Πάρτε το φαγητό σας μαζί στη δουλειά Το γνωστό «ταπεράκι». Εάν δουλεύετε πολλές ώρες και γυρίζετε αργά στο σπίτι, καλό θα ήταν να παίρνετε μαζί σας το σπιτικό μαγειρεμένο φαγητό που θα έχετε φτιάξει από την προηγούμενη ημέρα, για να αποφύγετε την παγίδα να παραγγείλετε απ’έξω ή να πάρετε κάτι πρόχειρο. Έτσι και θα είστε σίγουροι ότι θα φάτε οικονομικά και ποιοτικά!

Πολλές φορές το να τρώει κάποιος υγιεινά, μπορεί να είναι δύσκολο όταν έχει περιορισμένο budget . Δείτε, λοιπόν, τρόπους που θα μπορούσατε να κάνετε οικονομία, επιλέγοντας ωστόσο ένα υγιεινό καθημερινό διαιτολόγιο.

Οι Soundgarden σχεδιάζουν άλμπουμ με demo ηχογραφήσεις του Chris Cornell

Οι υψηλές θερμοκρασίες και ο καυτός καλοκαιρινός ήλιος σάς δημιουργούν την επιθυμία για κάτι δροσερό και τονωτικό. Για να ανακουφιστείτε από τη ζέστη και παράλληλα να ικανοποιήσετε την επιθυμία σας για κάτι γλυκό, προτιμήστε ένα σορμπέ παγωτό αντί για παρφέ, προκειμένου να προσλάβετε λιγότερες θερμίδες, αλλά την ίδια απόλαυση. Επίσης, αντί να παραγγείλετε ένα φρέντο καπουτσίνο, επιλέξτε ένα φρέντο εσπρέσο, γλιτώνοντας τις θερμίδες που έχει η κρέμα.

Με τον καύσωνα που επικρατεί πιθανότατα δεν έχετε την ίδια όρεξη για λιπαρά κρέατα που είχατε τον χειμώνα. Προτιμήστε, λοιπόν, τη γαλοπούλα, το στήθος κοτόπουλου, αλλά και τα ψητά ψάρια και θαλασσινά που είναι εξαιρετικά για ένα ολιγοθερμιδικό καλοκαιρινό γεύμα. Έτσι, όχι μόνο θα γλιτώσετε τις περιττές θερμίδες, αλλά και το αίσθημα δυσφορίας μετά το γεύμα σας.

Μπορεί κατά τους καλοκαιρινούς μήνες η σταθερή γυμναστική να φαντάζει ακατόρθωτη, η υγιεινή διατροφή όμως είναι πιο εύκολη από ποτέ, με τις υψηλές θερμοκρασίες να μειώνουν αισθητά την όρεξή σας για οτιδήποτε λιπαρό.

Οι υψηλές θερμοκρασίες και ο καυτός καλοκαιρινός ήλιος σάς δημιουργούν την επιθυμία για κάτι δροσερό και τονωτικό. Για να ανακουφιστείτε από τη ζέστη και παράλληλα να ικανοποιήσετε την επιθυμία σας για κάτι γλυκό, προτιμήστε ένα σορμπέ παγωτό αντί για παρφέ, προκειμένου να προσλάβετε λιγότερες θερμίδες, αλλά την ίδια απόλαυση. Επίσης, αντί να παραγγείλετε ένα φρέντο καπουτσίνο, επιλέξτε ένα φρέντο εσπρέσο, γλιτώνοντας τις θερμίδες που έχει η κρέμα.

Με τον καύσωνα που επικρατεί πιθανότατα δεν έχετε την ίδια όρεξη για λιπαρά κρέατα που είχατε τον χειμώνα. Προτιμήστε, λοιπόν, τη γαλοπούλα, το στήθος κοτόπουλου, αλλά και τα ψητά ψάρια και θαλασσινά που είναι εξαιρετικά για ένα ολιγοθερμιδικό καλοκαιρινό γεύμα. Έτσι, όχι μόνο θα γλιτώσετε τις περιττές θερμίδες, αλλά και το αίσθημα δυσφορίας μετά το γεύμα σας.

Μπορεί κατά τους καλοκαιρινούς μήνες η σταθερή γυμναστική να φαντάζει ακατόρθωτη, η υγιεινή διατροφή όμως είναι πιο εύκολη από ποτέ, με τις υψηλές θερμοκρασίες να μειώνουν αισθητά την όρεξή σας για οτιδήποτε λιπαρό.

Βάλτε στη διατροφή σας τροφές με ίνες Ύστερα από τις κραιπάλες των διακοπών είναι λίγο δύσκολο το στομάχι σας να είναι στα καλύτερά του. Δώστε του λίγο χρόνο να συνέλθει και βοηθήστε το να επανέλθει με τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Τροφές που περιέχουν ίνες είναι η βρώμη, οι σπόροι chia και λιναριού, τα φασόλια, τα μούρα, το καστανό ρύζι, το σιτάρι και τα λαχανικά.

Οι διακοπές τελείωσαν και όσο και αν σας θλίβει αυτό πρέπει επιτέλους να το πάρετε απόφαση και να υποδεχθείτε τη νέα σεζόν με χαμόγελο και αισιοδοξία. Τι και αν πήρατε δύο, τρία, πέντε ή δεκαπέντε κιλά; Με το άγχος δεν θα πετύχετε τίποτα!

Ο πιο Εύκολος Τρόπος για να Τρώτε Περισσότερα Λαχανικά Μέσα στην Εβδομάδα!

Οι υψηλές θερμοκρασίες και ο καυτός καλοκαιρινός ήλιος σάς δημιουργούν την επιθυμία για κάτι δροσερό και τονωτικό. Για να ανακουφιστείτε από τη ζέστη και παράλληλα να ικανοποιήσετε την επιθυμία σας για κάτι γλυκό, προτιμήστε ένα σορμπέ παγωτό αντί για παρφέ, προκειμένου να προσλάβετε λιγότερες θερμίδες, αλλά την ίδια απόλαυση. Επίσης, αντί να παραγγείλετε ένα φρέντο καπουτσίνο, επιλέξτε ένα φρέντο εσπρέσο, γλιτώνοντας τις θερμίδες που έχει η κρέμα.

Με τον καύσωνα που επικρατεί πιθανότατα δεν έχετε την ίδια όρεξη για λιπαρά κρέατα που είχατε τον χειμώνα. Προτιμήστε, λοιπόν, τη γαλοπούλα, το στήθος κοτόπουλου, αλλά και τα ψητά ψάρια και θαλασσινά που είναι εξαιρετικά για ένα ολιγοθερμιδικό καλοκαιρινό γεύμα. Έτσι, όχι μόνο θα γλιτώσετε τις περιττές θερμίδες, αλλά και το αίσθημα δυσφορίας μετά το γεύμα σας.

Μπορεί κατά τους καλοκαιρινούς μήνες η σταθερή γυμναστική να φαντάζει ακατόρθωτη, η υγιεινή διατροφή όμως είναι πιο εύκολη από ποτέ, με τις υψηλές θερμοκρασίες να μειώνουν αισθητά την όρεξή σας για οτιδήποτε λιπαρό.

Οι υψηλές θερμοκρασίες και ο καυτός καλοκαιρινός ήλιος σάς δημιουργούν την επιθυμία για κάτι δροσερό και τονωτικό. Για να ανακουφιστείτε από τη ζέστη και παράλληλα να ικανοποιήσετε την επιθυμία σας για κάτι γλυκό, προτιμήστε ένα σορμπέ παγωτό αντί για παρφέ, προκειμένου να προσλάβετε λιγότερες θερμίδες, αλλά την ίδια απόλαυση. Επίσης, αντί να παραγγείλετε ένα φρέντο καπουτσίνο, επιλέξτε ένα φρέντο εσπρέσο, γλιτώνοντας τις θερμίδες που έχει η κρέμα.

Με τον καύσωνα που επικρατεί πιθανότατα δεν έχετε την ίδια όρεξη για λιπαρά κρέατα που είχατε τον χειμώνα. Προτιμήστε, λοιπόν, τη γαλοπούλα, το στήθος κοτόπουλου, αλλά και τα ψητά ψάρια και θαλασσινά που είναι εξαιρετικά για ένα ολιγοθερμιδικό καλοκαιρινό γεύμα. Έτσι, όχι μόνο θα γλιτώσετε τις περιττές θερμίδες, αλλά και το αίσθημα δυσφορίας μετά το γεύμα σας.


Δημοσίευση: 16/11/2019


. .