Αλάτι Δεδομένου ότι το χλωριούχο νάτριο είναι ένα μέταλλο που παίρνουμε από τη γη, η ιδιότητά του να έχει μεγάλη διάρκεια δεν προκαλεί έκπληξη. Έχει χρησιμοποιηθεί ανά τους αιώνες σαν «εργαλείο» για τη διατήρηση άλλων τροφών, λόγω του ότι αφαιρεί την υγρασία, η αλήθεια είναι, όμως, ότι δεν μπορεί να διατηρηθεί για πάντα στο ντουλάπι. Ο λόγος είναι η προσθήκη του ιωδίου, το οποίο μειώνει το χρόνο ζωής του και μπορεί να κρατήσει μέχρι περίπου 5 χρόνια.

Άσπρο ρύζι Ερευνητές βρήκαν ότι το άσπρο ρύζι διατηρεί το διατροφικό του περιεχόμενο και τη γεύση του για 30 χρόνια , όταν αποθηκεύεται σε δοχεία χωρίς οξυγόνο και θερμοκρασίες κάτω των 4 βαθμών Κελσίου. Το καστανό ρύζι, από την άλλη, διαρκεί το πολύ μέχρι 6 μήνες, λόγω των φυσικών ελαίων που βρίσκονται στο πίτουρο.

Είτε είστε από τους προνοητικούς που μαζεύουν τρόφιμα στα ντουλάπια τους για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, είτε θέλετε να έχετε στην κουζίνα σας τροφές που διαρκούν πολύ και δεν χρειάζεται να αγχώνεστε για τη συντήρησή τους, τα παρακάτω τρόφιμα είναι ιδανικά.

Το φαγητό για πολλούς ανθρώπους καλύπτει συναισθηματικές ανάγκες. Μετά από μία κουραστική ημέρα, ίσως σκέφτεστε ότι το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να απολαύσετε μερικά λεπτά ηρεμίας τρώγοντας το αγαπημένο σας comfort food και επιβραβεύοντας έτσι τον εαυτό σας. Εντοπίστε, λοιπόν, τι είναι αυτό που σας λείπει από τη ζωή σας και θα μπορούσε να σας δώσει τη χαρά και τη συναισθηματική ασφάλεια που ψάχνετε στο φαγητό και εστιάστε σε αυτό. Συνήθεια

Ίσως κατευθύνεστε προς το ψυγείο όταν πρέπει να ξεκινήσετε να σιδερώνετε. Στη δουλειά, μπορεί να επισκέπτεστε τον αυτόματο πωλητή προτού μιλήσετε στο τηλέφωνο με έναν δύσκολο πελάτη. Αυτή σας η συνήθεια βασίζεται στο στρες και καλό θα είναι να βρείτε μια άλλη λύση για να το αντιμετωπίσετε. Βάλτε μουσική για να κάνετε τις δουλειές του σπιτιού ή συζητήστε με έναν συνάδερφό σας προτού αντιμετωπίσετε τον πελάτη. Βαρεμάρα

Είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι άνθρωποι: τρώνε χωρίς να πεινάνε και κάπως έτσι καταλήγουν να παχαίνουν. Το φαγητό μπορεί να σας κάνει να νιώσετε όμορφα και πολλές φορές ένα νόστιμο σνακ μπορεί να σας φτιάξει τη διάθεση ή να τονώσει την παραγωγικότητά σας. Επομένως, πειράζει να τρώτε ακόμη κι αν δεν πεινάτε;

Αφυδάτωση Η ήπια αφυδάτωση συχνά εμφανίζεται ως αίσθημα πείνας, όταν στην πραγματικότητα το σώμα απλά χρειάζεται υγρά, εξηγεί η Αλίσα Ράμσεϊ, εκπρόσωπος της Αμερικανικής Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας. «Αντιμετωπίστε το λαμβάνοντας τα υγρά που χρειάζεστε, ξεκινώντας με ένα ποτήρι νερό μόλις ξυπνήσετε», συμβουλεύει η ίδια. «Αν πεινάτε, πιείτε ένα ποτήρι νερό και περιμένετε 15-20' για να διαπιστώσετε αν η πείνα υποχωρεί», προσθέτει.

Το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο όμως δεν είναι ο μόνος λόγος που μπορεί να ενισχύεται η όρεξη. Αν κάποιος νιώθει ότι πεινά διαρκώς, αυτό ενδεχομένως να οφείλεται στο γεγονός ότι δεν κοιμάται καλά, έχει άγχος ή ακόμη και στο ότι βλέπει διαρκώς φωτογραφίες φαγητών στο facebook.

Οι γυναίκες έχουν μία μόνιμη δικαιολογία, κάθε μήνα, για να παραβιάσουν όποιο κανόνα έχουν θέσει στη διατροφή τους και να ανοιγοκλείνουν διαρκώς το ψυγείο.

Όταν αρχίζετε μια νέα δίαιτα, δεν πρέπει να την αντιμετωπίζετε ως μια διαδικασία συνεχούς στέρησης. Αντιθέτως, θα πρέπει να τη βλέπετε ως μια προσπάθεια υιοθέτησης υγιεινών διατροφικών συνηθειών. Για αυτόν τον λόγο, άλλωστε, είναι σημαντικό να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα, το οποίο είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στις προσωπικές σας διατροφικές προτιμήσεις και συνήθειες.

Θέλατε τόσο πολύ ένα κομμάτι μηλόπιτα που ήταν αδύνατο να αντισταθείτε; Το μόνο που έχει σημασία είναι πόσο το απολαύσατε. Μην αρχίσετε να σκέφτεστε ότι τώρα δεν έχει νόημα να συνεχίσετε την προσπάθεια. Αντίθετα, βάλτε στο πρόγραμμα μια μικρή παρασπονδία κάθε τόσο. Όλοι έχουμε ανάγκη να κακομαθαίνουμε πού και πού τον εαυτό μας!

Μην κρατάτε κρυφό από την οικογένειά σας ότι προσπαθείτε να αδυνατίσετε. Αντίθετα, ζητήστε τους να σας στηρίξουν. Βάλτε το πρόγραμμα του γυμναστηρίου στην πόρτα του ψυγείου και υπογραμμίστε τις ώρες που θέλετε να πηγαίνετε ώστε να ξέρουν όλοι ότι η μαμά έχει κι αυτή τις υποχρεώσεις της απέναντι στον εαυτό της!

Είναι πιο εύκολο να κυνηγάς στο στόχο σου με παρέα. Εάν και η κολλητή σας θέλει να "μαζευτεί" λιγάκι ενόψει καλοκαιριού, μπορείτε αντί για το τακτικό ραντεβού σας για καφέ, να βρεθείτε για να περπατήσετε μαζί στο πάρκο ή να κάνετε μαζί ένα μάθημα γιόγκα!

Απλό και γευστικό. Χρειάζεστε ένα φλιτζάνι μούρα κατεψυγμένα, μισό φλιτζάνι νερό, μια κουταλιά γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, μια κουταλιά μέλι και μια κουταλιά φυτικής πρωτεΐνης (σ.σ. από αρακά, σόγια, φασόλι, ρύζι κ.α.). Τα χτυπάτε στο μπλέντερ και αυτό ήταν και με μόλις 139 θερμίδες έχετε 9 γραμμάρια πρωτεΐνης και 4 φυτικές ίνες. Αχλάδι με Ricotta

Η κατανάλωση σνακ με τη σωστή αναλογία θρεπτικών συστατικών, με τις σωστές θερμίδες, θα βοηθήσει να κρατήσετε ενεργό τον μεταβολισμό σας και θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Ο συνδυασμός είναι ένας: Πρωτεΐνες και ίνες και όχι πάνω από 200 θερμίδες.


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .