Πολλοί άνθρωποι έχουν την τάση να υπερεκτιμούν τον αριθμό των θερμίδων που καίνε κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης ή να υποτιμούν τον αριθμό των θερμίδων που παίρνουν από ένα γεύμα. Αυτή είναι μία παγίδα, την οποία πρέπει να αποφύγετε. Μην έχετε κατά νου ότι μπορείτε να φάτε όσο θέλετε επειδή θα τα κάψετε στη συνέχεια μέσω της γυμναστικής. Απλά φροντίστε να τρέφεστε ισορροπημένα και να κάνετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που σας ευχαριστεί.

Όταν προσπαθούσατε να χάσετε βάρος, έπρεπε ο αριθμός των θερμίδων που καταναλώνετε να είναι μικρότερος του αριθμού των θερμίδων που καίτε καθημερινά. Τώρα που θέλετε απλώς να διατηρήσετε το βάρος σας σταθερό, πρέπει να φροντίζετε να υπάρχει ισορροπία μεταξύ των θερμίδων που παίρνετε και των θερμίδων που καίτε. Αυτός, άλλωστε, είναι ο πιο απλός τρόπος να έχετε το σωματικό σας βάρος υπό έλεγχο.

Είχατε πάρει αρκετά κιλά, τα οποία με κόπο και επιμονή καταφέρατε να ξεφορτωθείτε, αλλά τώρα ανησυχείτε μήπως τα πάρετε πίσω; Η ανησυχία σας είναι λογική, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπουμε ανθρώπους να παίρνουν, να χάνουν και να ξαναπαίρνουν βάρος, μην μπορώντας να διατηρήσουν τα κιλά τους σταθερά.

Γιατροί και διαιτολόγοι συμφωνούν ότι η γυμναστική είναι ζωτικής σημασίας όχι μόνο για την απώλεια βάρους, αλλά και για τη συνολική σας υγεία. Ίσως πιστεύετε ότι για να χάσετε βάρος πρέπει να κάνετε υψηλής έντασης προπόνηση, όμως στην πραγματικότητα αρκεί να εντάξετε μια μορφή σωματικής δραστηριότητας στην καθημερινότητά σας.

Σκεφτείτε το λογικά: δεν είναι εφικτό να ακολουθείτε για πάντα μια στερητική δίαιτα, η οποία σας απαγορεύει τροφές ή σας υποχρεώνει να τρώτε συγκεκριμένα τρόφιμα. Έτσι, μόλις σταματήσετε τη δίαιτα, το βάρος σας θα αρχίσει να αυξάνεται.

Αν ανήκετε κι εσείς στο 43%, ίσως είστε έτοιμη να δοκιμάσετε μια ακραία δίαιτα για να χάσετε τα περιττά κιλά, όμως εμείς έχουμε να σας δώσουμε πέντε καλύτερες συμβουλές για αποτελεσματικό αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα και στερήσεις.

Tip: Αν θέλετε να δείτε άμεσα διαφορά στο σώμα σας και να επιταχύνετε την διαδικασία της απώλειας κιλών, μπορείτε να αντικαταστήσετε το απογευματινό και το βραδινό με ένα ρόφημα όπως το Choco Lite. Το Choco lite διαθέτει γλυκιά γεύση σοκολάτας και αποτελείται από πρωτεΐνη όπου θα σας δημιουργήσει άμεσα αίσθημα κορεσμού και θα σας κρατήσει χορτάτους για όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Το να χάσετε 10 κιλά απαιτεί ένα αυστηρό πρόγραμμα για 3 μήνες. Μέσα σε αυτούς τους μήνες σίγουρα θα έχετε χάσει τα 10 κιλά που επιθυμείτε και ίσως και ακόμα παραπάνω – ανάλογα με τα παραπάνω κιλά που διαθέτετε φυσικά.

Αν υπολογίσουμε και τα υγρά που θα έχετε χάσει, τότε η διαφορά στη ζυγαριά θα είναι περίπου 4kg – τόσο πρέπει να είναι μια φυσιολογική μείωση βάρους ώστε να χάσετε τα κιλά ομαλά και να μην τα ξανά πάρετε ποτέ πίσω!

Δεν είναι μια θαυματουργή διατροφή που θα σας κάνει να μειώσετε αμέσως τον αριθμό των κιλών σας αλλά θα σας βοηθήσει να αλλάξετε την καθημερινότητά σας και την γενικότερη λειτουργία του οργανισμού. Κάθε μέρα όλο και περισσότεροι άνθρωποι διαπιστώνουν ότι έχουν δυσανεξία στη γλουτένη και μόλις αρχίσουν να τρώνε προϊόντα χωρίς γλουτένη βλέπουν τεράστια διαφορά. Αν κι εσείς ρωτάτε τον εαυτό σας «πώς θα χάσω κιλά» δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε.

Μοιράστε το κανονικό σας γεύμα στα δύο και αποθηκεύστε την μια μερίδα για αργότερα. Είναι πιθανό να αισθάνεστε γεμάτοι με λιγότερο φαγητό από ό, τι νομίζατε μέχρι τώρα. Δοκιμάστε το για 10 μέρες και θα δείτε σίγουρα αποτελέσματα. Δεν έχετε τίποτα να χάσετε, μια δοκιμή θα σας πείσει. 3. Βάλτε τα λαχανικά στη ζωή σας

Πώς θα χάσω κιλά – 10 Έξυπνες συμβουλές για να χάσεις κιλά

Πολλοί άνθρωποι έχουν την τάση να υπερεκτιμούν τον αριθμό των θερμίδων που καίνε κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης ή να υποτιμούν τον αριθμό των θερμίδων που παίρνουν από ένα γεύμα. Αυτή είναι μία παγίδα, την οποία πρέπει να αποφύγετε. Μην έχετε κατά νου ότι μπορείτε να φάτε όσο θέλετε επειδή θα τα κάψετε στη συνέχεια μέσω της γυμναστικής. Απλά φροντίστε να τρέφεστε ισορροπημένα και να κάνετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής που σας ευχαριστεί.

Όταν προσπαθούσατε να χάσετε βάρος, έπρεπε ο αριθμός των θερμίδων που καταναλώνετε να είναι μικρότερος του αριθμού των θερμίδων που καίτε καθημερινά. Τώρα που θέλετε απλώς να διατηρήσετε το βάρος σας σταθερό, πρέπει να φροντίζετε να υπάρχει ισορροπία μεταξύ των θερμίδων που παίρνετε και των θερμίδων που καίτε. Αυτός, άλλωστε, είναι ο πιο απλός τρόπος να έχετε το σωματικό σας βάρος υπό έλεγχο.

Είχατε πάρει αρκετά κιλά, τα οποία με κόπο και επιμονή καταφέρατε να ξεφορτωθείτε, αλλά τώρα ανησυχείτε μήπως τα πάρετε πίσω; Η ανησυχία σας είναι λογική, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπουμε ανθρώπους να παίρνουν, να χάνουν και να ξαναπαίρνουν βάρος, μην μπορώντας να διατηρήσουν τα κιλά τους σταθερά.

Γιατροί και διαιτολόγοι συμφωνούν ότι η γυμναστική είναι ζωτικής σημασίας όχι μόνο για την απώλεια βάρους, αλλά και για τη συνολική σας υγεία. Ίσως πιστεύετε ότι για να χάσετε βάρος πρέπει να κάνετε υψηλής έντασης προπόνηση, όμως στην πραγματικότητα αρκεί να εντάξετε μια μορφή σωματικής δραστηριότητας στην καθημερινότητά σας.

Σκεφτείτε το λογικά: δεν είναι εφικτό να ακολουθείτε για πάντα μια στερητική δίαιτα, η οποία σας απαγορεύει τροφές ή σας υποχρεώνει να τρώτε συγκεκριμένα τρόφιμα. Έτσι, μόλις σταματήσετε τη δίαιτα, το βάρος σας θα αρχίσει να αυξάνεται.


Δημοσίευση: 16/11/2019


. .