Υγιεινές Και Γρήγορες Προτάσεις Για Πρωινό Του Παιδιού Σας - Τα 12 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Γνωρίζετε πως το πρωινό είναι ίσως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, όμως όταν τα παιδιά πρέπει να βιαστούν προκειμένου να ετοιμαστούν για το σχολείο, το να καθίσουν και να φάνε ένα καλό πρωινό δεν είναι πάντα εύκολο. Τη λύση δίνουν οι παρακάτω προτάσεις για εύκολα και υγιεινά πρωινά γεύματα που θα δώσουν στα παιδιά την ενέργεια που χρειάζονται για το σχολείο, χωρίς να χάσουν χρόνο. Γιαούρτι με μέλι και καρύδια ή αμύγδαλα

Σημείωση: Τα υλικά που έχω επιλέξει κάνουν τις συνταγές πιο υγιεινές, μπορείτε όμως να τα αντικαταστήσετε με υλικά της αρεσκείας σας. Π.χ βούτυρο αντί για αβοκάντο, μαρμελάδα της επιλογής σας αντί για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη, κορν φλέικς της επιλογής σας αντί κορν φλέικς ρυζιού, μερέντα της επιλογής σας αντί μερέντα από καρύδα χωρίς ζάχαρη κ.α.

Είναι μια ευκαιρία να δούμε ο ένας τον άλλο, να μιλήσουμε για λίγο, να πούμε πως περάσαμε τη προηγούμενη μέρα, να πούμε το πρόγραμμα μας για τη μέρα που έρχεται, να πειράξει ο ένας τον άλλο, να αφηγηθούμε το όνειρο που είδαμε το βράδυ, να γελάσουμε και γενικά να νοιώσουμε αυτό το οικογενειακό δέσιμο.

Αλλά ακόμα και τις υπόλοιπες εποχές, το πρόγραμμα είναι τόσο έντονο που οι πιθανότητες είναι ο ένας να βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο να τρέχει σε κάποια δραστηριότητα της Ελευθερίας και ο άλλος στο super market ή σε διάφορες εκκρεμότητες και υποχρεώσεις της εβδομάδας.

Τα δημητριακά με γάλα είναι η ιδανική επιλογή για να ξεκινήσετε τη μέρα σας. Είναι γνωστό ότι τα δημητριακά είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες που σας παρέχουν άφθονη ενέργεια, βοηθούν στην πρόληψη του καρκίνου, της δυσκοιλιότητας, αλλά και τις διαταραχές του παχέος εντέρου, τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα και επίσης εμπλουτίζουν τη γενική υγεία σας με άφθονες πρωτεΐνες, λίπη, λιπίδια, ανόργανα άλατα, βιταμίνες και ένζυμα. Τρίτη: Γιαούρτι με φρούτα

Όλοι γνωρίζουμε ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Τα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό μας είναι πολλαπλά και για το λόγο αυτό οφείλουμε να προσέχουμε τι επιλέγουμε να καταναλώσουμε ως πρωινό. Σας παραθέτουμε 7 εύκολες και γρήγορες ιδέες που θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε το εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα και ταυτόχρονα να πάρετε όσο γίνεται περισσότερα θρεπτικά συστατικά.

Ο κίνδυνος για τη διατροφική ασφάλεια των ψαριών δεν έγκειται τόσο στην κατάψυξή τους, όσο στη σωστή απόψυξή τους, τονίζουν οι ειδικοί ΠΟΤA

Όλοι μας χρειαζόμαστε ένα «γερό» πρωινό που θα μας προσφέρει ενέργεια όλη την ημέρα, όμως για τα παιδιά οι απαιτήσεις είναι ακόμη μεγαλύτερες. Στην πράξη, τα πράγματα δυσκολεύουν: εσείς πρέπει να πάτε στη δουλειά, τα παιδιά βιάζονται να φύγουν για το σχολείο, ενώ αυτό που θα φάνε, εκτός από υγιεινό, πρέπει να είναι και γευστικό για να μην το απορρίψουν. Κοινώς, αν το παιδί σας συμβιβάζεται με γάλα, φρούτα και φρυγανιές… είστε πολύ τυχερές. Αλλά πόσα παιδιά είναι τόσο «εύκολα» με το φαγητό;

O Τάσος Αντωνίου είναι ο δημιουργός του Μαμα Πειναω και θεωρείται από τους “παλιούς” του διαδικτύου. Μαγειρεύει από τότε που θυμάται τον εαυτό του και ταξιδεύει συνέχεια για να ανακαλύπτει όλες τις νέες τάσεις στη γαστρονομία. Είναι ο συγγραφέας του best seller βιβλίου μαγειρικής «Για να μην Ξαναπείς Ποτέ Μαμά Πεινάω» με εύκολες, γρήγορες και μαμαδίστικες συνταγές για όλους.

Δώστε σημασία στην εμφάνιση του πιάτου. Επιλέξτε όμορφα πιάτα, με ήρωες που αγαπάει το παιδί, και φροντίστε το σερβίρισμα του πρωινού. Μετατρέψτε το πρωινό σε όμορφη διαδικασία και κεντρίστε το ενδιαφέρον και την περιέργεια τους. Αν υπάρχει η δυνατότητα, θα ήταν καλό να συμμετέχει το παιδί στη διαδικασία της ετοιμασίας του πρωινού.

Επίσης, τα παιδιά που δεν τρώνε πρωινό, σύμφωνα με μελέτες, είναι πιο πιθανόν να παραλείψουν φρούτα και λαχανικά μέσα στην ίδια μέρα και να παρουσιάσουν ελλείψεις σε σημαντικά θρεπτικά συστατικά όπως σίδηρος, νιασίνη, ασβέστιο, ψευδάργυρο κτλ. Πώς θα κάνουμε τα παιδιά να τρώνε πρωινό;

Προκειμένου τα παιδιά σας να μάθουν να τρώνε πρωινό είναι απαραίτητο να δουν ότι τρώτε κι εσείς. Εντάξτε το στην καθημερινή σας ρουτίνα και καθίστε όλοι μαζί το πρωί στο τραπέζι για να απολαύσετε το πρώτο γεύμα της ημέρας. Καλό είναι ακόμα και το σνακ που θα πάρει το παιδί μαζί στο σχολείο να έχει προετοιμαστεί από το σπίτι, προκειμένου να γνωρίζετε πόσο ποιοτικό είναι αυτό που καταναλώνει και σε ποια ποσότητα. Διατροφικές συμβουλές για σωστό πρωινό


Δημοσίευση: 22/11/2019


. .