Ήπια Προπόνηση Για Να Κάψετε Θερμίδες - Τα 14 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Όσο μεγαλώνουμε, η οστική πυκνότητα μειώνεται - ιδιαίτερα στον γυναικείο πληθυσμό – αυξάνοντας κατακόρυφα τον κίνδυνο κατάγματος. Υπάρχουν όμως και καλά νέα: Η άσκηση με βάρη μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης οστεοπόρωσης στις γυναίκες και βοηθά σημαντικά στη διατήρηση υγιών επιπέδων οστικής πυκνότητας. Η καρδιά σας θα είναι πιο υγιής

Αν νομίζατε ότι μόνο με την αερόβια θα κάψετε το ανεπιθύμητο λίπος, τότε μάλλον πρέπει να αναθεωρήσετε. Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι κάνουν βάρη χάνουν περισσότερα κιλά λίπους σε σχέση με εκείνους που κάνουν μόνο αερόβια προπόνηση. Οι τελευταίοι μάλιστα ενδέχεται να χάσουν και μυϊκή μάζα. Θα καίτε περισσότερες θερμίδες

Η άσκηση με βάρη είναι παρεξηγημένη και αρκετά συχνά παραμελείται έναντι άλλων μορφών άσκησης όπως π.χ. η αερόβια, η Yoga και το Pilates. Όμως τα οφέλη από τα βάρη είναι πολλαπλά τόσο για την εμφάνισή μας όσο και για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το σώμα μας.

Μετά από τόσα Shape, το γνωρίζεις: Οι γρήγορες δίαιτες που υπόσχονται να χάσεις 5, 8 ή 10 κιλά σε πολύ σύντομο διάστημα είναι η καλύτερη επιλογή σου αν θέλεις να καταλήξεις κατάκοπη, χωρίς ενέργεια και να έχεις πάρει πίσω τα χαμένα κιλά σε χρόνο μηδέν. Υπάρχουν όμως και χειρότερες συνέπειες: Mπορεί μακροπρόθεσμα να προκληθούν μεταβολικές και, ορμονικές βλάβες με μεγάλο κόστος για την υγεία σου.

Θες να χάσεις λίπος, αλλά σωστά; Ρωτήσαμε ειδικούς πώς μπορούμε να κάψουμε περισσότερο – γρήγορα και χωρίς συνέπειες.

Είτε συνέχισε τη γυμναστική σου σύμφωνα με το πλάνο της 6ης εβδομάδας, αλλάζοντας όμως τακτικά ασκήσεις και προγράμματα, είτε επίλεξε κάτι διαφορετικό, π.χ. αυτό που πάντα ήθελες να δοκιμάσεις, αλλά η φυσική κατάσταση και το σώμα σου δεν επέτρεπαν να το κάνεις με ασφάλεια – τώρα μπορείς!

Υγιεινή διατροφή και τακτική σωματική άσκηση είναι ο ιδανικός συνδυασμός για να αδυνατίσεις και να διατηρήσεις τα κιλά σου. Δεν έχουν όμως όλοι οι τρόποι εκγύμνασης την ίδια αποτελεσματικότητα, άλλοι βοηθούν περισσότερο, άλλοι λιγότερο και άλλοι απλώς σαμποτάρουν την προσπάθειά σου…

Οι υποψίες σας μπορεί να έχουν επιβεβαιωθεί από όλες τις δίαιτες και τα προϊόντα στην αγορά που ισχυρίζονται ότι «διορθώνουν» έναν αργό μεταβολισμό. Ακόμα και αν έχετε απελπιστεί με το θέμα του βάρους σας και ψάχνετε απεγνωσμένα μια σανίδα σωτηρίας, μη βιαστείτε να πιστέψετε! Πρώτα, είναι καλό να ενημερωθείτε για τους παράγοντες που επηρεάζουν, είτε θετικά είτε αρνητικά, το μεταβολισμό μας και πόσο μεγάλη είναι η επίδρασή τους. Τι είναι ο μεταβολισμός;

Τα τμήματα των οστών αυτών που βρίσκονται μέσα στην άρθρωση καλύπτονται από αρθρικό χόνδρο , μια λεία επιφάνεια που επιτρέπει την ομαλή ολίσθηση αλλά και την απορρόφηση των κραδασμών κατά τη διάρκεια της κίνησης και της φόρτισης. Υπάρχουν διάφοροι αιτιολογικοί παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων σφαλμάτων προπόνησης, ανατομικές και βιομηχανικές παραλλαγές ανά ασκούμενο , καθώς επίσης και διαφορές στα παπούτσια και στις τρεχούμενες επιφάνειες.

Με ένα χορευτικό μάθημα υψηλής έντασης ή ένα μάθημα στεπ μέτριας έντασης αλλά υψηλών επιδόσεων που διαρκεί περίπου μία ώρα θα κάψετε πολλές θερμίδες κατά τη διάρκεια της άσκησης και θα σας βοηθήσει να κάψετε ακόμα περισσότερες θερμίδες μόλις γυρίσετε σπίτι. Προσπαθήστε να βρείτε ένα μάθημα που να περιλαμβάνει άλματα, κλωτσιές, και οτιδήποτε σας κάνει να σηκώνετε και τα δύο πόδια από το έδαφος.

Στην πραγματικότητα, το κλειδί για να χάσετε βάρος ευκολότερα είναι ο συνδυασμός μιας προσεκτικής διατροφής με τη σωματική άσκηση. Τα τελευταία χρόνια έχει καταρριφθεί ο μύθος που θέλει την εντονότερη σωματική άσκηση να συνεπάγεται οπωσδήποτε καύση περισσότερων θερμίδων, αφού ενώ η έλλειψη άσκησης βλάπτει την υγεία, η υπερβολική άσκηση φαίνεται να κάνει τον οργανισμό να προσαρμόζει την ενεργειακή του δαπάνη σε χαμηλότερα επίπεδα.

Η γυμναστική έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία, ωστόσο, αν δεν περιορίσετε την πρόσληψη θερμίδων σας, δεν πρόκειται να χάσετε βάρος.

Forum επιστημόνων Celebrities corner Μετρητές υγείας Η συμβουλή του Vita Ζώδια Καιρός

Στην πραγματικότητα, το κλειδί για να χάσετε βάρος ευκολότερα είναι ο συνδυασμός μιας προσεκτικής διατροφής με τη σωματική άσκηση. Τα τελευταία χρόνια έχει καταρριφθεί ο μύθος που θέλει την εντονότερη σωματική άσκηση να συνεπάγεται οπωσδήποτε καύση περισσότερων θερμίδων, αφού, ενώ η έλλειψη άσκησης βλάπτει την υγεία, η υπερβολική άσκηση φαίνεται να κάνει τον οργανισμό να προσαρμόζει την ενεργειακή του δαπάνη σε χαμηλότερα επίπεδα.


Δημοσίευση: 22/11/2019


. .