Πρόγραμμα Διατροφής Για Να Χάσετε Βάρος Με Ασφάλεια - Τα 14 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Ας το παραδεχτούμε – υπάρχει μια συντριπτική ποσότητα πληροφοριών στο Διαδίκτυο με συμβουλές για απώλεια βάρους και για το πώς να χάσετε κιλά. Αν ψάχνετε για τις καλύτερες συμβουλές για το πώς να χάσετε βάρος αλλά και για το πως να διατηρήσετε αυτό το χαμένο βάρος , αυτός ο ατελείωτος όγκος πληροφοριών μπορεί –και λογικό είναι- να προκαλέσει σύγχυση.

Δεκατιανό : 1 μέτριο φρούτο δικής σου επιλογής ή 2 κουταλιές της σούπας σταφίδα αποξηραμένη. Τι καλύτερο από το φρούτο; Θα σε χορτάσει χωρίς να σε φουσκώσει, αλλά θα σου μειώσει και τη λιγούρα ώστε να μην πέσεις με τα μούτρα στο μεσημεριανό γεύμα. Συνόδεψε το φρούτο σου με 1-2 φλιτζάνια πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη ή κάποιο άλλο ρόφημα βοτάνων, όπως ο κρόκος Κοζάνης.

Πήρες απόφαση να ξεκινήσεις να προσέχεις την διατροφή σου αλλά έχεις δοκιμάσει τόσα προγράμματα διατροφής, με αποτέλεσμα να χάνεις την πρώτη εβδομάδα μισό κιλό και αυτό σε απογοητεύει. Μετά καταφεύγεις σε χημικές δίαιτες , με τις οποίες χάνεις 2-3 κιλά την πρώτη εβδομάδα, αφού έχεις λιμοκτονήσει και την επόμενη εβδομάδα έχεις πάρει πίσω 4 κιλάκια.

Να θυμάστε ότι δεν πρέπει να σας ξεγελά η γρήγορη απώλεια βάρους που υπόσχονται οι χημικές δίαιτες. Η ισορροπημένη διατροφή με αύξηση της φυσικής δραστηριότητας αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να χάσετε βάρος με ασφάλεια κι έχοντας περισσότερες πιθανότητες να κρατήσετε το περιττό βάρος μακριά. Παρακάτω σας προτείνουμε ένα σταθερό και ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και να χάσετε 4 κιλά σε ένα μήνα.

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε επαναλάβει ότι οι στερητικές δίαιτες και δη οι χημικές δεν κάνουν καλό στον οργανισμό. Μπορεί κάποιος να χάνει τα κιλά που υπόσχεται η κάθε δίαιτα, μετά όμως τα παίρνει διπλά και τρίδιπλα και αυτό είναι γεγονός.

Η ισορροπημένη διατροφή με αύξηση της φυσικής δραστηριότητας είναι το μυστικό

Λαμπρινή, μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να κάνεις -μικρές έστω- αλλαγές στην διατροφή σου και να δεις αποτελέσματα. Σχετικά με το νερό, μπορείς να πίνεις στην αρχή 2 λίτρα τουλάχιστον, ειδικά το καλοκαίρι, και να προσπαθείς με τον καιρό για μεγαλύτερες ποσότητες. Καταρχήν, θα ενυδατώνεις σωστά τον οργανισμό σου και σιγά σιγά θα βλέπεις την διαφορά στα κιλά αλλά και στο δέρμα σου. Ελπίζω να ξεκινήσεις άμεσα!

Το χρονικό διάστημα που μπορείτε να εφαρμόσετε την παραπάνω διατροφή είναι μια εβδομάδα ώστε να ελέγξετε τα αποτελέσματα αν σας ιακνοποιούν. Το ανώτερο θα πρέπει να είναι 10 μέρες επειδή το σωστό για το σώμα μας είναι να χάνει σταδιακά κιλά και όχι απότομα και με μεγάλη διάρκεια. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια αποτελεσματική δίαιτα;

Ένας ακόμη πολύ βασικός λόγος ενός σωστού πρωϊνού είναι το ότι σταθεροποιεί τα επίπεδα ζακχάρου στο αίμα μας για αρκετές ώρες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην πεινάμε, βοηθώντας αποτελεσματικά στην προσπάθεια μας να διατηρήσουμε σταθερά τα κιλά μας. Τι αποτελεί όμως ένα καλό και υγιεινό πρωϊνό;

Προτείνω τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό και χωρίς να συνυπολογίζονται τα άλλα ροφήματα. Ειδικά τα καφεϊνούχα, που προκαλούν διούρηση και διεγείρουν το νευρικό σύστημα. Πριν από κάθε γεύμα πιες 2 ποτήρια νερό. Έτσι, θα διεγείρεις τους τασεοϋποδοχείς του στομαχιού και θα χορτάσεις ευκολότερα. Ακόμη και κατά τη διάρκεια του γεύματος επιτρέπεται να πίνεις, αρκεί να μην έχεις γαστρεντερικά προβλήματα.

Κατανάλωνε άφθονο νερό. Το σώμα μας είναι 70% νερό και αν δεν πίνουμε αρκετό, τίποτα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Το δέρμα στεγνώνει, προκαλείται δυσκοιλιότητα, ο μεταβολισμός πέφτει, πεινάμε συνέχεια και μπορεί να δημιουργηθούν και σημεία αφυδάτωσης, όπως ζάλη, κράμπες, κόπωση και αδυναμία.

Μάθε να ξεχωρίζεις τους υδατάνθρακες που πρέπει να τρως και δες το πλάνο δίαιτας

Να θυμάστε ότι δεν πρέπει να σας ξεγελά η γρήγορη απώλεια βάρους που υπόσχονται οι χημικές δίαιτες. Η ισορροπημένη διατροφή με αύξηση της φυσικής δραστηριότητας αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να χάσετε βάρος με ασφάλεια κι έχοντας περισσότερες πιθανότητες να κρατήσετε το περιττό βάρος μακριά. Παρακάτω σας προτείνουμε ένα σταθερό και ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και να χάσετε 4 κιλά σε ένα μήνα.

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε επαναλάβει ότι οι στερητικές δίαιτες και δη οι χημικές δεν κάνουν καλό στον οργανισμό. Μπορεί κάποιος να χάνει τα κιλά που υπόσχεται η κάθε δίαιτα, μετά όμως τα παίρνει διπλά και τρίδιπλα και αυτό είναι γεγονός.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .