαγόνο, τη βασική πρωτεΐνη του δέρματος που του δίνει δύναμη και ελαστικότητα. Μπορείς να το φας ωμό αλλά και στον ατμό, ώστε να πάρεις έξτρα οφέλη, όπως είναι η πρόληψη της οστεοπόρωσης.

Μια μέρα ζητήθηκε από έναν στοχαστή της Ιατρικής ποια είναι η πιο σοβαρή ασθένεια του αιώνα. Οι παρόντες περίμεναν να απαντούσε ο καρκίνος και το έμφραγμα. Με μεγάλη τους έκπληξη ο επιστήμονας απάντησε: "Η αδιαφορία". Όλοι τότε κοιτάχτηκαν στα μάτια και ο καθένας τους αντιλήφτηκε ότι ήταν σοβαρά άρρωστοι. Στο τέλος του ζητήθηκε ποια είναι η θεραπεία και ο επιστήμονας απάντησε: "Να το αντιληφθείτε".

Εκτός αυτού, τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε λίπος μπορεί επίσης να προκαλέσουν κάποια συμπτώματα που είναι παρόμοια με τα συμπτώματα στέρησης, όταν σταματάμε την κατανάλωσή τους. Αυτές οι τροφές επηρεάζουν την παραγωγή της ντοπαμίνης, μιας σημαντικής χημικής ουσίας που προάγει την ευτυχία και τη γενική αίσθηση της ευημερίας.

Έχετε παρατηρήσει ποτέ να μη μπορείτε να θυμηθείτε κοινά ονόματα αντικειμένων ή να μη μπορείτε να θυμηθείτε ορισμένα γεγονότα ή να μη θυμάστε αν ήταν όνειρα ή πραγματικότητα; Αυτό θα μπορούσε να επηρεαστεί από την υψηλή πρόσληψη οινοπνεύματος, που επηρεάζει την ισορροπία του εγκεφάλου.

Οι ανόργανες ουσίες παρά το ότι δεν παρέχουν ενέργεια, παίζουν σημαντικό ρόλο σε πολλές από τις λειτουργίες του κυττάρου. Αποτελούν συστατικά του πλάσματος του αίματος, της αιμοσφαιρίνης, των οστών κ.ά. Ανόργανες ουσίες όπως ιόντα ασβεστίου, καλίου, νατρίου, χλωρίου υπάρχουν σε μεγάλες ποσότητες στον οργανισμό. Άλλα στοιχεία όπως ο χαλκός, το κοβάλτιο, το φθόριο και ο ψευδάργυρος βρίσκονται στον οργανισμό σε ελάχιστες ποσότητες και γι' αυτό χαρακτηρίζονται ως ιχνοστοιχεία.

Κατά την επαφή τους με την επιφάνεια των επιθηλιακών κυττάρων τα λιπαρά οξέα και τα μονογλυκερίδια διαχέονται παθητικά δια μέσου της κυτταρικής μεμβράνης. Μέσα στα επιθηλιακά κύτταρα τα τριγλυκερίδια επανασυντίθενται από μονογλυκερίδια και λιπαρά οξέα και συγκεντρώνονται στο ενδοπλασματικό δίκτυο, όπου μετατρέπονται σε σφαιρίδια που ονομάζονται χυλομικρά. Αυτά απομακρύνονται με τη λέμφο και καταλήγουν σε διάφορους ιστούς, κυρίως στο μυϊκό ή στο λιπώδη ιστό. Βιταμίνες


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .