Οι Κακές Συνήθειες Που Σας Προσθέτουν Κιλά - Τα 16 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Εάν έχετε προγραμματίσει να δείτε ταινία με τη συνοδεία ποπ κορν, πρέπει να έχετε συνυπολογίσει τις θερμίδες που θα πάρετε. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα φάτε βραδινό, αλλά αν γευματίσετε κανονικά για βράδυ και μετά φάτε και ένα μπολ παγωτό, είναι βέβαιο ότι θα πάρετε βάρος. Αν σκοπεύετε να τσιμπολογήσετε το βράδυ, φροντίστε να έχετε κάνει κάποια άσκηση στη διάρκεια της μέρας ή φάτε μικρότερο βραδυνό.

Η λύση στο... μυστήριο μπορεί να βρίσκεται στην όχι και τόσο υγιεινή βραδινή ρουτίνα σας. Αν σε αυτή περιλαμβάνονται κάποιες από τις παρακάτω συνήθειες, προσπαθήστε να τις σταματήσετε και είναι πολύ πιθανό να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά.

Το νέο ασφαλιστικό παρουσίασε ο Γ. Βρούτσης - Απόλυτα ελεύθερο το σύστημα επιλογής εισφορών - Τι θα γίνει με τα αναδρομικά

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αν κοιμάστε λιγότερο από οκτώ ώρες την ημέρα, ο οργανισμός σας παράγει μικρότερες ποσότητες κορτιζόλης, της ορμόνης δηλαδή που ελέγχει την όρεξη. Αυτό, φυσικά, έχει ως αποτέλεσμα να νομίζετε ότι πεινάτε περισσότερο, κάτι που φυσικά στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Ακόμη, σύμφωνα με έρευνες, η έλλειψη ύπνου αυξάνει κατακόρυφα την κατακράτηση λίπους στο σώμα σας.

Μήπως τρώτε, βλέποντας ταυτόχρονα τηλεόραση ή απασχολείστε με κάτι άλλο; Κακώς! Η τακτική αυτή έχει ως αποτέλεσμα οι κινήσεις σας να γίνονται μηχανικά, με αποτέλεσμα να τρώτε πολύ περισσότερο απ’ όσο θέλετε, αφού ο εγκέφαλος δεν προλαβαίνει να στείλει «σήμα» ότι χόρτασε, καθώς είναι απασχολημένος.

Κάνετε σκληρή προσπάθεια να διατηρήσετε το βάρος σας ή να χάσετε κιλά, παρόλα αυτά όμως δεν καταφέρνετε τίποτα και είστε έτοιμοι να τα παρατήσετε;

Ο μικρότερος. Ο εικονιζόμενος Laurent Simons από το Βέλγιο θα γίνει σύντομα ο νεαρότερος απόφοιτος πανεπιστημίου στον κόσμο. Το παιδί θαύμα, στην ηλικία των 9 ετών (κανονικά θα ήταν στην τετάρτη δημοτικού) θα έχει στα χέρια του το πτυχίο του Πανεπιστημίου Τεχνολογίας του Αϊτχόβεν. REUTERS/Yves Herman

Previous Article Επίτευγμα ορόσημο για τη συνθετική βιολογία και την προοπτική για τεχνητή ζωή

Δεν κοιμάστε αρκετά. Αν κοιμάστε σταθερά λιγότερο από οκτώ ώρες το βράδυ, βλάπτετε την υγεία σας και υπονομεύετε το αδυνάτισμά σας. Το σώμα και το μυαλό σας έχουν ανάγκη τον ύπνο για να λειτουργούν σωστά, ενώ η έλλειψη ύπνου έχει συνδεθεί με αυξημένο σωματικό λίπος. Όταν ο οργανισμός στερείται ύπνου, έχει την τάση να αναζητά λιπαρό φαγητό για να καλύψει τις ενεργειακές του ανάγκες. Έτσι, όταν είστε άυπνη, είναι πιο πιθανό να ενδώσετε σε ανθυγιεινές διατροφικές επιλογές.

Δεν πίνετε αρκετό νερό. Είναι γνωστό ότι το νερό είναι απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού. Παράλληλα, ρυθμίζει την όρεξη, επιφέροντας το αίσθημα κορεσμού και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism», η αύξηση της καθημερινής πρόσληψης νερού κατά 1,5 λίτρο, μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια 2,3 κιλών, χωρίς σημαντικές διατροφικές αλλαγές.

Πίνετε καφέ με ζάχαρη. Η ζάχαρη δεν έχει καμία θέση στον καφέ σας, αφού αλλοιώνει τη γεύση του καφέ και σας επιβαρύνει με περιττές θερμίδες. Αρχίστε να πίνετε τον καφέ σας σκέτο και σιγά σιγά θα συνηθίσετε την αλλαγή και θα τον προτιμάτε έτσι. Ειδικά αν πίνετε μεγάλη ποσότητα καφέ καθημερινά, σκεφτείτε πόσες θερμίδες θα γλιτώσετε με αυτόν τον τρόπο.

Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.

Προσπαθείτε να χάσετε βάρος και ενώ κάνετε τα πάντα, η ζυγαριά είναι «κολλημένη» στο ίδιο νούμερο. Ποιο είναι λοιπόν το πρόβλημα;

Ειδήσεις, Νέα, Gossip, lifestyle, μόδα, showbiz, σχέσεις, ζώδια, συνταγές, viral, οικογένεια, υγεία και ομορφιά

Κοιμάστε λίγο Όταν κοιμόμαστε λιγότερες από 8 ώρες τη μέρα, ο οργανισμός μας παράγει μικρότερες ποσότητες από την ορμόνη που ελέγχει την όρεξή μας, δηλαδή την κορτιζόλη . Έτσι, πεινάμε περισσότερο, ή νομίζουμε πως πεινάμε. Ακόμα, η έλλειψη ύπνου αυξάνει κατακόρυφα την κατακράτηση λίπους στο σώμα μας.

Τρώτε μπροστά στην τηλεόραση Oι κινήσεις σας να γίνονται μηχανικά και γρήγορα, τρώτε παραπάνω απ' όσο θέλετε, αφού ο οργανισμός δεν προλαβαίνει να στείλει σήμα στον εγκέφαλο ότι χόρτασε.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .