Άλλη μια τροφή που το συκώτι μας αγαπάει πάρα πολύ. Πλούσιες σε φυτικές ίνες, γεγονός που βοηθά στη διαδικασία καθαρισμού, αποτελούν επίσης μια φυσική πηγή πρωτεϊνών φυτικής προέλευσης. Οι φακές παρέχουν την κατάλληλη ποσότητα πρωτεΐνης που μπορεί να υποστηρίξει το σώμα χωρίς να προκαλείται βλάβη. Επίσης είναι όσπρια που ενσωματώνονται πανεύκολα στον οργανισμό, γεγονός που βοηθάει στην ιδανική διανομή των θρεπτικών συστατικών. Ελάχιστες ποσότητες από υγιή λίπη

Το μπρόκολο έχει ευεργετικές δυνατότητες για το σώμα μας. Τα αντιοξειδωτικά και η χλωροφύλλη που εμπεριέχει καθώς και οι πλούσιες φυτικές του ίνες, απαλλάσσουν τον οργανισμό από καρκινογόνες ουσίες και άλλες τοξίνες. Ταυτόχρονα, βοηθούν το συκώτι να παράγει ένζυμα που χρησιμεύουν στην απομάκρυνση των τοξινών και βοηθούν στην πέψη. Το μπρόκολο είναι επίσης μια καλή πηγή λιποδιαλυτών και ένα ιδιαίτερα σημαντικό αντιοξειδωτικό για το συκώτι. Γλυκοπατάτες

Ένας ακούραστος εργάτης αγωνίζεται καθημερινά για την εύρυθμη λειτουργία του σώματός μας. Δεν τον βλέπουμε αλλά βρίσκεται πάντα σε εγρήγορση. Είναι το συκώτι μας. Το όργανο που αδιάκοπα «καθαρίζει» τον οργανισμό από τις τοξίνες των τροφών που εισέρχονται σε αυτόν και από τα βλαβερά στοιχεία του περιβάλλοντός. Το συκώτι μας πρέπει να το προσέχουμε...

Αντικαταστήστε ένα ή δύο υλικά μιας συνταγής με λαχανικά, προκειμένου τα παιδιά να εξοικειωθούν σταδιακά με τη γεύση. Μπορείτε για παράδειγμα να βάλετε σπανάκι στο σουφλέ ζυμαρικών ή να συνοδεύσετε το αγαπημένο τους μπιφτέκι με μπρόκολο αντί για τηγανητές πατάτες. Έτσι εκπαιδεύονται σε πιο υγιεινούς συνδυασμούς και μεγαλώνοντας θα υιοθετήσουν πιο υγιεινά διατροφικά πρότυπα. Δοκιμάστε άλλες εκδοχές

Η εισαγωγή νέων τροφών στη δίαιτα του παιδιού είναι συχνά δύσκολη υπόθεση. Μη δίνετε λοιπόν στο παιδί να δοκιμάσει λαχανικά στο κύριο γεύμα, αλλά βάλτε το να πειραματιστεί με αυτά, δοκιμάζοντάς τα ως σνακ. Αναλογιστείτε πώς λειτουργείτε εσείς όταν πεινάτε: Θέλετε να φάτε ένα νόστιμο και οικείο φαγητό, αν όμως δοκιμάσετε κάτι καινούριο και περίεργο, είναι πιθανό να απογοητευτείτε. Κόλπα

Τα παιδιά όχι μόνο δεν έτρωγαν φρέσκα λαχανικά , αλλά κατανάλωναν και πολλές ανθυγιεινές τροφές, σύμφωνα με το CBS News. Το 26% των παιδιών 1 έτους είχαν φάει τηγανητές πατάτες την προηγούμενη μέρα, ενώ μόλις το 7,5% είχε φάει σκουροπράσινα λαχανικά.

Μια μεσαίου μεγέθους γλυκοπατάτα περιέχει πάνω από την ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα βιταμίνης Α, η οποία παίζει ρόλο στο ανοσοποιητικό, την ανάπτυξη των κυττάρων, την υγεία των ματιών και του δέρματος, καθώς και στην πρόληψη των προβλημάτων της καρδιάς, των πνευμόνων και των νεφρών.

