Τα Οφέλη Της Υγείας Που Κερδίζουμε Από Τη Γαλοπούλα - Τα 17 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Για το λόγο αυτό, αποτελεί τη νούμερο ένα συνιστώμενη πηγή πρωτεϊνών, από πολλούς διεθνείς οργανισμούς όπως, o American Heart Association, o American Cancer Association και o American Diabetic Association. Έτσι, είναι το υγιεινότερο ‘κόκκινο κρέας’ και μια μετρημένη κατανάλωση, φαίνεται να ξεπερνά τους γνωστούς διατροφικούς περιορισμούς και να αναδεικνύεται με μια θρεπτική ανωτερότητα σε μια εξαιρετικά γευστική διαιτητική επιλογή. Πολλοί το χαρακτηρίζουν ως το ‘κρέας του μέλλοντος’.

Προτεινόμενος τρόπος μαγειρέματος : Γίνεται γεμιστή ή σκέτη. Ψήστε την σε σιγανή φωτιά και χαμηλή θερμοκρασία (σε 175 βαθμούς για 3 ½ με 5 ½ ώρες), για να διατηρηθεί το κρέας της ζουμερό. Αν θελήσετε να την κάνετε ακόμη πιο ‘λαιτ’, αποφύγετε να την αλείψετε με βούτυρο ή λάδι, αφαιρέστε το δέρμα (πέτσα) και ψήστε την μέσα σε ειδική σακούλα ή αλουμινόχαρτο για να κρατήσει την υγρασία της και τους φυσικούς χυμούς της. Μια άλλη πρόταση θα ήταν να την βράσετε πριν την ψήσετε.

Τσεκάρετε πάντα στην συσκευασία την ημερομηνία σφαγής και τη χώρα προέλευσης. Αν όμως αγοράσετε φρέσκια γαλοπούλα προσέξτε τυχόν επιφανειακές δερματικές αλλοιώσεις, όπως το μελανό χρώμα ή το γλοιώδες επίστρωμα. Οι γαλοπούλες βιολογικής εκτροφής πρέπει να φέρουν το ειδικό σήμα του ΟΠΕΓΕΠ. Αν πάρετε κατεψυγμένη, προσέξτε την θερμοκρασία συντήρησής της (-180C) και στην αεροστεγή συσκευασία της να μην υπάρχουν κρύσταλλοι πάγου ή περίεργα υγρά, δείγμα κακής συντήρησης.

Μια μέρα ζητήθηκε από έναν στοχαστή της Ιατρικής ποια είναι η πιο σοβαρή ασθένεια του αιώνα. Οι παρόντες περίμεναν να απαντούσε ο καρκίνος και το έμφραγμα. Με μεγάλη τους έκπληξη ο επιστήμονας απάντησε: "Η αδιαφορία". Όλοι τότε κοιτάχτηκαν στα μάτια και ο καθένας τους αντιλήφτηκε ότι ήταν σοβαρά άρρωστοι. Στο τέλος του ζητήθηκε ποια είναι η θεραπεία και ο επιστήμονας απάντησε: "Να το αντιληφθείτε".

Η αυστηρή χορτοφαγία μπορεί επίσης να οδηγήσει σε ανεπαρκή πρόσληψη ορισμένων θρεπτικών συστατικών που υπάρχουν σχεδόν αποκλειστικά στα ζωικά τρόφιμα, όπως η βιταμίνη Β12 (είναι απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος).

Η οικονομική κρίση αλλάζει συνεχώς τις διατροφικές μας συνήθειες. Η μία έρευνα μετά την άλλη αποκαλύπτουν ότι ολοένα περισσότεροι Έλληνες απομακρύνονται από το κρέας και τα ψάρια, καταναλώνοντας κυρίως όσπρια και ζυμαρικά που κοστίζουν λιγότερο.

Είναι καλύτερο να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα διατροφής που να περιέχει όλα τα θρεπτικά, απαραίτητα συστατικά, αντί να περιορίζει κατά πολύ κάποιο. Οι δίαιτες με λίγους υδατάνθρακες μπορεί να υπόσχονται ότι θα συμβάλουν στη μείωση του βάρους, αλλά κάποιες από αυτές θα σας δημιουργήσουν σοβαρά διατροφικά ελλείμματα. Είναι πάντα καλύτερο να συμβουλεύεστε το γιατρό ή τον διατροφολόγο σας πριν επιλέξετε ένα διατροφικό πρόγραμμα ή να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες.

Το καλύτερο είναι να λαμβάνετε την ημερήσια ποσότητα υδατανθράκων από τους σύνθετους υδατάνθρακες, όπως άμυλο και φυτικές ίνες, όπως επίσης και από φυσικά σάκχαρα σαν τα φρέσκα φρούτα και κάποια λαχανικά. Χρειάζεται να αποφύγετε την επεξεργασμένη ζάχαρη όσο μπορείτε περισσότερο. Αυτές οι τροφές μας προσφέρουν «κενές» θερμίδες, δηλαδή πρόκειται για προϊόντα με πολλές θερμίδες και πολύ λίγα θρεπτικά στοιχεία.

Αναζητήστε ψωμί, κράκερ, ζυμαρικά και άλλα προϊόντα που περιέχουν δημητριακά ολικής αλέσεως ως το βασικό τους συστατικό. Ελέγξτε τις ενδείξεις για τα συστατικά τους· οι τροφές που περιέχουν 3-5 γραμμάτια φυτικών ινών ή περισσότερες αποτελούν καλές επιλογές. Επιπλέον, μπορεί να βράσετε δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως μαύρο ρύζι, κινόα, φαγόπυρο, κεχρί και βρώμη. Ποιες τροφές περιέχουν ζάχαρη;

Για το λόγο αυτό, αποτελεί τη νούμερο ένα συνιστώμενη πηγή πρωτεϊνών, από πολλούς διεθνείς οργανισμούς όπως, o American Heart Association, o American Cancer Association και o American Diabetic Association. Έτσι, είναι το υγιεινότερο ‘κόκκινο κρέας’ και μια μετρημένη κατανάλωση, φαίνεται να ξεπερνά τους γνωστούς διατροφικούς περιορισμούς και να αναδεικνύεται με μια θρεπτική ανωτερότητα σε μια εξαιρετικά γευστική διαιτητική επιλογή.

Ετυμολογικά η λέξη, έχει ελληνικές ρίζες: στρούθος, που σημαίνει πουλί και κάμηλος, καθώς παρουσιάζει όμοια γνωρίσματα με το γνωστό θηλαστικό, όπως η αντοχή σε δυσμενείς συνθήκες, ο λαιμός και οι οφθαλμοί. Η προέλευσή του είναι αφρικανική, ωστόσο το ωραίο και μεγαλόπρεπο πουλί άφησε το φυσικό του χώρο και μετανάστευσε σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς, για καταναλωτές με διευρυμένη γευστική κουλτούρα.

Ιδανικό έδεσμα για όσους προσέχουν τη σιλουέτα τους και ταυτόχρονα αναζητούν εκλεπτυσμένες γευστικές απολαύσεις. Η στρουθοκάμηλος, τα τελευταία χρόνια κερδίζει τη θέση που της αξίζει στα gourmet τραπέζια των καλών εστιατορίων, καθώς αποτελεί μια άκρως διαιτητική επιλογή, με εκπληκτικά νόστιμο κρέας.

Γίνεται γεμιστή ή σκέτη. Ψήστε την σε σιγανή φωτιά και χαμηλή θερμοκρασία (σε 175 βαθμούς για 3 ½ με 5 ½ ώρες), για να διατηρηθεί το κρέας της ζουμερό. Αν θελήσετε να την κάνετε ακόμη πιο ‘λαιτ’, αποφύγετε να την αλείψετε με βούτυρο ή λάδι, αφαιρέστε το δέρμα (πέτσα) και ψήστε την μέσα σε ειδική σακούλα ή αλουμινόχαρτο για να κρατήσει την υγρασία της και τους φυσικούς χυμούς της.

Πατρίδα της θεωρείται η Αμερική και οι πρώτοι που την εξημέρωσαν ήταν οι Αζτέκοι. Την πρωτοσυνάντησαν οι Ισπανοί θαλασσοπόροι στο Μεξικό, την ονόμασαν ινδικό κοτόπουλο, νομίζοντας ότι βρίσκονταν στις Ινδίες και την μετέφεραν στην Ευρώπη, όπου μετά τη Γαλλία και την Αγγλία, έγινε παραδοσιακό χριστουγεννιάτικο πιάτο σε πολλές χώρες.

Τα τελευταία χρόνια κερδίζει τη θέση που της αξίζει και αποτελεί το βασικό έδεσμα στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Έχει λευκό νόστιμο κρέας, με ελάχιστα λιπαρά ενώ συγκαταλέγεται στη λίστα των πιο υγιεινών και θρεπτικών επιλογών, με μικρή θερμιδική απόδοση αλλά με μεγάλη διατροφική αξία και ευεργετική δράση.

Να αλλάζετε συχνότερα απ’ ό,τι συνήθως τις πετσέτες τις κουζίνας αφού πιθανότατα θα τις χρησιμοποιήσετε περισσότερες φορές και επομένως κουβαλούν περισσότερα μικρόβια. Μια καλή εναλλακτική είναι να χρησιμοποιήσετε το χαρτί κουζίνας για το σκούπισμα των χεριών ή των διαφόρων επιφανειών για να αποφύγετε τη συσσώρευση μικροβίων. 3. Να πλένετε τα χέρια σας μετά τον χειρισμό των ωμών λαχανικών

Παρακάτω θα δείτε τους συνηθέστερους κινδύνους που «παραμονεύουν» στην κουζίνα τα Χριστούγεννα και ποιοι είναι οι κανόνες που πρέπει να τηρήσετε για να τους αποφύγετε. 1. Μην πλένετε τη γαλοπούλα και το κοτόπουλο πριν τα μαγειρέψετε


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .