Πέντε Εύκολα Γεύματα Πλούσια Σε Πρωτεΐνες - Τα 16 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Παράλληλα, οι πρωτεΐνες διασπώνται αργά κατά την πέψη, επομένως παίζουν ρόλο-κλειδί στη διαχείριση της πείνας και τη λιγούρας. Αν και οι δημοφιλέστερες πηγές πρωτεϊνών στη διατροφή μας είναι το κόκκινο κρέας, τα πουλερικά, τα γαλακτοκομικάκαι το ψάρι, πρωτεΐνες μπορούμε να πάρουμε και από φυτικές τροφές. Μάλιστα, οι πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης παρέχουν επιπλέον οφέλη, αφού συνδυάζονται με χορταστικές φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες που δρουν ενάντια στις φλεγμονές.

Η επαρκής πρόσληψη πρωτεϊνών είναι ένα από τα μυστικά επιτυχίας του αδυνατίσματος, αφού το συγκεκριμένο μακροθρεπτικό συστατικό βοηθά να αναπτυχθεί και να διατηρηθεί η μυϊκή μάζα. Η μυϊκή μάζα του σώματος είναι ως γνωστόν μεταβολικά ενεργή, δηλαδή «καίει» θερμίδες.

Οι τραγικές συνέπειες του τσιγάρου στους πνεύμονες: Το βίντεο που σόκαρε τους καπνιστές παγκοσμίως (Photos + Video)

Δεν χρειάζεται να μπορείς να μαγειρέψεις το ψάρι για να κερδίσεις τα οφέλη του. Για να φτιάξεις τα wraps, στράγγιξε μια μικρή κονσέρβα άγριου σολομού και ανακάτεψέ τη με 1/2 φλιτζάνι ρεβίθια, 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 κ.σ. ψιλοκομμένα λιαστά ντοματάκια και λίγο αποξηραμένο άνηθο. Σέρβιρε το μείγμα μέσα σε φύλλα μαρουλιού. Γεύματα πρωτεΐνης των 5 λεπτών που διώχνουν το λίπος: Δείπνο Μεξικάνικο κοτόπουλο με ρύζι

Φτιάξε αυτό το πρωινό μέσα σε λίγα λεπτά: Ψέκασε μια κούπα με μαγειρικό σπρέι, χτύπησε μέσα της ένα αβγό, ανακάτεψε μια χούφτα κομμένα μπουκετάκια μπρόκολου και καρότα και 2 κ.σ. τριμμένο τυρί. Ψήσε το μείγμα στα μικροκύματα για 1 λεπτό, ανακάτεψε και μετά ψύχε για άλλα 30 δευτερόλεπτα ή μέχρι να σφίξουν τα αβγά. Σέρβιρε μαζί με λίγη salsa και απόλαυσέ τη στο δρόμο. Πίτσα πρωινού με μήλο και κανέλα

Γεύματα πρωτεΐνης, με υδατάνθρακες ή φυτικές ίνες; Οι περισσότερες από εμάς γνωρίζουμε ποιες είναι οι υγιεινές τροφές που θα έπρεπε να τρώμε, το να τις εντάξουμε μέσα σε ένα τρελό πρόγραμμα καθημερινότητας είναι μια άλλη ιστορία. Γεύματα πρωτεΐνης των 5 λεπτών που διώχνουν το λίπος: Πρωινό Ομελέτα στην κούπα

Στους καλοφαγάδες φαίνεται ανήκουστο αλλά μπορείς να αλλάξεις αυτή τη θεωρία πασπαλίζοντάς το με μυρωδικά και μαρινάροντάς το με άφθονο λεμόνι. Για τη γράμμωση, το προτεινόμενο τμήμα του κοτόπουλου είναι το στήθος. Σε σύγκριση με το μοσχάρι που έχει λίπος παντού, το κοτόπουλο έχει το περισσότερο λίπος του συγκεντρωμένο στην πέτσα, οπότε αφαιρώντας την έχεις μια πολύ πιο υγιεινή επιλογή. Το κοτόπουλο με πέτσα έχει 49% λιπαρά ενώ το κοτόπουλο χωρίς πέτσα έχει 11% λιπαρά.

