Μείνετε ενυδατωμένοι: Πίνετε πολύ νερό Είτε το σώμα σας μετατρέπει τις τροφές σε “καύσιμη ύλη”, είτε ασκείστε εντατικά για να χάσετε τα περιττά κιλά, ο οργανισμός σας χρειάζεται νερό για να κάψει τις θερμίδες πιο αποτελεσματικά. Αν δεν είστε πλήρως ενυδατωμένοι, ο μεταβολισμός σας θα επιβραδύνει και δεν θα καίει τις θερμίδες τόσο αποτελεσματικά. Το συγκεκριμένο θα δώσει στον μεταβολισμό σας μια σημαντική ώθηση.

Πίνοντας ένα ποτήρι από αυτό το ρόφημα πριν κοιμηθείτε, θα μειώσετε σημαντικά τα επίπεδα λίπους, ειδικά στην κοιλιά σας. Τα συστατικά σε αυτό το ποτό θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σας που θα λειτουργήσει πιο έντονα, ενώ κοιμάστε. Οι ιδιότητες καύσης του λίπους για κάθε συστατικό είναι οι εξής:

Ο μεταβολισμός είναι ο ρυθμός με τον οποίο το σώμα σας καίει θερμίδες. Κάνοντας έξυπνες επιλογές στο τι τρώτε (όπως τροφές και ποτά που αυξάνουν τις καύσεις) μπορείτε να βοηθήσετε το σώμα σας να αυξήσει τον μεταβολισμό του, ακόμη και ενώ κοιμάστε.

Κλείστε τα σώματα του καλοριφέρ και αφαιρέστε τις θερμαντικές κουβέρτες. Έχει αποδειχθεί ότι κατεβάζοντας τον θερμοστάτη του καλοριφέρ κατά 4 βαθμούς Κελσίου τότε θα καίτε κατά τη διάρκεια της νύχτας 7% περισσότερες θερμίδες, καθώς ο οργανισμός καίει λίπος για να διατηρήσει την θερμοκρασία του σώματος σε σταθερά επίπεδα. Ξεκινήστε λοιπόν βγάζοντας τις κάλτσες πριν πέσετε στο κρεβάτι και ξαπλώστε στην πιο δροσερή πλευρά του στρώματός σας.

Ζεσταθείτε με ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι. Τα φλαβονοειδή του πράσινου τσαγιού τονώνουν το μεταβολισμό και αν πιείτε τρία φλιτζάνια μέσα στην ημέρα τότε θα κάψετε 3,5% περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της νύχτας, σύμφωνα με την αμερικανική Journal of Clinical Nutrition. Και μην ανησυχείτε για την περιεκτικότητα σε καφεΐνη. Το πράσινο τσάι θα σας βοηθήσει να κρατηθείτε ξύπνιοι το πολύ μέχρι τις 10 το βράδυ όχι για όλη τη νύχτα.

Η καζεΐνη που περιέχει θα «ταΐσει» τους πεινασμένους σας μύες. Εκτός αυτού, η εν λόγω πρωτεΐνη αποδεσμεύεται σταδιακά, αφού η πέψη της διαρκεί πάνω από οκτώ ώρες, κρατώντας τον μεταβολισμό σε υψηλά επίπεδα ώστε να καίει λίπος όλη τη νύχτα. Το Πανεπιστήμιο του Μάαστριχτ διαπίστωσε επίσης ότι η καζεΐνη ενισχύει τη σύνθεση πρωτεϊνών, η οποία βοηθάει τον οργανισμό να κάψει επιπλέον 35 θερμίδες την ημέρα για κάθε μυϊκό κιλό.

Αν βρίσκεστε στο δρόμο και θέλετε να φάτε κάτι πρόχειρο, αν κάνετε έξυπνες επιλογές, θα γλιτώσετε θερμίδες. Αν θέλετε, για παράδειγμα, να φάτε πίτσα, προτιμήστε πίτσα με πιπεριές και λαχανικά. Έχει λιγότερα λιπαρά, ενώ παράλληλα θα ωφεληθείτε και από τα αντιοξειδωτικά συστατικά των λαχανικών. Αν θέλετε σάντουιτς προτιμήστε μαύρο ψωμί με γαλοπούλα ή κοτόπουλο και μαρούλι. Έχει λιγότερα λίπη και θερμίδες. Κάψτε περισσότερες θερμίδες γυμναστήριο

Θα κάψετε περισσότερες θερμίδες, αν το βράδυ κοιμηθείτε ρυθμίζοντας το κλιματιστικό ή το θερμοστάτη του καλοριφέρ σε χαμηλότερη θερμοκρασία. Στην περίπτωση αυτή ο οργανισμός μας χρησιμοποιεί περισσότερη ενέργεια για να κρατήσει το σώμα μας ζεστό. Έχοντας λοιπόν χαμηλότερη θερμοκρασία στην κρεβατοκάμαρά σας το βράδυ, θα ενισχύσετε το μεταβολικό ρυθμό του σώματός σας, και έτσι θα κάψετε περισσότερες θερμίδες.

Αποφύγετε τους υδατάνθρακες για τουλάχιστον έξι ώρες πριν πέσετε στο κρεβάτι. Όταν το σώμα έχει χαμηλά επίπεδα υδατανθράκων, αρχίζει να καίει το λίπος για την ενέργεια που χρειάζεται. Αν δεν υπάρχουν υδατάνθρακες στον οργανισμό σας πριν τον ύπνο, το σώμα σας θα κάψει περισσότερες θερμίδες που αντιστοιχούν σε λίπος και όχι σε μυϊκό ιστό.

Πίνοντας ένα ποτήρι από αυτό το ρόφημα πριν κοιμηθείτε, θα μειώσετε σημαντικά τα επίπεδα λίπους, ειδικά στην κοιλιά σας. Τα συστατικά σε αυτό το ποτό θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σας που θα λειτουργήσει πιο έντονα, ενώ κοιμάστε.Οι ιδιότητες καύσης του λίπους για κάθε συστατικό αυτού του ροφήματος είναι οι εξής: Τα αγγούρια είναι πολύ ισχυρά στην καταπολέμηση του λίπους. Αποτελούν βασικό συστατικό σε κάθε πρόγραμμα απώλειας βάρους.

Αν έχετε πολύ καιρό να πατήσετε στο γυμναστήριο, δεν χρειάζεται να νιώθετε άσχημα. Κανείς πλέον δεν έχει τον χρόνο (ή το χρήμα), και μπορείτε να χάσετε τα περιττά κιλά με εναλλακτικούς, εύκολους και φτηνούς τρόπους. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ακολουθήσετε τις παρακάτω αποδεδειγμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τον μεταβολισμό σας. Ξεκινήστε την ημέρα δυναμικά

Δίκτυο Συνεργατών | Α’ Βοήθειες | Τηλέφωνα Α’ Ανάγκης | Προειδοποιήσεις Φαρμάκων

Βεβαιωθείτε επίσης ότι κοιμάστε στο απόλυτο σκοτάδι. Όταν πέφτει ο ήλιος, το σώμα σας αρχίζει να παράγει μελατονίνη, η οποία σας κάνει να νιώθετε υπνηλία και επίσης βοηθά να ρυθμίσετε τους κιρκαδικούς σας ρυθμούς. Ωστόσο, οι μελέτες έχουν δείξει ότι τόσο τα φώτα του σπιτιού όσο και το ελαφρύ εξωτερικό φως μπορούν να καθυστερήσουν την έναρξη της παραγωγής μελατονίνης και να οδηγήσουν σε αύξηση του βάρους.


Δημοσίευση: 16/11/2019


. .