Αν δε βλέπετε τον εαυτό σας σε κάτι από τα παραπάνω, αλλά παρ’ όλα αυτά δε χάνετε βάρος, ίσως φταεί ο θυρεοειδής σας. Όταν ο θυρεοειδής υπολειτουργεί (η κατάσταση αυτή ονομάζεται υποθυρεοειδισμός), μειώνεται ο μεταβολισμός σας, ενώ παράλληλα μπορεί να έχετε ατονία, κούραση, υπνηλία, δυσκοιλιότητα, βραδυκαρδία, αυξημένη αίσθηση κρύου, βραχνάδα, ξηρότητα του δέρματος, λεπτά και εύθραυστα μαλλιά, τριχόπτωση, διαταραχές στην έμμηνο ρύση, αναιμία, μελαγχολία ή και κατάθλιψη κ.ά.

Όταν ξεκινάτε τη δίαιτά σας, μπορείτε να κάνετε μικρές αλλαγές, όπως το να περιορίσετε τα ζυμαρικά και τα αναψυκτικά. Αρχικά θα δείτε διαφορά λόγω του αποκλεισμού τροφών με πολλή ζάχαρη και πολλές θερμίδες. Μετά από λίγο όμως, το σώμα σας θα προσαρμοστεί και θα σταματήσετε να βλέπετε όσες αλλαγές θα επιθυμούσατε.

Δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες, χωρίς ζάχαρη, χωρίς λιπαρά… Βάζοντας πολλούς περιορισμούς και αποκλείοντας πολλές κατηγορίες τροφίμων, οδηγείτε τη δίαιτά σας σε σίγουρη αποτυχία. Το να χαρακτηρίζετε ένα φαγητό «κακό» ή «βρώμικο», θα σας κάνει να νιώσετε ενοχές εκείνη τη φορά που θα λυγίσετε και θα το φάτε.

Επίσης, σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα, όσοι περισσότερο επισκεπτόμαστε τη σάουνα , τόσο μικρότερος είναι ο κίνδυνος θανάτου από καρδιακές παθήσεις. Για την ακρίβεια, η έρευνα υποστηρίζει πως όσοι επισκέπτονται τη σάουνα τέσσερις φορές την εβδομάδα έχουν 66% χαμηλότερο κίνδυνο από αυτούς που το κάνουν έκαναν μία φορά την εβδομάδα. Επιπλέον, η τακτική χρήση σάουνας εμφανίστηκε βοηθάει στην ανακούφιση της φλεγμονής και του πόνου που σχετίζεται με την αρθρίτιδα.

Η τεστοστερόνη σχετίζεται με την υγεία στα κόκαλα και τους μύες, την παραγωγή σπέρματος και την ανάπτυξη των μαλλιών. Ωστόσο όσο μεγαλώνετε τα επίπεδά της φθίνουν. Το συκώτι, οι γαρίδες, οι φράουλες και οι σπόροι κολοκύθας βοηθούν στο να βελτιώσετε τα επίπεδα της τεστοστερόνης.Για τις γυναίκες που θέλουν να αυξήσουν τα οιστρογόνα, είναι καλό να καταναλώνουν κεράσια, κριθάρι, καρότα, σέλινο και αγγούρια. Κάντε περισσότερες ασκήσεις με αντιστάσεις

Μην τρώτε γρήγορα όταν βρίσκεστε στο τραπέζι και πάρτε βαθιές αναπνοές. Όσο περισσότερο οξυγόνο προσλαμβάνετε την ώρα του φαγητού τόσο πιο εύκολο είναι για το σώμα να χωνέψει την τροφή και να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά της. Επιλέξτε τροφές που βελτιώνουν τα επίπεδα τεστοστερόνης και οιστρογόνων

Όσο αφορά τους υδατάνθρακες, η λίστα των φυσικών τροφών είναι πραγματικά μεγάλη. Όλων των ειδών τα φρούτα και τα λαχανικά χρειάζεται να καταλαμβάνουν σημαντικό μέρος της διατροφής μας, καθώς περιλαμβάνουν και τη μεγαλύτερη ποσότητα μικροθρεπτικών στοιχείων, δηλαδή βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και μέταλλα. Όλα αυτά τα συστατικά, είναι απαραίτητα προκειμένου ο οργανισμός μας να επιτελεί όλες τις καθορισμένες του λειτουργίες χωρίς δυσκολία.

Η χαμηλή σε υδατάνθρακες δίαιτα (low carbs diet) αποτελεί μία από τις πιο διαδεδομένες για όσους έχουν στόχο την απώλεια σωματικού λίπους σχετικά γρήγορα. Πως λειτουργεί όμως η συγκεκριμένη δίαιτα, ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της, και -το κυριότερο- πώς θα την εφαρμόσουμε σωστά , ώστε να διασφαλίσουμε και απώλεια λίπους και την υγεία μας;

Η δίαιτα ξεκινάει την επομένη της Πρωτοχρονιάς και κάθε Δευτέρα. Αυτό είναι γνωστό. Το θέμα είναι τι θα κάνεις για να μη φανείς γραφικός με το "από Δευτέρα", πως θα πείσεις τους γύρω σου να σε βοηθήσουν, πότε κάνεις κοιλιακούς. Πριν ή μετά; Τους βασικούς κανόνες της δίαιτας δηλαδή.

Ο συνολικός ημερήσιος στόχος σας για υδατάνθρακες καθορίζει εάν πρέπει να περιορίσετε ορισμένα από αυτά τα τρόφιμα ή να τα αποφύγετε εντελώς, δεδομένου ότι οι δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων περιλαμβάνουν συνήθως 20-100 γραμμάρια υδατανθράκων ημερησίως, ανάλογα με τις ανάγκες του οργανισμού σας.

Στο πλαίσιο μιας τέτοιας δίαιτας, ορισμένα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες πρέπει προφανώς να αποφεύγονται, όπως τα ζαχαρούχα ποτά, τα κέικ και οι σοκολάτες.

Είναι γνωστό ότι μια δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

Μπορεί να ακούγεται σκληρή δουλειά αλλά αν ακολουθήσετε μια – δυο ημέρες την εβδομάδα μια σούπερ υγιεινή διατροφή το σώμα σας θα διαπιστώσετε ότι έλκεται προς αυτή την κατεύθυνση. Αν ταυτόχρονα έχετε εξοικειωθεί με τις δεξιότητες που απαιτούνται για να σχεδιάσετε και να ετοιμάσετε ισορροπημένα γεύματα, τότε η υγιεινή διατροφή θα σας γίνει δευτέρα φύσις χωρίς καμία προσπάθεια.

Αλλά ακόμα κι αν είστε εξοικειωμένοι, όταν τρώτε με chopsticks θα χρειαστείτε περισσότερη προσοχή για να μαζέψετε την τροφή και η κάθε μπουκιά είναι πολύ μικρότερη απ’ ό,τι θα ήταν με το πιρούνι. Σας παίρνει περισσότερο χρόνο να φάτε κι έτσι θα επιβραδύνετε, θα απολαύσετε και θα φάτε και λιγότερο. 8. Κάντε 10 λεπτά να φάτε μια αγαπημένη σας λιχουδιά


Δημοσίευση: 14/11/2019


. .