Ξεχάστε τα πορτοκάλια: Μία γλυκοπατάτα περιέχει το 35% της ημερήσιας συνιστώμενης δόσης βιταμίνης C, η οποία βοηθά στην αντιμετώπιση του κρυολογήματος, καθώς και των τραυμάτων του δέρματος, των οστών και των δοντιών.

Γνωρίζατε για παράδειγμα ότι οι γλυκοπατάτες αποτελούν σπουδαία πηγή βιταμίνης Α; Ή ότι εάν η μισή διατροφή σας αποτελείτο από λαχανικά, θα εξακολουθούσατε να παίρνετε αρκετά θρεπτικά συστατικά;

Αν φάει για παράδειγμα ένα κομμάτι βερίκοκο από κονσέρβα λόγω της ποσότητας της ζάχαρης μπορεί να του αρέσει περισσότερο κι έτσι να μπει ποτέ στη διαδικασία να δοκιμάσει το φρέσκο, που ασφαλώς έχει να του προσφέρει πολλά περισσότερα από ένα κονσερβοποιημένο 4. Αφήστε να το διαλέξει ποια φρούτα θέλει και κάντε τα χυμό!

Τα φρούτα είναι μια πλούσια πηγή βιταμινών, ανόργανων συστατικών, αντιοξειδωτικών και φυτικών ινών, τα οποία συμβάλλουν στη μείωση του κινδύνου καρκίνου, καρδιακών παθήσεων, παιδικής παχυσαρκίας και διαβήτη τύπου 2. 3. Μην τους δίνετε κατεψυγμένα, αποξηραμένα και κονσερβοποιημένα φρούτα!

Κακά τα ψέματα, όλοι οι γονείς βασανίζονται κάποια στιγμή στη ζωή τους με τη διατροφή των παιδιών τους προσπαθώντας να τα καταφέρουν να φάνε φρούτα και λαχανικά.

Το καρότο το οποίο μας βοηθά πολύ να αποκτήσουμε γοητευτικό χρώμα το καλοκαίρι είναι το κατεξοχήν λαχανικό με καροτενοειδή και είναι ιδανικό για κατανάλωση αφού μαγειρευτεί. Αυτό που συμβαίνει όταν βράζουμε ή το ψήνουμε είναι ότι ο οργανισμός απορροφά σε μεγαλύτερη ποσότητα τη Β- Καροτίνη, η οποία μετατρέπεται εν συνεχεία μέσα στο σώμα μας σε βιταμίνη Α.

Τα λαχανικά κάνουν πάντα καλό στον οργανισμό μας και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο πια. Ωστόσο, ορισμένα είδη αποδεικνύονται πιο υγιεινά αν τα καταναλώσουμε μαγειρεμένα καθώς έτσι απελευθερώνουν περισσότερα από τα θρεπτικά τους συστατικά.

Εκτός του ότι είναι φθηνότερη από την εμπορική βρώμη με γεύσεις, είναι και πιο υγιεινή. Η φυσική βρώμη μπορεί να σας παρέχει υδατάνθρακες οι οποίοι περνούν από το στομάχι σας χωρίς να προκαλούν πρόβλημα. Οι υδατάνθρακες αυτού του είδους βοηθούν την ανάπτυξη των καλών βακτηρίων και μπορούν να μειώσουν την οξείδωση και τη φλεγμονή.

Ανεξάρτητα από οποιοδήποτε φαγητό σερβίρετε στο πιάτο σας, θα πρέπει να σιγουρευτείτε ότι περιέχει μια καλή ποσότητα πράσινων φυλλωδών λαχανικών. Αποτελούν μία από τις καλύτερες αντιφλεγμονώδεις τροφές χάρη στα αντιοξειδωτικά τους. Όταν καταναλώνετε τη σωστή ποσότητα σας βοηθούν να αναγεννήσετε τα κύτταρά σας.


Δημοσίευση: 14/11/2019


. .