Η ουσία θεοβρωμίνη σε συνδυασμό με το μαγνήσιο και το φώσφορο της σοκολάτας, μειώνει το αίσθημα της κούρασης, διώχνει την υπνηλία και ανεβάζει την διάθεσή μας στα... ύψη, καθώς αισθανόμαστε την ενέργεια του οργανισμού μας να χτυπάει κόκκινο. Η φαινυλαιθυλαμίνη έχει ψυχοδιεγερτικές ιδιότητες, καθώς διεγείρει τα κέντρα ευχαρίστησης του εγκεφάλου. Επιπλέον, οι ενδορφίνες που είναι φυσικά οπιοειδή, που έχουν αναλγητικές ιδιότητες και βελτιώνουν τη διάθεσή μας.

Δεν είναι μύθος. Από μικρή θυμόμαστε τους γονείς μας να μας λένε να φάμε λίγη σοκολάτα πριν κάθε σημαντική εξέταση στο σχολείο. Η σοκολάτα είναι πλούσια σε φλαβανόλες, δηλαδή σε αντιοξειδωτικές ουσίες που συμβάλλουν στο να έχουμε δυνατή μνήμα και ευστροφία.

Τόσο η μαύρη, όσο και η σοκολάτα γάλακτος είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για την εφοδιασμό του οργανισμού μας με ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο και αντιοξειδωτικές ουσίες. Μπορεί να μας φτιάξει την διάθεση, να μας ανεβάσει και να μας γεμίσει ενέργεια και ζωντάνια.

Αισθάνεστε ενοχές για το γιγαντιαίο κομμάτι σοκολατόπιτας που καταβροχθίσατε το απόγευμα; Μη μαστιγώνετε τον εαυτό σας! Χρειάζονται πολλές θερμίδες – 3.500 για την ακρίβεια – για να πάρετε ένα κιλό σωματικού λίπους. Στην πραγματικότητα, μία ημέρα με υπερκατανάλωση θερμίδων, δεν οδηγεί σε σημαντική αύξηση του βάρους.

Μπορεί πολλοί να θεωρούν ότι είναι πρόχειρο φαγητό, αλλά δεν είναι. Έχει πολλές φυτικές ίνες και όταν φτιάχνεται με λίγα λιπαρά, έχει και χαμηλή θερμιδική αξία και μπορεί να σε χορτάσει. Το ποπ κορν έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και παρέχει σημαντική ποσότητα πρωτεΐνης. Ένα φλιτζάνι σκέτου ποπ κορν έχει περίπου 31 θερμίδες, ένα γραμμάριο πρωτεΐνης και ένα γραμμάριο φυτικών ινών. Γιαούρτι με μούρα

Μερικές φορές, η πείνα και οι λιγούρες κάνουν την εμφάνιση τους πολύ πριν το προκαθορισμένο γεύμα της ημέρας. Γι’αυτό και τα σνακ παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα μας, είτε πρόκειται για τις πρώτες μεσημεριανές ώρες είτε τις απογευματινές.

Ο κίνδυνος για τη διατροφική ασφάλεια των ψαριών δεν έγκειται τόσο στην κατάψυξή τους, όσο στη σωστή απόψυξή τους, τονίζουν οι ειδικοί ΥΓΕΙΑ

Είχα πάει σε πολλούς ψυχολόγους, στο Δημόσιο και σε ιδιωτικούς. Μου έδιναν λαντόζ. Τα έπαιρνα ύστερα από πίεση από τη μητέρα μου και κάποια στιγμή που δεν ένιωθα ούτε θλίψη ούτε χαρά, είχα ένα μπέρδεμα με τα χάπια και τα έκοψα μαχαίρι! Ενώ έπρεπε να τα κόψω σταδιακά. Και δεν πρόκειται να τα ξαναπάρω. Το μόνο που παίρνω τώρα με δική μου πρωτοβουλία, είναι κάτι φάρμακα για να κοιμάμαι πού και πού, γιατί δεν κοιμάμαι και έρχονται στιγμές που καταρρέω.

Το πρόβλημα άρχισε όταν ήμουν 18 χρόνων. Άρχισα να γίνομαι ευαίσθητη. Να κλαίω με το παραμικρό. Σε έβλεπα στον δρόμο δεν μου μιλούσες και ερχόμουν στο σπίτι να κλάψω. Κι εσύ μπορεί να μη με είχες δει καν. Η διατροφή μου άρχισε να γίνεται περίεργη. Πότε έτρωγα, πότε δεν έτρωγα. Άρχισα σιγά σιγά και τα καθαρτικά...

Αντιθέτως. Μια μεγάλη σχέση που είχα, τη διέλυσα γιατί μου είχε βάλει όρο να παχύνω. Χωρίσαμε, έφαγα μια γερή κατραπακιά και αυτό επιδείνωσε την κατάσταση. Από τότε έχω πέσει πάρα πολύ.

Εδώ και 2 χρόνια περίπου έχω βάλει για τα καλά το αβοκάντο στη ζωή μου, τις σαλάτες, τα τοστ, τα σάντουιτς και τα smoothies μου (ομολογώ πως σκέτο δεν το τρώω γιατί η γεύση του δεν μου αρέσει καθόλου). Ξέρω, όμως, πως είναι γεμάτο Ωμέγα-3 λιπαρά (είναι αυτά τα καλά λιπαρά που έχουν αντικαρκινική δράση και χρειαζόμαστε για να έχουμε υγιή καρδιά και καλή διάθεση), βιταμίνη Ε και Β και φυτικές ίνες.

Η πατέντα είναι δική μου και οι πειραματισμοί μου έπιασαν τόπο (θα διαπιστώσεις ότι κάνω πολλούς σε ό,τι αφορά τη διατροφή και την γυμναστική μου).

Να γιατί δεν έχω τύψεις κάθε φορά που τρώω γλυκό

Η απόλαυση στο παγωτό κρύβεται στα συστατικά του. Είναι ακαταμάχητο γιατί παρασκευάζεται με την ανάμειξη και ψύξη ενός μίγματος που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, πρωτεΐνες και ζάχαρη ή γλυκαντικές ουσίες (φρουκτόζη - γλυκόζη) συνήθως με τη μορφή σιροπιού καλαμποκιού. Κάποια είδη παγωτού περιέχουν σοκολάτα, καφέ ή φρούτα, που δημιουργούν αντίστοιχες γεύσεις. Όλα, όμως, τα παγωτά περιέχουν και πρόσθετα, δηλαδή χρωστικές, αρωματικές ουσίες και σταθεροποιητές.

Οι περισσότεροι ενδίδουμε εύκολα στο παγωτό -αυτόν τον δροσερό και απολαυστικό πειρασμό- και ιδιαίτερα τις ζεστές ημέρες του καύσωνα. Γνωρίζετε, όμως, ότι η ημερήσια κατανάλωση παγωτού εγκυμονεί κινδύνους για την υγεία;


Δημοσίευση: 16/11/2019


. .