Γιατί Η Γειτονιά Μας Επηρεάζει Τα Κιλά Μας - Τα 17 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Έχουμε ακούσει πολλές φορές ότι είμαστε αυτό που τρώμε. Αλλά, σύμφωνα με μια νέα φινλανδική μελέτη, τρώμε επίσης ανάλογα με το πού ζούμε. Η μελέτη με τίτλο «η γειτονιά επηρεάζει το πόσο υγιεινές είναι οι διαιτητικές επιλογές» έγινε από το Πανεπιστήμιο του Turku στη Φιλανδία και δημοσιεύθηκε στο Health & Place.

Ο κίνδυνος για τη διατροφική ασφάλεια των ψαριών δεν έγκειται τόσο στην κατάψυξή τους, όσο στη σωστή απόψυξή τους, τονίζουν οι ειδικοί ΠΟΤA

Ο κίνδυνος για τη διατροφική ασφάλεια των ψαριών δεν έγκειται τόσο στην κατάψυξή τους, όσο στη σωστή απόψυξή τους, τονίζουν οι ειδικοί

Όταν τα δεδομένα τη έρευνας προσαρμόστηκαν ανάλογα με την ηλικία, το εισόδημα αλλά και λοιπούς παράγοντες που επηρεάζουν την προτίμηση αγοράς, οι επιστήμονες διαπίστωσαν πως η μέση γυναίκα διαχειρίζεται περίπου 4,4 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα . Μια μερίδα περισσότερη δηλαδή, από ότι οι άντρες, που προέκυψε ότι δείχνουν να προτιμούν μόνο ότι βρίσκεται στην τριγύρω περιοχή της διαμονής τους .

Η δίαιτα είναι μια δύσκολη υπόθεση. Πόσο μάλλον για έναν άντρα καλοφαγά, που προτιμάει να βάλει 1-2 κιλά παραπάνω στη μέση τού, παρά να το ράψει. Όμως επιστήμονες από τον Καναδά, βρήκαν έναν ακόμη -βασικό- λόγο, για τον οποίο οι άντρες δυσκολεύονται να μειώσουν το νούμερο στη ζυγαριά. Και έχει να κάνει με τη βαρεμάρα που μας δέρνει.

Να γιατί οι δίαιτες σου φαίνονται βουνό Δεν φταις εσύ. Η αντρική σου ιδιοσυγκρασία τα φταίει...

Γιατί; Ο εσωτερικός μας θερμοστάτης προσπαθεί να κρατήσει το βάρος μας μέσα στην υπερασπισμένη κλίμακα βάρους, αλλά ταυτόχρονα, το σύστημα ανταμοιβών μας μας πειράζει για πυκνά τρόφιμα θερμίδων. Τι είναι το σύστημα ανταμοιβών; Είναι αυτό που καθορίζει την απόλαυση των τροφίμων και πόσο σκληρά είμαστε πρόθυμοι να εργαστούμε για αυτό. Χωρίς αυτόν τον εσωτερικό μηχανισμό δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε ποτέ τον καναπέ, εφόσον υποσυνείδητα επηρεάζει τη συμπεριφορά μας.

Εάν ελπίζεις ότι αυτή τη φορά που θα ξεκινήσεις δίαιτα θα είναι διαφορετικά, συγνώμη αλλά δε θα είναι! Δεν το λέω εγώ, αλλά η Νευροεπιστήμονας Sandra Aamodt, η οποία στο νέο της βιβλίο διερευνά πώς η εμμονή μας με την απώλεια βάρους μπορεί πραγματικά να μας οδηγήσει στην αύξηση βάρους αντί να μας βοηθήσει να απαλλαγούμε από τα έξτρα κιλά!

Οχτώ λόγοι που ενώ κάνεις δίαιτα αντί να χάνεις, παίρνεις κιλά

Σύμφωνα με μελέτη του Stanford Prevention Research Center, μπορεί να επιτευχθεί μείωση του βάρους κατά 5-6 κιλά το χρόνο, αν μειωθούν τα πρόσθετα σάκχαρα, δηλαδή οι επεξεργασμένες τροφές και οι απλοί υδατάνθρακες. Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή, προκειμένου να αποφέρει αποτελέσματα, πρέπει να περιλαμβάνει πολλά φρούτα, λαχανικά και τρόφιμα ολικής άλεσης. Όπως αναφέρει και ο διατροφολόγος, πρόκειται για μια ποιοτική αλλαγή στο πλάνο διατροφής και όχι ποσοτική.

Η απώλεια βάρους είναι ένας από τους μεγαλύτερους «βραχνάδες». Όσοι θέλουν να χάσουν κιλά για λόγους υγείας ή καλαισθησίας ξέρουν ότι δεν είναι τόσο εύκολο.

Είναι εφικτή η μόνιμη απώλεια βάρους χωρίς αυστηρές δίαιτες; Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι είναι ρεαλιστικό (Βίντεο)

Αρχικά, κάντε μια γροθιά. Αυτό είναι το μέγεθος το οποίο θα πρέπει να έχει το άδειο στομάχι σας. Τώρα σκεφτείτε πόση τροφή στριμώχνεται σε αυτό, σε κάθε γεύμα. Ο δρ Libby Weaver, συγγραφέας του «Συμπτωματικά Υπέρβαρος;», λέει ότι αν το στομάχι σας έχει ένα ορισμένο μέγεθος, έτσι οφείλει να είναι κάθε μέρα. Ετσι, όταν τρώτε λιγότερο, το έντερο δίνει «σήμα» ότι είστε ακόμα πεινασμένοι. Η λύση είναι: Μειώστε τις μερίδες φαγητού. Θα χρειαστούν περίπου τέσσερις ημέρες για να συρρικνωθεί το στομάχι.

Το άγχος ενθαρρύνει την περίσσεια παραγωγή κορτιζόλης, η οποία επικοινωνεί με τα κύτταρα του σώματος «ειδοποιώντας» ότι υπάρχει έλλειψη τροφίμων. Το σώμα αντιδρά με αυξημένη αποθήκευση λίπους, επιβραδύνοντας τον μεταβολισμό και σας προκαλεί να τρώτε περισσότερο. Η λύση: Ασκηθείτε ώστε να μειωθούν τα επίπεδα της ορμόνης του στρες (κορτιζόλη).

Η απώλεια βάρους είναι δύσκολη υπόθεση, ιδίως όταν ο δείκτης της ζυγαριάς δεν ξεκολλάει. Ωστόσο, προτού απογοητευτείτε και παρατήσετε την προσπάθειά σας, ελέγξτε κάποια από τα βασικά στοιχεία.

Όταν οι ερευνητές χώρισαν τους συμμετέχοντες σε τρεις επιμέρους κατηγορίες ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της γειτονιάς στην οποία διαμένουν (επίπεδο πλούτου, μορφωτικό επίπεδο, επαγγελματική αποκατάσταση και τύπος κατοικιών), διαπίστωσαν ότι όσο έπεφτε το κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο τόσο αυξανόταν ο κίνδυνος καρδιακής ανεπάρκειας .

Συγκεκριμένα, η μελέτη που δημοσιεύουν οι ερευνητές στην επιθεώρηση Circulation: Cardiovascular Quality and Outcomes της Αμερικανικής Ένωσης Καρδιολογίας υποδεικνύει ότι σχεδόν το 5% του κινδύνου που διατρέχει κανείς να εκδηλώσει καρδιακή ανεπάρκεια μπορεί να αποδοθεί στο πού ζει .


Δημοσίευση: 22/11/2019


. .