Τα Πλήρη Γαλακτοκομικά Κάνουν Καλό Και Στην Υγεία Της Καρδιάς - Τα 13 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Μερικές μικρές μελέτες υποδηλώνουν ότι αυτού του είδους τα τρόφιμα μπορεί να συμβάλλουν στην απώλεια βάρους ή τη μείωση της χοληστερόλης. Ωστόσο δεν υπάρχουν επαρκή επιστημονικά δεδομένα για να τα συστήσουν οι γιατροί για την μείωση του κινδύνου καρδιοπάθειας, λέει ο Dr. Freeman.

Τα επιστημονικά δεδομένα είναι αντικρουόμενα για τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Ωστόσο η νέα ανάλυση βρήκε αρκετές μελέτες που υποδηλώνουν ότι τα πλήρη προϊόντα μπορεί να αυξήσουν την κακή (LDL) χοληστερόλη. Αιτία γι’ αυτό είναι η υψηλή περιεκτικότητά τους σε κορεσμένα λιπαρά.

Ο Dr. Freeman λέει ότι πολλοί ασθενείς θέλουν να ξέρουν περισσότερα για συγκεκριμένα τρόφιμα και θρεπτικά συστατικά. Ωστόσο υπάρχουν πολλές αντικρουόμενες πληροφορίες και παραπληροφόρηση, τονίζει. Επιπλέον, οι γιατροί συνήθως έχουν λίγη ενημέρωση για θέματα διατροφής.

Το debate ανάμεσα στους ειδικούς για την επίδραση των γαλακτοκομικών που έχουν υποστεί ζύμωση στην καρδιαγγειακή υγεία συνεχίζεται. Νέα μελέτη, όμως, από τη Φινλανδία δείχνει ότι η κατανάλωση των συγκεκριμένων γαλακτοκομικών μπορεί να έχει προστατευτική επίδραση ενάντια στις παθήσεις της καρδιάς.

Οι άνθρωποι στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη είχαν την υψηλότερη κατανάλωση γαλακτοκομικών με τέσσερις μερίδες και άνω την ημέρα. Στη Νότια και Νοτιοανατολική Ασία, την Κίνα και την Αφρική κατά μέσο όρο κατανάλωναν μια μερίδα την ημέρα. Ως μια μερίδα ορίζεται ένα ποτήρι γάλα ή ένα κεσεδάκι γιαούρτι, μια κουταλιά βούτυρο ή 14 γραμμάρια τυρί.

Forum επιστημόνων Celebrities corner Μετρητές υγείας Η συμβουλή του Vita Ζώδια Καιρός

Τις τελευταίες δεκαετίες, η υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά των γαλακτοκομικών προϊόντων αποτέλεσε αιτία ανησυχίας για τους εμπειρογνώμονες στον τομέα της υγείας, προκαλώντας συστάσεις προς το κοινό για τη μείωση της κατανάλωσης του πλήρους γάλακτος. Ωστόσο, θα πρέπει να αναρωτηθούμε εάν τα γαλακτοκομικά προϊόντα θα πρέπει να αξιολογούνται αποκλειστικά με βάση την περιεκτικότητά τους σε λιπαρά, ή καλύτερα, από το διατροφικό τους περιεχόμενο στο σύνολό του.

Η στεφανιαία νόσος (CHD) είναι μια κατάσταση κατά την οποία η παροχή αίματος στην καρδιά περιορίζεται, συνήθως λόγω της συσσώρευσης λίπους στις αρτηρίες που μεταφέρουν αίμα στον καρδιακό μυ. Αυτή η κατάσταση μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως πόνο στο στήθος, καρδιακή ανεπάρκεια και καρδιακή προσβολή. Μερικοί από τους κύριους παράγοντες κινδύνου για CHD είναι το κάπνισμα, η υψηλή χοληστερόλη και η υψηλή αρτηριακή πίεση.

Παρά το δημόσιο σκεπτικισμό σχετικά με τις πιθανές αρνητικές συνέπειες για την υγεία από τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα επιστημονικά στοιχεία εξακολουθούν να επικυρώνουν τα πολλά θετικά θρεπτικά οφέλη από την κατανάλωσή τους.

Τα πιθανά οφέλη από την κατανάλωση αρκετών δημητριακών ολικής αλέσεως περιλαμβάνουν μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, καλύτερη υγεία του πεπτικού συστήματος και σημαντική βοήθεια για τη διαχείριση του βάρους. Αυτός ο τελευταίος τομέας είναι ιδιαίτερα σημαντικός και οφείλεται να του δοθεί προσοχή. Η χαμηλή πρόσληψη δημητριακών ολικής αλέσεως (κάτω από 125 γραμμάρια την ημέρα), μπορεί να αποτελέσει κύριο παράγοντα κινδύνου για τον θάνατο και την ασθένεια, σύμφωνα με την έκθεση.

Επιπλέον, το πλήρες γάλα μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να απορροφήσουν αποτελεσματικότερα τη βιταμίνη D. Και παρόλο που δεν χρειάζεται καν να αναφερθεί, δεδομένου ότι όλοι το γνωρίζουν, είναι γνωστό ότι το γάλα έχει συσχετιστεί με τη δημιουργία ισχυρών οστών. Καταναλώνετε πολύ λίγα δημητριακά ολικής αλέσεως

Ενώ οι παράγοντες που επηρεάζουν τον αυξανόμενο αριθμό των θανάτων που σχετίζονται με τη διατροφή είναι πάρα πολλοί, η έκθεση υπογραμμίζει συγκεκριμένα τη σημασία κάποιων κατηγοριών τροφίμων που δεν τρώμε πολύ συχνά ενώ πρέπει να το κάνουμε και άλλων που τρώμε πολύ συχνά, ενώ πρέπει να τα αποφεύγουμε.

Πρόκειται για λιπαρή ουσία που παράγεται στο ήπαρ από τα κεκορεσμένα λίπη της τροφής. Η υπερβολική ποσότητα χοληστερόλης στο αίμα μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο στεφανιαίας νόσου, μιας κατάστασης που είναι απειλητική για την υγεία της καρδιάς. Μειώνοντας τα επίπεδά της, βοηθάς στην υγεία της καρδιάς σου. Μείωση, για παράδειγμα, της τάξεως του 1% στη χοληστερόλη συνεπάγεται μείωση του κινδύνου της στεφανιαίας νόσου κατά 2-3%.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .