Μια μέρα ζητήθηκε από έναν στοχαστή της Ιατρικής ποια είναι η πιο σοβαρή ασθένεια του αιώνα. Οι παρόντες περίμεναν να απαντούσε ο καρκίνος και το έμφραγμα. Με μεγάλη τους έκπληξη ο επιστήμονας απάντησε: "Η αδιαφορία". Όλοι τότε κοιτάχτηκαν στα μάτια και ο καθένας τους αντιλήφτηκε ότι ήταν σοβαρά άρρωστοι. Στο τέλος του ζητήθηκε ποια είναι η θεραπεία και ο επιστήμονας απάντησε: "Να το αντιληφθείτε".

Διαβητικό πόδι: SΟS αύξηση ακρωτηριασμών τα τελευταία 5 χρόνια, 14 Νοεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη

Αδυνάτισμα / Θεραπευτικά λάδια / Φτιάχνω μόνος για πρόληψη/θεραπεία

Είτε πρόκειται για γιαούρτια -ειδικά αν είναι εμπλουτισμένα με ειδικά προβιοτικά- είτε για κεφίρ είτε για προβιοτικά σε μορφή κάψουλας, είναι μια καλή επιλογή, γιατί βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου, συνεπώς και στη δραστική μείωση των φουσκωμάτων. Αυτό που χρειάζεται να προσέχουμε είναι να αποφεύγουμε τα πολύ γλυκά ή πολύ επιβαρυμένα θερμιδικά τέτοια προϊόντα (π.χ. πλήρη, με ζάχαρη, με πολλά φρούτα κ.λπ.). Τρώμε λιπαρά ψάρια 2 φορές τη βδομάδα

Οι φακές, τα φασόλια, τα ρεβίθια, η φάβα, τα όσπρια εν γένει, μας δίνουν φυτικές ίνες, μας χορταίνουν και είναι πολύ υγιεινά. Για να τα κάνουμε πιο ελαφριά, τα μουλιάζουμε σε νερό για ένα βράδυ πριν τα μαγειρέψουμε ή τα βράζουμε και πετάμε το πρώτο νερό. Ας μην ξεχνάμε ότι αν δεν μας αρέσουν οι σούπες ή τώρα το καλοκαίρι προτιμάμε κάτι πιο δροσερό, μπορούμε να τα καταναλώνουμε και σε σαλάτες. Τρώμε κάθε μέρα κόκκινα φρούτα

Το ιδανικό είναι να τρώμε το δείπνο μας πριν τις οκτώ το βράδυ και μετά να μην τρώμε τίποτε άλλο. Έρευνες έχουν δείξει ότι εκείνοι που τρώνε νωρίτερα το τελευταίο γεύμα έχουν καλύτερες και περισσότερες πιθανότητες να χάσουν πόντους από τη μέση και κάτω από όσους δειπνούν αργά. Έτσι, έχουν και καλύτερη ποιότητα ύπνου, που βοηθά στη ρύθμιση του μεταβολισμού και των ορμονών. * Κοιτάμε το ρολόι μας

Τόσο τα κλασικά push ups όσο και η… θηλυκή παραλλαγή τους γυμνάζουν τους θωρακικούς μυς, τους ώμους, την άνω πλάτη, τους τρικέφαλους αλλά και τους κοιλιακούς, οι οποίοι ενεργοποιούνται σε μεγάλο βαθμό για να σταθεροποιήσουν τη σπονδυλική στήλη κατά τη διάρκεια της άσκησης. Κάνοντας push ups θα ενισχύσετε και θα ισχυροποιήσετε συνολικά τον κορμό σας, ιδίως δε το σύμπλεγμα μυών που υποστηρίζει φυσιολογικά το στήθος και το διατηρεί σφριγηλό και στην επιθυμητή… θέση.

Η φλατ κοιλιά και οι καλοσχηματισμένοι κοιλιακοί μύες αναδεικνύουν και προσδίδουν ελκυστικότερη εμφάνιση σε οποιονδήποτε τύπο σώματος, ενώ υποδηλώνουν αυτοπειθαρχία, καλή υγεία και άριστη φυσική κατάσταση. Η σωστή διατροφή αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για να χάσετε τοπικό λίπος, να μειώσετε τις διαστάσεις της μέσης και να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά. Κάνοντας όμως συστηματικά την παρακάτω άσκηση, θα τα καταφέρετε ταχύτερα παρά ποτέ.

Η αποδοτικότερη άσκηση για να αποκτήσετε καλλίγραμμα πόδια είναι ο συνδυασμός καθισμάτων (squat) και κλωτσιών στην ίδια επανάληψη. Η συγκεκριμένη άσκηση βοηθάει επίσης στη σύσφιγξη και στην ανόρθωση των γλουτιαίων μυών, προσφέροντας έτσι το πλήρες «πακέτο»: καλλίγραμμα πόδια και σφιχτούς γλουτούς.

Ξάπλωσε πάνω στο στρώμα γυμναστικής και ακούμπήσε τα πόδια σου πάνω στην μπάλα. Τα πέλματά σου πρέπει να πατούν πάνω στην μπάλα και τα οπίσθιά σου να είναι στον αέρα. Έτσι όπως θα είναι οι γλουτοί σου στον αέρα (όπως και η πλάτη σου) φέρνε σε κάθε επανάληψη το γόνατό προς το πρόσωπό σου.

Τρία σετ των 12 επαναλήψεων για κάθε πόδι- επί 6 ημέρες την εβδομάδα- (την Κυριακή σου δίνουμε ρεπό) είναι απαραίτητα.

Επίπεδη κοιλιά, σφριγηλοί γλουτοί και καλλίγραμμα πόδια μέσα σε 2 λεπτά

Το καλοκαίρι κακά τα ψέμματα τελείωσε και ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε στους καθημερινούς ρυθμούς μας. Οι περισσότεροι κάναμε τις καταχρήσεις μας και φάγαμε, ήπιαμε το κάτι παραπάνω με τα σημάδια να είναι πλέον εμφανή στο κορμί μας. Η όμορφη σιλουέτα δεν είναι μόνο θέμα τύχης και γονιδίων, ούτε φυσικά αποτέλεσμα πείνας. Από ένα σημείο και μετά τίποτα δεν μπορεί να διατηρηθεί χωρίς την απαραίτητη άσκηση, με τα πόδια, κατά συνέπεια τους γλουτούς και φυσικά την κοιλιά σε πρώτο φόντο.

Ξαπλώνετε με το πλαϊνό μέρος του κορμού πάνω σε μια fit ball φροντίζοντας το ένα χέρι να είναι λυγισμένο στο ύψος της μέσης, ενώ το άλλο να είναι τεντωμένο και να ακουμπά με την παλάμη στο στρώμα. Το κάτω πόδι είναι λυγισμένο σε ορθή γωνία και ακουμπά στο έδαφος, ενώ το άλλο είναι τεντωμένο χωρίς να έχει επαφή με το έδαφος. Από αυτή τη θέση εκτελείτε απαγωγές του ποδιού προς τα πάνω και επαναφέρετε προσέχοντας κατά την εκτέλεση το πόδι να μην πηγαίνει πολύ ψηλά.

Εντάξτε στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα τις ασκήσεις που ακολουθούν και τονώστε την αυτοπεποίθησή σας. Μέσα σε λίγες εβδομάδες θα δείτε αποτελέσματα σε όλο το σώμα και ιδιαίτερα στις επίμαχες ζώνες που σας απασχολούν στα πόδια και στην κοιλιά.


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .