Τα Υγιεινά Τρόφιμα Που Δεν Ξέρατε Ότι Σας Παχαίνουν - Τα 17 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Και οι τρεις δίαιτες είχαν χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά, χοληστερόλη και νάτριο και η ημερήσια πρόσληψη θερμίδων κάθε ατόμου βασίστηκε στο αντίστοιχο σωματικό μέγεθος αλλά και στο φύλο και το επίπεδο φυσικής δραστηριότητας. Αυτό που βρήκαν οι ερευνητές είναι πως κάθε δίαιτα, ανεξάρτητα από τα μακροθρεπτικά συστατικά της (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λίπος), μείωσε την πιθανότητα καρδιακής βλάβης.

Είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για την τόνωση της κυκλοφορίας του αίματος. Οι ενώσεις που περιέχει αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος, η οποία, κατά συνέπεια, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Επιπλέον, η τακτική κατανάλωση τζίντζερ εμποδίζει το σχηματισμό θρόμβων αίματος στο σώμα, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων. Αιθέρια έλαια τζίντζερ, κανέλας και δεντρολίβανου

Η επαρκής πρόσληψη νερού είναι απαραίτητη για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Ενυδατώνει όλο το σώμα , ενισχύει την πέψη, και βελτιώνει την παροχή θρεπτικών συστατικών στα κύτταρα. Εάν ασκείστε τακτικά, μπορεί να χρειαστεί να αυξήσετε τη συνολική κατανάλωση νερού. Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, ένας ενήλικας πρέπει να πίνει 1,5 με 2 λίτρα νερό την ημέρα.

Αναψυκτικά διαίτης. Τα αναψυκτικά διαίτης είναι πραγματικά κενές θερμίδες που περιέχουν τεχνητές γλυκαντικές ουσίες χωρίς να υπάρχουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά μέσα σ’ αυτά, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο ανάπτυξης ορισμένων τύπων καρκίνου. Αντί να καταναλώνετε αναψυκτικά διαίτης τύπου κόλα, προτιμήστε να πιείτε σκέτο νερό ή νερό με λεμόνι.

Ζυμαρικά και άσπρο ψωμί. Το άσπρο ψωμί και τα ζυμαρικά είναι φαγητά κενών θερμίδων, αφού παρασκευάζονται από επεξεργασμένο αλεύρι. Αυτό σημαίνει ότι είναι ελλιπή σε θρεπτικά συστατικά. Αντί για λευκά ζυμαρικά και άσπρο ψωμί, μπορείτε να επιλέξετε ζυμαρικά όπως και ψωμί ολικής αλέσεως ή ψωμί πολύσπορο.

Με τον σύγχρονο πολυάσχολο τρόπο ζωής, ο καθένας θέλει γρήγορα, νόστιμα, σε λογικές τιμές και εύκολα διαθέσιμα τρόφιμα. Παρόλο, όμως, που πιστεύετε ότι κάνετε υγιείς επιλογές, στην πραγματικότητα κάνετε το αντίθετο.

Πολλά είδη δημητριακών περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης, ειδικά αυτά με αποξηραμένα φρούτα και κομμάτια σοκολάτας (ακόμη και μαύρης). Προτιμήστε τα δημητριακά ολικής άλεσης, ελέγξτε στη συσκευασία ότι δεν έχουν περισσότερα από 10 γραμμάρια ζάχαρης ανά μερίδα, περιοριστείτε στις 3-4 κουταλιές της σούπας και καταναλώστε τα μόνο στο πρωινό σας.

Τα αποξηραμένα φρούτα -χωρίς πρόσθετη ζάχαρη- είναι εξίσου θρεπτικά με τα φρέσκα, αλλά τους έχει αφαιρεθεί το νερό, με αποτέλεσμα ένα φλιτζάνι με αποξηραμένα φρούτα να σας δίνει περισσότερες θερμίδες συγκριτικά με ένα φλιτζάνι φρέσκα φρούτα. Προτιμήστε, λοιπόν, τα φρέσκα φρούτα ή καταναλώστε τα αποξηραμένα με φειδώ και για να χορτάσετε.

Οι ξηροί καρποί -αναφερόμαστε πάντα στους ανάλατους- είναι μια εξαιρετική επιλογή για σνακ, αλλά είναι επίσης πλούσιοι σε θερμίδες. Προκειμένου να επωφεληθείτε από αυτούς και παράλληλα να χάσετε βάρος, θα πρέπει να υπολογίζετε πάντα την ποσότητα που καταναλώνετε.

Κάθε φορά που ακούει κανείς τη λέξη «διατροφή» το μυαλό του πάει απευθείας στο γιαούρτι. Όντως, λοιπόν, είναι πολύ θρεπτικό για τον οργανισμό και έχει όλο το ασβέστιο που χρειάζονται τα οστά. Ωστόσο, είναι καλύτερα να αποφεύγονται τα πλήρη ή τυποποιημένα γιαούρτια με φρούτα, γιατί η ζάχαρη που έχουν είναι αχρείαστη για τον οργανισμό σου και καλύτερα να προμηθευτείς ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά στο οποίο μπορείς να προσθέσεις λίγο μέλι.

Το αβοκάντο είναι πράγματι πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία και φυτικές ίνες που ωφελούν μακροπρόθεσμα την καρδιά και τη λειτουργία της. Αν όμως έχεις βάλει στόχο να χάσεις βάρος, καλό είναι να μετριάσεις την ποσότητα του! Μια μερίδα αβοκάντο περιέχει 50 θερμίδες, οπότε σκέψου πως αν το καταναλώσεις όλο σε μια μέρα, έχουν ήδη προστεθεί 350 θερμίδες στη διατροφή σου!

Όταν αναζητάς μια καλύτερη διατροφή που θα βοηθήσει τον οργανισμό σου να λειτουργεί πιο σωστά και θες να χάσεις και βάρος, πρέπει, όπως ξέρουμε, να αφαιρεθούν κάποιες συγκεκριμένες τροφές που έχουν κορεσμένα λιπαρά, πολλή ζάχαρη και αλάτι.

Καλημέρα Κλαίρη και ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια. Χαίρομαι που βρίσκετε χρήσιμα τα άρθρα και θα φροντίσω για περισσότερη ενημέρωση σχετικά με σνακ και smoothies, ίσως και από την επόμενη εβδομάδα αν σας αρέσουν, επειδή είναι μια πολύ καλή και τόσο υγιεινή ιδέα. Ευχαριστώ πολύ για την προτροπή και εύχομαι μια πολύ όμορφη Κυριακή! 🙂

Πολύ καλό άρθρο και πληροφορίες. Δεν ήξερα ότι έτσι λειτουργεί ο μεταβολισμός μας και εγώ βασικά δεν τρώω κάποιες τροφές επειδή δεν τις επιλέγω όχι γιατί δεν μου αρέσουν, όπως τα μανιτάρια και το λάχανο. Θα προσπαθήσω να τις βάλω κι αυτές στη διατροφή μου. Ευχαριστώ πολύ για το φοβερό άρθρο!!

Μάλιστα έχουν επιλεγεί με βάση δύο σημαντικούς παράγοντες: Ο πρώτος παράγοντας είναι πως όλες περιέχουν τις απαραίτητες βιταμίνες, θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά για την υγεία μας Ο δεύτερος παράγοντας είναι πως περιέχουν κάτω από 100 θερμίδες ανά φλιτζάνι σερβιρίσματος

Πολλά είδη δημητριακών περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης, ειδικά αυτά με αποξηραμένα φρούτα και κομμάτια σοκολάτας (ακόμη και μαύρης). Προτιμήστε τα δημητριακά ολικής άλεσης, ελέγξτε στη συσκευασία ότι δεν έχουν περισσότερα από 10 γραμμάρια ζάχαρης ανά μερίδα, περιοριστείτε στις 3-4 κουταλιές της σούπας και καταναλώστε τα μόνο στο πρωινό σας.

Τα αποξηραμένα φρούτα -χωρίς πρόσθετη ζάχαρη- είναι εξίσου θρεπτικά με τα φρέσκα, αλλά τους έχει αφαιρεθεί το νερό, με αποτέλεσμα ένα φλιτζάνι με αποξηραμένα φρούτα να σας δίνει περισσότερες θερμίδες συγκριτικά με ένα φλιτζάνι φρέσκα φρούτα. Προτιμήστε, λοιπόν, τα φρέσκα φρούτα ή καταναλώστε τα αποξηραμένα με φειδώ και για να χορτάσετε.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .