Τα ακαθάριστα αγγούρια περιέχουν πολύ περισσότερα θρεπτικά συστατικά από τα καθαρισμένα. Πιο συγκεκριμένα, είναι πιο πλούσια σε ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο, βιταμίνη Α και Κ, αλλά και φυτικές ίνες. Επιπλέον, όλες οι ίνες του αγγουριού είναι συγκεντρωμένες στη φλούδα, η σάρκα αποτελείται κυρίως από νερό.

Τα φρούτα και λαχανικά είναι χαμηλά σε λιπαρά και θερμίδες και σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες και τις ποσότητες νερού που περιέχουν, είναι απαραίτητες τροφές για τη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους και ενός υγιούς πεπτικού συστήματος, καθώς δημιουργούν το αίσθημα της πληρότητας.

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι η βάση για μια υγιεινή διατροφή, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

Κάθε κύτταρο φυτού έχει ένα μαγνητικό πεδίο, το οποίο έρχεται σε επικοινωνία με το μαγνητικό πεδίο των δικών μας κυττάρων και περνά την ενέργειά του στον οργανισμό μας (όταν γράφουμε «ενέργεια» δεν εννοούμε θερμίδες, εννοούμε την ζωτική ενέργεια, που οι αρχαίοι Έλληνες αποκαλούσαν Αιθέρα, οι Ινδοί Πράνα και οι Κινέζοι Τσι). Όταν η τροφή που παίρνουμε θερμανθεί, το μαγνητικό πεδίο των κυττάρων καταστρέφεται και κατ’ αυτόν τον τρόπο εμείς χάνουμε τη ζωτική ενέργεια που περιέχει.

Όταν έχουμε έλλειψη ενζύμων, η τροφή δεν χωνεύεται και δεν απορροφάται ολοκληρωτικά, με αποτέλεσμα τα υπολείμματα των τροφών να πηγαίνουν στο αίμα και να αυξάνεται η οξύτητα του σώματός μας. Εκτός από την έλλειψη ενζύμων, βασικότατο ρόλο στην πλημμελή πέψη και απορρόφηση των τροφών μας παίζει το στρες και τα αρνητικά συναισθήματα, που λόγω του συναγερμού που μπαίνει το αυτόνομο νευρικό σύστημα δεν μπορεί να γίνει η πέψη και η απορρόφηση των τροφών μας.

Το ίδιο και η ντομάτα, όταν είναι ωμή, είναι αλκαλική και μας βοηθά να εξουδετερώσουμε την οξύτητα του σώματός μας. Όμως, όταν μαγειρευτεί ή γίνει σάλτσα, τότε αποκτά υψηλή οξύτητα και μας καταστρέφει, αντί να κάνει καλό στον οργανισμό μας.

Τα λαχανικά, τα φρούτα, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, οι ωμοί ξηροί καρποί σε μικρές ποσότητες και το ψάρι αποτελούν μερικές εύστοχες επιλογές που θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται τακτικά στα γεύματά σας. Επίσης, μάθετε να τρώτε αργά, μασώντας αρκετές φορές κάθε σας μπουκιά, τόσο για να προκαλέσετε νωρίτερα το αίσθημα του κορεσμού όσο και για να κάνετε πιο εύπεπτη την τροφή σας. 5.

Διατροφή: Eπειδή είμαστε και δείχνουμε ό,τι τρώμε, η επιλογή και η ποσότητα των τροφών που θα καταναλώσουμε αλλά και η συχνότητα των γευμάτων μας είναι πολύ πιο σημαντικές απ' όσο πιστεύουμε! Και επειδή το καλοκαίρι πλησιάζει, έχετε μια πολύ καλή αφορμή όχι μόνο για να βρείτε τη φόρμα σας αλλά και για να κάνετε μια νέα αρχή, τρώγοντας σωστά και υγιεινά. Και με κόλπα, εννοείται! 1.

Eπειδή είμαστε και δείχνουμε ό,τι τρώμε, η επιλογή και η ποσότητα των τροφών που θα καταναλώσουμε αλλά και η συχνότητα των γευμάτων μας είναι πολύ πιο σημαντικές απ' όσο πιστεύουμε!

Το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο έχει περισσότερες πολυφαινόλες από ό, τι τα περισσότερα επεξεργασμένα ελαιόλαδα, αν και το ποσό μπορεί να διαφέρει ακόμα μεταξύ των διαφορετικών τύπων και σημάτων. Εκτός από την αύξηση των επιπέδων HDL, το ελαιόλαδο ενισχύει την αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτική λειτουργία της HDL, όπως αποδείχτηκε σε μελέτες ηλικιωμένων και ατόμων με υψηλά επίπεδα χοληστερόλης.

Η υψηλή καλή χοληστερόλη ( HDL) έχει επίσης αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις επιδράσεις και συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Οι περισσότεροι ειδικοί στον τομέα της υγείας συνιστούν ως ελάχιστο επίπεδο HDL στο αίμα τα 40 mg/dl στους άνδρες και τα 50 mg/dl στις γυναίκες .

Η λιποπρωτεΐνη υψηλής πυκνότητας (HDL) αναφέρεται συχνά ως "καλή" χοληστερόλη. Η ύπαρξη υψηλών επιπέδων HDL βοηθά στην μεταφορά της χοληστερόλης από τις αρτηρίες σας στο ήπαρ, όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ή να αποβληθεί από τον οργανισμό, ανάλογα με τις ανάγκες του.

Ο αποκλεισμός των γαλακτοκομικών και της γλουτένης που προτείνεται από μερικές δίαιτες αποτοξίνωσης είναι περιττός έως και επικίνδυνος για την υγεία, ειδικά αν τα θρεπτικά συστατικά που δεν λαμβάνονται από τις συγκεκριμένες τροφές δεν αναπληρώνονται από άλλα τρόφιμα. Στη περίπτωση διαγνωσμένης δυσανοχής ή αλλεργίας βέβαια τα πράγματα αλλάζουν και η παραπομπή σε γιατρό και διαιτολόγο για παροχή κλινικά αποδεδειγμένων και ασφαλών συμβουλών είναι απαραίτητη.

Οι δίαιτες αποτοξίνωσης προάγουν συχνά τα οφέλη των φρούτων και των λαχανικών. Φυσικά η ένταξη τους σε μια ισορροπημένη διατροφή είναι σημαντική και προτείνεται η κατανάλωση 5 μερίδων καθημερινά καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες , μέταλλα, αντιοξειδωτικά και διαιτητικές ίνες. Είναι εξίσου σημαντική όμως και η κατανάλωση ποικιλίας εφόσον δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο φρούτο ή λαχανικό το οποίο να διαθέτει μαγικές ή θεραπευτικές ιδιότητες.

Τέτοιες δίαιτες μπορεί να έχουν διάρκεια μία ημέρα ή ακόμα και ένα μήνα και μπορεί να περιλαμβάνουν νηστεία για μικρή χρονική περίοδο, κατανάλωση μόνο φρούτων και λαχανικών, αποκλεισμό γαλακτοκομικών και δημητριακών προϊόντων από τη διατροφή, κατανάλωση περιορισμένου εύρους τροφίμων, αποφυγή της καφεΐνης και του αλκοόλ καθώς και λήψη ροφημάτων ή σκευασμάτων αποτοξίνωσης.

Η ποικιλία είναι πολύ χρήσιμη σε αυτή τη διαδικασία. Αντί να δίνετε στο παιδί μόνο μία επιλογή, καλό είναι να έχετε διαθέσιμες 2-3 εναλλακτικές. Το παιδί πρέπει να έχει την αυτονομία να επιλέξει. Καλό είναι λοιπόν να υπάρχουν στο σπίτι τρόφιμα όπως το απλό γιαούρτι χωρίς ζάχαρη, ξηροί καρποί , σταφίδες ή άλλα αποξηραμένα φρούτα. Αποφεύγετε τα ροφήματα με ζάχαρη

Υπάρχουν τόσα πολλά λαχανικά που αν κανείς καλύψει όλη την γκάμα δεν προλαβαίνει να τα βαρεθεί. Η προϋπόθεση βέβαια είναι να επιστρατεύσετε την φαντασία σας. Τα φωτεινά χρώματα και οι ενδιαφέρουσες υφές θα σας βοηθήσουν να το πετύχετε. Είναι επίσης σημαντικό να συνδυάζετε γεύσεις που γνωρίζετε ότι αγαπούν τα παιδιά με νέα υλικά. Ποικιλία


Δημοσίευση: 16/11/2019


. .