Υγεία & Ευεξία Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες για γράμμωση

Τα τελευταία χρόνια τα οφέλη για την υγεία μιας δίαιτας με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες έχει επαινεθεί λόγω της επίδρασής της στην ανάπτυξη των μυών, την απώλεια βάρους, την υγεία της καρδιάς, την όρεξη, τα επίπεδα ενέργειας και τις χρόνιες παθήσεις. Ωστόσο, υπάρχουν βασικοί περιορισμοί και καλύτεροι τρόποι για την επίτευξη μιας υγιεινής διατροφικής ισορροπίας.

Ο κίνδυνος για τη διατροφική ασφάλεια των ψαριών δεν έγκειται τόσο στην κατάψυξή τους, όσο στη σωστή απόψυξή τους, τονίζουν οι ειδικοί ΠΟΤA

Ο κίνδυνος για τη διατροφική ασφάλεια των ψαριών δεν έγκειται τόσο στην κατάψυξή τους, όσο στη σωστή απόψυξή τους, τονίζουν οι ειδικοί

Το λεύκωμα όπως ονομάζεται, αποτελεί ένα διατροφικό όπλο υψηλής ποιότητας προσφέροντας ουσιαστικά καθαρή πρωτεΐνη. Εάν μιλήσουμε με νούμερα, ένα ολόκληρο αυγό έχει περίπου 6-7 γραμμάρια πρωτεΐνης, ενώ το ασπράδι μόνο του περίπου 3-4 γραμμάρια. Ασπράδια μπορείτε να φάτε άφοβα όσα θέλατε! Όσον αφορά τους κρόκους τώρα, μέχρι και 2 την ημέρα αν τρώτε δεν υπάρχει πρόβλημα! Στήθος κοτόπουλο

Eκτός, λοιπόν, από το δέρμα, τα μαλλιά, τα νύχια και τους μυς, οι πρωτεΐνες αποτελούν συστατικό κάθε ιστού και οργάνου. Tα ένζυμα και οι ορμόνες έχουν ως απαραίτητο δομικό υλικό τις πρωτεΐνες, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα αντισώματα, που ενισχύουν την άμυνα του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Επίσης, οι πρωτεΐνες παρέχουν ενέργεια στον οργανισμό (4 θερμίδες ανά γρ.).

Για να απαντήσουμε στα ερωτήματα αυτά θα βασιστούμε στις κατευθυντήριες γραμμές που δημοσίευσε η EFSA (Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων). Κατ’ αρχάς πρέπει να πούμε ότι οι πρωτεΐνες αποτελούν το συστατικό που υπάρχει σε μεγάλες ποσότητες στο σώμα μετά το νερό, αφού αναλογούν στο 16% του βάρους του.

Το μπρόκολο έχει πολλά από τα εκπληκτικά συστατικά που έχει και το κουνουπίδι, πράγμα λογικό, αφού και τα δύο είναι σταυρανθή λαχανικά. Πραγματικά, έχουν ένα εντυπωσιακό διατροφικό προφίλ: αντικαρκινικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες, οφέλη για το πεπτικό σύστημα, το δέρμα, τα μάτια και τα κόκαλα, ενώ μία μόνο κούπα ψιλοκομμένου μπρόκολου περιέχει 5,8 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Είναι ένα υπέροχο σνακ, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, τόσο για την πυκνότητα των θρεπτικών τους συστατικών, όσο και για τις πρωτεΐνες που περιέχουν. 30 περίπου γραμμάρια αμύγδαλα, περιέχουν 6,05 γραμμάρια πρωτεΐνης και επιπλέον, χάρη στα θρεπτικά τους συστατικά θα σας κρατήσουν χορτάτους για πολλές ώρες.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .