Τα Τρόφιμα Που Ενυδατώνουν Τον Οργανισμό - Τα 15 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Σπανάκι: Περίπου το 20% της ημερήσιας πρόσληψης υγρών προέρχεται συνήθως από τρόφιμα και το υπόλοιπο από ποτά. Ένας πολύ καλός τρόπος ενυδάτωσης, είναι μέσα από την κατανάλωση λαχανικών όπως το σπανάκι, τα οποία έχουν επίσης σχεδόν 100% περιεκτικότητα σε νερό. Είναι πλούσιο σε μαγνήσιο και πολλές ακόμη σημαντικές βιταμίνες και μέταλλα.

Καρπούζι: Σύμφωνα με την κλινική Mayo, το βάρος πολλών φρούτων όπως το καρπούζι, είναι σχεδόν 100% νερό. Αν δεν σας αρέσει σκέτο, δοκιμάστε να το χρησιμοποιήσετε για να παρασκευάσετε ένα smoothie σε συνδυασμό με άλλα φρούτα ή μία σαλάτα, προσθέτοντας λίγη μέντα, φέτα, ελαιόλαδο και αλάτι και πιπέρι.

Μερικά από τα πρώτα σημάδια ότι ο οργανισμός σας έχει αφυδατωθεί είναι το θαμπό, ξηρό δέρμα, τα ξηρά μάτια, τα σκούρα κίτρινα ούρα, η ζάλη, οι πονοκέφαλοι και οι κράμπες.

Διαβάζεις παντού ότι το καλοκαίρι πρέπει να πίνουμε πολύ νερό για να μην αφυδατωθούμε και η αλήθεια είναι ότι πρέπει. Παρόλα αυτά εκτός απ’ το νερό, υπάρχουν τρόφιμα που ενυδατώνουν εξίσου αποτελεσματικά τον οργανισμό μας και είναι ιδανικά για όταν έχουμε κουραστεί να μετράμε τα ποτήρια με νερό που πρέπει να πίνουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Αν το έχεις αποκλείσει από την διατροφή σου, τότε θα πρέπει να αναθεωρήσεις και να βάλεις την ενυδάτωση του οργανισμού σου πάνω από τις αρέσκειες σου. Αν πάλι σου αρέσει, τότε πρόσθετε το στην διατροφή σου τακτικά καθώς η περιεκτικότητα του σε νερό αντιστοιχεί με 92,1%. Εξίσου σημαντικό το καθιστούν στοιχεία όπως είναι η χολίνη, η οποία είναι απαραίτητη για την υγεία του εγκεφάλου και του μεταβολισμού. Σπανάκι

Οι πολύχρωμες πιπεριές περιέχουν 92% νερό. Οι ιδιότητες τους όμως δεν σταματούν στην ενυδάτωση, εφόσον περιέχουν θρεπτικές ουσίες όπως είναι η Βιταμίνη Β6 και η Βιταμίνη C Και Βήτα Καροτίνη. Εάν έχεις ανάγκη από περισσότερη ποσότητα νερού, τότε επέλεξε τις πράσινες πιπεριές, οι οποίες φτάνουν το 94% σε ποσότητα νερού. Ένας συνδυασμός των δύο όμως, θα ήταν η καλύτερη λύση. Κουνουπίδι

Τα ραπανάκια αποτελούνται από 95% νερό, όσο δηλαδή και οι ντομάτες.Στην παραδοσιακή ιατρική, θεωρούνται ως μια δροσιστική τροφή που απορροφά την θερμότητα. Παράλληλα, κάνουν καλό στον οργανισμό, διότι παρέχουν αντιοξειδωτική δόση. Είναι μια ιδανική τροφή για το καλοκαίρι και θα πρέπει να είναι από τα κύρια συστατικά στις καλοκαιρινές σαλάτες. Πιπεριές

Να θυμάστε ότι είναι ουσιαστικό να τρώτε υγιεινά για να παραμείνετε υγιείς μέσα και έξω . Δεν χρειάζεται να κάνετε θυσίες, υπάρχουν νόστιμες τροφές που μπορείτε εύκολα να συμπεριλάβετε στις διατροφικές σας συνήθειες και στα γεύματά σας, ή για να αντιμετωπίσετε τις ξαφνικές λιγούρες για γλυκά που μπορεί μερικές φορές να προκύψουν.

Τα μήλα περιέχουν 86% νερό. Η κατανάλωση ενός μήλου την ημέρα θα δώσει στο σώμα σας τις ίνες που χρειάζεται . Είναι ένα από τα φρούτα με τα περισσότερα αντιοξειδωτικά. Μειώνουν την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων, τον κίνδυνο για νόσο Αλτσχάιμερ και για καρδιακές νόσους. Φυλλώδη πράσινα λαχανικά

Η παπάγια βοηθάει την πέψη και παρέχει περισσότερη ενέργεια στο σώμα σας για την αποκατάσταση του δέρματός σας, το οποίο γίνεται λαμπερότερο. Επίσης, επειδή περιλαμβάνει βιταμίνη Α, φροντίζει την υγεία σας και τη σωστή λειτουργία των οργάνων σας. Καρπούζι, από τις τροφές που ενυδατώνουν το δέρμα

Για να θεραπεύσουμε αυτά τα συμπτώματα αρκεί να αλλάξουμε κακές συνήθειες, να επιδοθούμε σε σωματική άσκηση ή περπάτημα, να πίνουμε περισσότερο νερό και να αφιερώσουμε λίγο περισσότερο χρόνο στον εαυτό μας για να αποβάλουμε το άγχος. Με την διατροφή, οι αλλαγές που μπορούμε να επιφέρουμε είναι απλές. Μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα τρόφιμα με τοξίνες με αντιοξειδωτικά και να καταναλώνουμε προϊόντα που ενυδατώνουν τον οργανισμό.

Δεν χωράμε πια στα παντελόνια μας, αλλά εκτός από πρόβλημα αισθητικής, με το φούσκωμα υποφέρουμε από κούραση και γενική αδιαθεσία. Το φούσκωμα οφείλεται συχνά στις τοξίνες που αποθηκεύονται στον οργανισμό, για πολλούς λόγους: κακή διατροφή, καθιστική ζωή, στρες και άγχος.

Τα τρόφιμα που βοηθούν στο ξεφούσκωμα της κοιλιάς

Η ντομάτα ενυδατώνει τον οργανισμό, λόγω του νερού που περιέχει. Τα οφέλη της είναι περισσότερα, καθώς ελέγχει τα συμπτώματα του άσθματος, είναι ευεργετική τροφή για τις εγκύους γιατί είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, ενισχύει την υγεία των οστών και της καρδιάς. Αυτό που δεν είναι γνωστό για τη ντομάτα, είναι πως το κουμαρικό και χλωρογενικό οξύ που περιέχουν, αναιρεί τη ζημιά που κάνει το κάπνισμα στον οργανισμό, αντικρούοντας τις καρκινικές ουσίες που παράγονται.

Το καρότο είναι ένα λαχανικό πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, που συμβάλλουν στην καταπολέμηση παθήσεων του δέρματος και καθυστερούν τη γήρανση της επιδερμίδας. Περιέχει βήτα-καροτένιο, που προστατεύει από ασθένειες της καρδιάς, ενώ επιπλέον είναι πολύ βοηθητικό για την όρασή. Ο χυμός από το καρότο, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β αλλά και σε βιταμίνη C, ενυδατώνοντας σε βάθος τον οργανισμό.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .