Αν τρώμε αρκετά ψάρια, λαμβάνουμε τα απαραίτητα λιπαρά ωμέγα-3, τα οποία καταπολεμούν την πείνα για πολλές ώρες. Όσοι τρώνε τακτικά ψάρια, νιώθουν περισσότερο χορτασμένοι από όσους τρώνε περισσότερο κόκκινο κρέας, και επίσης γλυτώνουν κατά μέσο όρο 75 θερμίδες από το επόμενο γεύμα τους. Ξηροί καρποί

Χρησιμοποιήστε στο φαγητό σας ξύδι, ή μια βινεγκρέτ, ή (στα φαγητά που ταιριάζει) κανέλα. Αυτά τα τρία μπορούν να βοηθήσουν στην ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα μετά από κάθε γεύμα, και μας κάνουν να νιώθουμε χορτασμένοι για περισσότερη ώρα. Μικρές, χορταστικές μπουκιές

Δεν έχει μόνο σημασία το τι τρώμε, αλλά και πώς το τρώμε. Υπάρχουν τρόποι να κάνουμε τον εαυτό μας να νιώσει χορτασμένος, ώστε να γλυτώσουμε μερικές θερμίδες από κάθε γεύμα και να μπορέσουμε να χάσουμε πιο εύκολα τα περιττά κιλά. Ποιοι είναι αυτοί; Νερό

Συγχαρητήρια ανακοίνωση για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος στο Βόλεϊ από το γυναικείο τμήμα του Ολυμπιακού εξέδωσε η Ερυθρόλευκη ΠΑΕ. Τα κορίτσια των Πειραιωτών επικράτησαν στον τελικό της διοργάνωσης με 3-1 σετ του ΑΟ Θήρας, παρά τον σοβαρό τραυματισμό της Γιώτα, και σήκωσαν το 9ο διαδοχικό κύπελλο της ιστορίας του τμήματος. Επίδοση που αποτελεί ρεκόρ στην ιστορία όλων των ομαδικών σπορ στην Ελλάδα.

Η ιδέα του να σκέφτεσαι «τον εαυτό σου λεπτό» πάντα μοιάζει με ευσεβή πόθο, αλλά Βρετανοί επιστήμονες ανακάλυψαν ότι μειώνεται η όρεξή σου και η επιθυμία σου να φας πρόχειρο φαγητό, όταν θυμάσαι το τελευταίο γεύμα σου. Ένα ισορροπημένο γεύμα θα σε κρατήσει χορτασμένη για 4-6 ώρες. Αν, λοιπόν, νιώθεις ότι πεινάς 3 ώρες μετά το βραδινό, σκέψου για λίγο τι έφαγες για δείπνο.

Πιθανόν η πιο απλή αλλά αναμφισβήτητα πιο αποτελεσματική συμβουλή μείωσης της πείνας είναι να περιμένεις 15 με 20 λεπτά για να φτάσει η τροφή στο έντερο, όπου εκκρίνονται οι ορμόνες του κορεσμού. Μείωσε, λοιπόν, την ταχύτητα με την οποία τρως και αν νομίζεις ότι θέλεις και δεύτερη μερίδα, περίμενε λιγάκι για να δεις αν πράγματι πεινάς ακόμη.

Μάλιστα, μία στις τρεις δήλωσε ότι κάνει δίαιτα τουλάχιστον για 6 μήνες το χρόνο. Ενώ ποικίλοι είναι και οι λόγοι που τις οδηγούν σε δίαιτες: το 52% για να χωρέσουν στα αγαπημένα τους ρούχα, για να βγουν στην παραλία, αλλά και για να παραστούν χωρίς άγχος σε κάποια σημαντική εκδήλωση όπως γάμος κ.λπ.

Η πείνα είναι λειτουργία που σχετίζεται με τον εγκέφαλο. Αν τον αποσπάσουμε από την σκέψη να καταναλώσουμε κάτι που τις περισσότερες φορές δεν είναι υγιεινό, τώρα η λιγούρα μπορεί να υποχωρήσει. Η λιγούρα σχετίζεται πολλές φορές με τα συναισθήματά μας. Είναι η ψυχολογική επιθυμία για συγκεκριμένο τρόφιμο (αλμυρό ή γλυκό) και μπορεί να εκδηλωθεί ανά πάσα στιγμή καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Η ακατανίκητη επιθυμία σου για γλυκό σε κάνει να σηκώνεσαι από τον καναπέ ή το κρεβάτι σου, μόνο και μόνο για να γευτείς κάποια (παχυντική τις περισσότερες φορές) λιχουδιά.

Αγαπώ τον καφέ ιδίως σε ενα κρύο πρωϊνό και γενικά σαν ξεκίνημα της ημέρας μου. Αγαπώ την γεύση αλλα ακόμα περισσότερο και αυτό που ανακάλυψα οτι κάνει για εμένα. Όταν πεινάω, ενας μεγάλος ζεστός καφές (ή ενα τσάι) τα κάνει όλα σωστά. Η πείνα μου εξαφανίζεται αμέσως. Κάτι σχετικό με τη ζέστη σκοτώνει αυτό το γουργουρητό του στομαχιού. Όταν πίνω αυτόν τον καφέ για 30 λεπτά, θα με κρατήσει μέχρι το επόμενο γεύμα μου.

Λίγο περίεργος, αλλά είναι ένας καλός τρόπος. Όταν πρόκειται να διατηρήσω μια απόσταση απο γλυκές τροφές, σνάκ και γλυκά, το σκόρδο είναι απο τα αγαπημένα μου. Ευτυχώς, μου αρέσει πολύ το σκόρδο και έχει και πολλές ευεργετικές ιδιότητες. Μόλις φας σκόρδο ή φτιάξεις κάτι να φας με σκόρδο, μένει για λίγο. Ποιός θέλει να φάει ζάχαρη μετά απο αυτό;

Δοκιμάστε προϊόντα ολικής άλεσης: Φάτε για πρωινό ένα μπολ με δημητριακά ολικής άλεσης, αν θέλετε να μην ξαναπεινάσετε σύντομα. Σουηδοί ερευνητές, μετά από έρευνα που διεξήγαγαν διαπίστωσαν ότι, ο κορεσμός από προϊόντα ολικής άλεσης μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 8 ώρες και αυτό πιστεύουν ότι οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες των προϊόντων αυτών, που τα καθίστα πιο χορταστικά. Παρόμοια αποτελέσματα μπορεί να επιφέρουν και οι νιφάδες βρώμης!

Η «λάθος επιλογή» θα τους γεμίσει με πολλές θερμίδες, αλλά και με τύψεις-ενοχές, με αποτέλεσμα να παρατήσουν το πρόγραμμα διατροφής τους τελείως. Πώς θα σας φαινόταν λοιπόν, αν μαθαίνατε ότι υπάρχουν τρόφιμα που περιορίζουν την πείνα και σας βοηθούν να αισθάνεστε κορεσμό για μεγαλύτερο διάστημα; Τέτοια τρόφιμα είναι σχετικά χαμηλά σε θερμίδες και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βρίσκονται ήδη στο ντουλάπι σας.


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .