Ανήκει στα σταυρανθή λαχανικά και χρησιμοποιείται κυρίως σε μαγαζιά με προϊόντα της Ανατολής. Ωστόσο έχει γίνει αρκετά δημοφιλές και μπορεί να το συναντήσει κανείς στα περισσότερα παντοπωλεία. Εχει αντικαρκινικές ιδιότητες, είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και βιταμίνες. Μπορείτε εύκολα να το μαγειρέψετε στον ατμό ή να το προσθέσετε σε μια σούπα. Είναι σίγουρο πως αποτελεί απόλαυση για έναν δρομέα. Χίκαμα

Θα πρέπει να καταναλώνουμε μερικές σκελίδες σκόρδο σε καθημερινή βάση καταπολεμά τις λοιμώξεις, τους ιούς και τα βακτήρια. Έρευνες έχουν δείξει ότι ρυθμίζει επίσης την πίεση και αντιμετωπίζει τον διαβήτη. Το σκόρδο καταπολεμά το κοινό κρυολόγημα, τη γρίπη και καταπραΰνει τους πονόδοντους. Προσθέσετε το σε σαλάτες, ποτά, και σούπες. Εκχύλισμα σπόρων γκρέιπφρουτ

Υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι για να ωθήσετε το σώμα σας να προσαρμοστεί και να βελτιωθεί. Έχω την αίσθηση ότι ένα ισορροπημένο πρόγραμμα προπονήσεων και διατροφής θα βοηθήσει να γίνει το σώμα σας πιο αποτελεσματική μηχανή καύσης θερμίδων και λίπους μακροπρόθεσμα. Η συνέπεια είναι το κλειδί, οπότε αφιερώστε πέντε ημέρες την εβδομάδα για να είστε δραστήριοι.

Προσοχή: Λόγω της έντασης και των υψηλών κραδασμών των burpees, μπορεί να μην είναι μια ευνοημένη άσκηση για όσους αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τις αρθρώσεις, ιδιαίτερα στους ώμους και στα γόνατα. Εάν αισθανθείτε οποιαδήποτε ενόχληση στις αρθρώσεις, ιδιαίτερα στον ώμο, σταματήστε αμέσως την άσκηση. Συνεχίζοντας την θα σας προκαλέσει περισσότερο κακό παρά καλό. Υπάρχει επίσης ο κίνδυνος να στρεσάρετε το γόνατο ή τον αστράγαλο σας, εάν η στάση σας είναι ασταθής.

Μια ενιαία άσκηση που συνδυάζει δύναμη και ένταση, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να βοηθήσει στην καύση λίπους, στην οικοδόμηση μυϊκής μάζας και στην αύξηση της αντοχής, είναι το λεγόμενο «Burpee». Απαιτεί ισορροπία, δύναμη και ευελιξία. Είναι ένας αποτελεσματικός και ανέξοδος τρόπος για να βελτιωθεί το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης, καθώς δεν απαιτεί κάποιο ειδικό εξοπλισμό ή χώρο, παρά μόνο το σωματικό σας βάρος.

Επομένως τι θα πρέπει να κάνεις την επόμενη φορά που θα ανέβεις στον διάδρομο για να κάψεις λίπος; Άλλαξε κλίση! Αφού προθερμανθείς, κάνε τζόκινγκ σε επίπεδη κλίση, διατηρώντας τη ταχύτητά σου σταθερή. Στη συνέχεια, ξεκίνα τις εναλλαγές στις κλίσεις στον διάδρομο. Έτσι θα κάνεις μία διαλειμματική προπόνηση (με εναλλαγές της έντασης και της ταχύτητας), εύκολα, γρήγορα και -κυρίως- αποτελεσματικά. Για παράδειγμα:

Διαβασε: Απόλυτο στέγνωμα: Αυτές οι 6 ουσίες θα κάψουν και το τελευταίο στρώμα λίπους

Θέλεις να αδυνατίσεις; Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνεις στο διάδρομο!

Τρία κυκλικά προγράμματα των 30 λεπτών, κατανεμημένα μες στην εβδομάδα, αρκούν για ενδυνάμωση όλων των μυϊκών ομάδων και επαρκή καρδιαγγειακή άσκηση. Επιπλέον καρδιαγγειακές ασκήσεις, πέντε φορές την εβδομάδα για μισή ώρα, όπως, για παράδειγμα, περπάτημα ή τρέξιμο, συμπληρώνουν τον τέλειο συνδυασμό που θα προσφέρει καλή ποιότητα ζωής και φυσικά σώμα με γράμμωση.

Ο Γκάρι Χέβιν, ιδρυτής των γυμναστηρίων Curves έπειτα από μελέτες δεκαετιών και δαπανηρές έρευνες, τη συγγραφή αρκετών βιβλίων και το σχεδιασμό προγραμμάτων fitness, αναφέρει τους τρόπους που θα μας χαρίσουν καλή υγεία, ωραίες καμπύλες και σφιχτό σώμα για πάντα. 1. Δες αποτέλεσμα με το σωστό πρόγραμμα

Οι παρακάτω συμβουλές για ένα υγιές και fit σώμα απευθύνονται σε όλες εμάς που αναζητάμε χρόνο για να γυμναστούμε, ενώ θέλουμε κίνητρα για να είμαστε συνεπείς και αποτελέσματα για να μην απογοητευόμαστε.

Επανειλημμένες μελέτες αποδεικνύουν ότι η διαλειμματική προπόνηση (είτε αερόβια, είτε ενδυνάμωσης) είναι η πλέον αποτελεσματική μέθοδος για την απώλεια βάρους και την ανασύνθεση των μυϊκών ινών. Αλλά το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ακατάπαυστη καύση θερμίδων, ακόμη και για 48 ώρες μετά την προπόνηση. Αυτό είναι και το τεράστιο όφελος που προσφέρει στην ικανότητα του μεταβολισμού σου να καίει λίπος ακόμη κι όταν κοιμάσαι. Δεν είναι πανάκεια

Αν είσαι διαρκώς απασχολημένος με τη δουλειά και το επίπεδο fitness σου είναι κοντά στο 2 με 3 (με άριστα το 10), μπορείς να ακολουθήσεις αυτό το ταχύρυθμο πρόγραμμα που θα γυμνάσει όλο το σώμα σου σε λίγα λεπτά. Λέγεται «διαλειμματική προπόνηση» υψηλής έντασης και αποτελεί το κλειδί για να κάψεις το λίπος γρήγορα, να αυξήσεις την αντοχή σου, να προσδώσεις το μέγιστο δυνατό όγκο στους μυς σου και να εκτινάξεις το μεταβολισμό σου.

Πώς θα γυμνάσεις ολόκληρο το κορμί σου μέσα σε 14 λεπτά Σε προκαλούμε να δοκιμάσεις αυτό το γρήγορο πρόγραμμα ασκήσεων. Προσοχή: καίει.

Μόλις το κατανοήσεις αυτό, δεν θα εκπλαγείς συνειδητοποιώντας ότι οι ασκήσεις που θεωρούμε ότι «εξαφανίζουν το λίπος, δεν λειτουργούν όπως διαφημίζονται. Ναι, μπορεί να σε κάνουν να κάψεις μεγάλο αριθμό θερμίδων, όμως ταυτόχρονα κάνουν το σώμα σου να αντιστέκεται, γεγονός που προσαρμόζει την όρεξη, τα επίπεδα δραστηριότητας και τον μεταβολισμό σου, κάνοντας όλο και πιο δύσκολη την προσπάθειά σου να κάψεις λίπος.

Η διατροφή και η άσκηση είναι διαφορετικά εργαλεία με διαφορετική δύναμη. Όσον αφορά την απώλεια λίπους, το φαγητό που τρως (ή που δεν τρως) είναι πολύ πιο σημαντικό από το τι κάνεις στο γυμναστήριο. Όμως, ο ανθρώπινος μεταβολισμός είναι πολύ περίπλοκος, για να σου επιτρέψει να επέμβεις σε αυτόν με οποιονδήποτε τρόπο, χωρίς να επηρεαστούν και άλλες διαδικασίες.


Δημοσίευση: 14/11/2019


. .