Επίσης, σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα, όσοι περισσότερο επισκεπτόμαστε τη σάουνα , τόσο μικρότερος είναι ο κίνδυνος θανάτου από καρδιακές παθήσεις. Για την ακρίβεια, η έρευνα υποστηρίζει πως όσοι επισκέπτονται τη σάουνα τέσσερις φορές την εβδομάδα έχουν 66% χαμηλότερο κίνδυνο από αυτούς που το κάνουν έκαναν μία φορά την εβδομάδα. Επιπλέον, η τακτική χρήση σάουνας εμφανίστηκε βοηθάει στην ανακούφιση της φλεγμονής και του πόνου που σχετίζεται με την αρθρίτιδα.

Η τεστοστερόνη σχετίζεται με την υγεία στα κόκαλα και τους μύες, την παραγωγή σπέρματος και την ανάπτυξη των μαλλιών. Ωστόσο όσο μεγαλώνετε τα επίπεδά της φθίνουν. Το συκώτι, οι γαρίδες, οι φράουλες και οι σπόροι κολοκύθας βοηθούν στο να βελτιώσετε τα επίπεδα της τεστοστερόνης.Για τις γυναίκες που θέλουν να αυξήσουν τα οιστρογόνα, είναι καλό να καταναλώνουν κεράσια, κριθάρι, καρότα, σέλινο και αγγούρια. Κάντε περισσότερες ασκήσεις με αντιστάσεις

Μην τρώτε γρήγορα όταν βρίσκεστε στο τραπέζι και πάρτε βαθιές αναπνοές. Όσο περισσότερο οξυγόνο προσλαμβάνετε την ώρα του φαγητού τόσο πιο εύκολο είναι για το σώμα να χωνέψει την τροφή και να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά της. Επιλέξτε τροφές που βελτιώνουν τα επίπεδα τεστοστερόνης και οιστρογόνων

Η καλύτερη λύση για να δημιουργήσετε ενεργειακό έλλειμμα δεν είναι να περιορίσετε δραστικά το φαγητό σας. Είναι να αυξήσετε τις καύσεις που κάνετε. Εάν συνδυάσετε τη δίαιτά σας με γυμναστική (αερόβιο ή βάρη) τα αποτελέσματα θα είναι εξαιρετικά. Η γυμναστική εκτός του ότι θα αυξήσει κατακόρυφα τις καύσεις σας θα προστατέψει και το μυϊκό σας σύστημα οπότε δε θα χάσετε μυϊκή μάζα.

Εάν θέλουμε να χάσουμε βάρος πρέπει να δημιουργήσουμε ενεργειακό έλλειμμα. Με άλλα λόγια πρέπει είναι να μειώσουμε τις θερμίδες που τρώμε καθημερινά ή να αυξήσουμε τη σωματική μας δραστηριότητα (με άσκηση ή όχι) ώστε να κάψουμε περισσότερες θερμίδες. Παράγοντες που επηρεάζουν την απώλεια βάρους

Πάνω από όλα πρέπει να γνωρίζουμε τι είναι εφικτό και να βάζουμε ρεαλιστικούς στόχους. Πρέπει πρώτα από όλα όμως να δούμε τους παράγοντες και τους μηχανισμού που επηρεάζουν την όλη διαδικασία. Το αρχικό στάδιο. Πόσα κιλά ζυγίζουμε σήμερα

Οι άντρες τείνουν να παχαίνουν περισσότερο γύρω από την κοιλιά ενώ οι γυναίκες στην περιφέρεια και στο κάτω μέρος της κοιλιάς. Ωστόσο μετά την εμμηνόπαυση και οι γυναίκες συγκεντρώνουν περισσότερο λίπος γύρω από την κοιλιά όπως και οι άντρες. Η αιτία γι’ αυτό είναι οι ορμονικές αλλαγές και κυρίως τα χαμηλότερα επίπεδα οιστρογόνων.

Άντρες και γυναίκες μπορούν να μάθουν πολλά ο ένας από τον άλλο όσον αφορά το αδυνάτισμα. Δες λοιπόν πώς είναι και η δική τους (πολύ σωστή σε μερικά σημεία) τεχνική.

Θέλεις να αδυνατίσεις; Κάν’ το όπως οι άντρες!

Eπί τη ευκαιρία, θα πρέπει να επισημανθεί πως η συσσώρευση λίπους γύρω από τη μέση έχει συνδεθεί με αυξημένο καρδιακό κίνδυνο, γεγονός περισσότερο επικίνδυνο για έναν άνδρα απ’ ό,τι για μια γυναίκα. Η μεγάλη κοιλιά αποδεικνύεται πως είναι ένα «δίκοπο μαχαίρι» όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους. Είναι ένας επιπλέον κίνδυνος για τους άνδρες, αλλά ευτυχώς γι’ αυτούς τουλάχιστον αυτό το βάρος χάνεται εύκολα.

Ιστορίες για κυρίες που αγωνίζονται για να χάσουν μερικά γραμμάρια όταν οι άνδρες τα χάνουν σχεδόν χωρίς κόπο, υπάρχουν πολλές. Ποια είναι, όμως, η πραγματική αλήθεια;

Πολλοί πιστεύουν πως οι άνδρες στο θέμα της απώλειας βάρους έχουν πλεονέκτημα, ισχύει όμως στ’ αλήθεια;

Το ξέρουμε πως το να τσιμπολογάμε τσιπς όταν έχουμε μια βιαστική προθεσμία δεν είναι καλό για την περιφέρειά μας, στην πραγματικότητα όμως αυτή η συνήθεια προσθέτει κατά μέσο όρο 5 κιλά στο βάρος μας, σύμφωνα με μελέτη στο Biological Psychiatry. Και, φυσικά, το αδύναμο φύλο είναι πιο ευάλωτο: έρευνα δείχνει πως οι γυναίκες έχουν περισσότερες πιθανότητες να στραφούν στο φαγητό σε φάσεις έντονου άγχους (ενώ οι άντρες τις αντιμετωπίζουν με ποτό ή τσιγάρα).

Όμως οι άντρες φαίνεται πως χάνουν κιλά πιο γρήγορα από τις γυναίκες . Γιατί; Υπάρχουν πολλοί λόγοι που σχετίζονται με τη φυσιολογία τους (η μεγαλύτερη μυική τους μάζα σημαίνει πως καίνε φυσικά περισσότερες θερμίδες, για παράδειγμα), έχει όμως να κάνει και με τις συνήθειες: όλες αυτές οι εξαιρετικές συνήθειες των γυναικών σημαίνουν επίσης πως μπορεί να παραείμαστε μεθοδικές σχετικά με την απώλεια βάρους.

Οι άντρες είναι καλύτεροι από τις γυναίκες στη δίαιτα, αναφέρει νέα έρευνα. Δοκίμασε αυτές τις συνήθειες για να χάσεις βάρος σαν άντρας!

Αν είσαι σε μια διαδικασία που προσπαθείς να χάσεις βάρος, με μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή , σχεδιασμένη από ειδικευμένο διατροφολόγο, θα καταφέρεις να επιτύχεις το στόχο σου, χωρίς να το καταλάβεις. Φτάνει πάντα να βάζεις ρεαλιστικούς στόχους, να μένεις συγκεντρωμένη σ’ αυτούς και να σκέφτεσαι θετικά! Συμφωνείς; 🙂

Αν είσαι κοπέλα, ίσως έχεις νιώσει κι εσύ αυτό το αίσθημα αδικίας – όπως κι εγώ. Τι συμβαίνει όμως πραγματικά; Πρόκειται για ένα μύθο που περνά από στόμα σε στόμα ή όντως οι άντρες χάνουν πιο εύκολα κιλά ; Διάβασε παρακάτω για να μάθεις όλη την αλήθεια!


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .