Δεν υπάρχει καμία επιστημονική απόδειξη που υποστηρίζει την ιδέα ότι η κατανάλωση φρούτων χωριστά από ένα γεύμα βελτιώνει την πέψη. Η μόνη διαφορά που μπορεί να κάνει είναι ότι η ζάχαρη που περιέχεται στα φρούτα μπορεί να εισέλθει στην κυκλοφορία του αίματος γρηγορότερα, το οποίο είναι ακριβώς ό,τι ένα άτομο με διαβήτη προσπαθεί να αποφύγει.

Υποστηρίζει ότι η κατανάλωση φρούτων μαζί με κυρίως γεύματα επιβραδύνει την πέψη και αναγκάζει τις τροφές να παραμείνουν στο στομάχι σας και να σαπίζουν. Αυτός ο μύθος ισχυρίζεται επίσης ότι η κατανάλωση φρούτων μαζί με τα γεύματα είναι αυτό που προκαλεί φυσικά αέρια, δυσφορία και μια σειρά από άλλα άσχετα συμπτώματα.

Ένα κοινό θέμα είναι η καλύτερη στιγμή για να τρώμε φρούτα . Υπάρχουν διάφοροι ισχυρισμοί σχετικά με το πότε και πώς θα πρέπει να τα καταναλώνουμε, καθώς και ποιοι πρέπει να τα αποφεύγουν τελείως.

Για να αποφεύγεται η τριβή στα διάφορα μηχανήματα και αντικείμενα ο άνθρωπος χρησιμοποιεί το λάδι ή άλλες λιπαντικές ουσίες. Αν δεν τις χρησιμοποιούσε τότε τα πράγματα θα καταστρέφονταν πολύ πιο γρήγορα από την τριβή μεταξύ τους (πχ το ανοιγόκλεισμα μιας πόρτας). Το νερό λοιπόν αποτελεί το κύριο συστατικό όλων των λιπαντικών που χρησιμοποιεί το ανθρώπινο σώμα. Μερικά παραδείγματα είναι τα εξής:

Το κύριο συστατικό του ανθρωπίνου σώματος είναι το νερό. Αποτελεί περισσότερο από το 50% του βάρους. Το νερό αποτελεί το κύριο συστατικό όλων των υγρών του ανθρωπίνου σώματος. Μερικά από αυτά τα υγρά είναι τα εξής:

Όλοι οι ζωντανοί οργανισμοί, τα δέντρα, τα ζώα και ο άνθρωπος χρειάζονται το νερό για να συνεχίσουν να ζουν. Ο άνθρωπος δεν μπορεί να ζήσει περισσότερο από μερικές μέρες χωρίς νερό.

Είναι κάτι που κατά βάθος γνωρίζεις άλλωστε, πως καμιά βουτιά με νάτσος σε μπολ με κόκκινη σάλτσα ή λιωμένο τσένταρ ή ένα παραφουσκωμένο μπουρίτο δεν πρόκειται να σου δώσει λύση στα συναισθηματικά σου προβλήματα ή τα ψυχολογικά αδιέξοδα. Απλά ίσως δεν έχεις το καθαρό μυαλό για να δεις πού πρέπει να στραφείς. Στην πραγματικότητα τρως πάρα πολύ γιατί δεν έχεις όση αυτοεκτίμηση θα έπρεπε και η σιλουέτα και ο μεταβολισμός σου είναι τα «εύκολα θύματα».

Γιατί τρώμε τόσο πολύ Αν κάθε ξέσπασμά σου είναι στο φαγητό, μάθε που οφείλεται αυτό.

Όταν ένα τρόφιμο είναι εκτεθειμένο και σε μικρή απόσταση από εμάς, θα φάμε περισσότερο από αυτό. Θα φάμε περισσότερο όταν τα σοκολατάκια είναι ακάλυπτα στη φοντανιέρα του σαλονιού, σε σχέση με το να είναι σκεπασμένα ή να τα μεταφέρουμε σε κάποιο ντουλάπι της κουζίνας. Αντίστοιχα, στρατιώτες ήπιαν 42% περισσότερο γάλα, όταν τα μηχανήματα γάλακτος απείχαν 4μέτρα από τους θαλάμους, σε σχέση με τη διπλάσια απόσταση.

Επιπλέον, η συσκευασία και η ετικέτα ενός προϊόντος επηρεάζουν την αντίληψη (και την προσμονή) της γεύσης που αυτό έχει, π.χ. αν η ετικέτα αναγράφει ότι ένα κρασί είναι από την Καλιφόρνια, θα περιμένουμε και θα το βρούμε πιο νόστιμο, από ό,τι αν αναγράφει ότι προέρχεται π.χ. από τη Χιλή, ακόμα και αν τα δύο κρασιά είναι τα ίδια και διαφέρουν μόνο στην ετικέτα. Θερμίδες

Παρόμοια, έχουμε ιδιαίτερη αντίληψη του ύψους ενός τροφίμου: εστιάζουμε στο ύψος και τείνουμε να παραβλέπουμε το πλάτος του. Ότι σερβίρετε καθ’ ύψος μας φαίνεται πάντοτε πιο (εντυπωσιακό) και πιο πολύ. Έτσι, τείνουμε να πίνουμε σημαντικά περισσότερο αλκοόλ όταν χρησιμοποιούμε το κοντό πλατύ ποτήρι (του whiskey) σε σχέση με το μακρόστενο ψηλό ποτήρι. Συσκευασία

Η κυρία Ελένη Οικονομοπούλου, μάζεψε από διάφορες πηγές, αναφορές στην Αγία Γραφή και σε κείμενα αγίων και παρουσιάζει και την ερμηνεία που δείχνει, ότι ο Ιησούς εμμέσως απέρριπτε την κρεοφαγία. Ωστόσο, η επίσημη εκκλησία δεν ακολουθεί κάποιον κανόνα στο συγκεκριμένο θέμα και οι πιστοί επιλέγουν ελεύθερα τη διατροφή τους, τηρώντας βέβαια τις ημέρες νηστείας.

Σύμφωνα με πολλούς μελετητές τα ιερά κείμενα επιτάσσουν τη χορτοφαγία και απορρίπτουν την κρεοφαγία. Άλλωστε στα μοναστήρια και κυρίως στο Άγιο Όρος δεν τρώνε ποτέ κρέας, ακολουθώντας μια πιο ασκητική διατροφή, αλλά και τα κείμενα των αγίων γραφών.

Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Υγείας της Νορβηγίας, το περιεχόμενο του μητρικού γάλακτος σε θρεπτικά στοιχεία επηρεάζεται από αυτά που τρώει η μητέρα. Η διατροφή σας θα πρέπει να είναι πλήρης και ισορροπημένη, παρέχοντας αρκετή ενέργεια για την παραγωγή γάλακτος, και να περιέχει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται τόσο η μητέρα όσο και το παιδί ενώ θηλάζετε. Η «υγιεινή διατροφή» είναι σχεδόν η ίδια για εκείνες που θηλάζουν, όπως και για τον υπόλοιπο πληθυσμό – με κάποιες εξαιρέσεις.

Ως νέος γονέας, η σκέψη του να είσαι υπεύθυνος για μια νέα ζωή μπορεί να είναι δυσβάσταχτη. Είναι απολύτως φυσιολογικό να ανησυχείτε μήπως κάνετε κάτι λάθος. Γιατί το μωρό κλαίει τόσο πολύ; Πώς μπορώ να το κοιμίσω; Το μωρό αναπτύσσεται όπως πρέπει; Θυμηθείτε ότι συνήθως όλα πάνε καλά και το μωρό σας μεγαλώνει υγιές.


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .