Αν παραλείπετε το πρωινό γεύμα και σταματάτε για καφέ στον δρόμο σας για τη δουλειά, χάνετε την πρώτη ευκαιρία μέσα στην ημέρα σας για να προσλάβετε μερικές ποιοτικές θερμίδες και θρεπτικά συστατικά. Όταν στερείτε από τον οργανισμό σας καύσιμα μέχρι την ώρα του μεσημεριανού, οδηγείστε με μαθηματική ακρίβεια στην αποτυχία, αφού το βράδυ θα καταλήξετε να πεινάτε και να τρώτε ό,τι βρείτε μπροστά σας (ή στο ψυγείο σας).

Είναι γεγονός ότι η θέλησή σας να αδυνατίσετε δεν είναι αρκετή για να απαλλαγείτε από τα κιλάκια που σας ταλαιπωρούν. Ωστόσο, ούτε ένα ολιγοθερμιδικό διατροφικό πλάνο είναι η λύση στο αδυνάτισμα, ειδικά όταν θέλετε να εξασφαλίσετε αποτέλεσμα με διάρκεια.

Εδώ και αρκετό καιρό, γίνεται χρήση των σπόρων κεχριού ως συμπλήρωμα διατροφής στην απώλεια βάρους, επειδή αυτοί οι μικροσκοπικοί σπόροι περιέχουν εκπληκτικές ποσότητες θρεπτικών συστατικών και βοηθούν στη διάσπαση του λίπους. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν σπόρους κεχριού για να…

Το πρόβλημα είναι πως πολλοί άνθρωποι δεν τα επιλέγουν σωστά και καταλήγουν να τρώνε φαγητά γεμάτα θερμίδες και τεχνητές ουσίες. Δεν είναι καλό να τρώτε ψωμί , τηγανιτά ή ροφήματα γεμάτα κρέμες και θερμίδες. Το ιδανικότερο είναι να τρώτε φρούτα και λαχανικά ή μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως.

Θα πρέπει να περιέχει πρωτεΐνες, ίνες και υδατάνθρακες. Επιπροσθέτως, είναι επίσης σημαντικό να προσθέσετε αντιοξειδωτικά και, αν είναι δυνατόν, πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. 4. Δεν τρώτε πρωινό τη σωστή ώρα, ένα από τα λάθη που αποτρέπουν την απώλεια βάρους

Ένα πρωινό που είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες – ακόμη κι ένα απλό μπολ δημητριακών με γάλα – μειώνει το αίσθημα της πείνας και σε κρατά χορτάτη για περισσότερη ώρα. Το ίδιο ισχύει και για το σωστό τσιμπολόγημα. Οι άνθρωποι που τρώνε μικρά σνακ, πλούσια σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, τείνουν να τρώνε λιγότερο και να ενισχύουν το μεταβολισμό τους.

Το να παρακάμψεις το πρωινό γεύμα φαίνεται δελεαστικό για να μειώσεις τις θερμίδες, αλλά οι αρνητικές συνέπειες θα φανούν αργότερα στην ημέρα, αφού θα αναζητάς σνακ, θα είσαι επιρρεπής στις παχυντικές τροφές και θα καταναλώνεις μεγαλύτερες ποσότητες. Αυτό έχεις ως αποτέλεσμα να φορτωθείς με περισσότερες θερμίδες.

Αν έχεις δοκιμάσει τα πάντα και το νούμερο της ζυγαριάς δεν λέει να κατέβει, ήρθε η ώρα να επανεξετάσεις τι κάνεις σωστά και τι λάθος. Ακόμη και κάποια μικρά λάθη είναι αρκετά για να εμποδίσουν την προσπάθειά σου να χάσεις βάρος. Αν δοκίμασες να μειώσεις...

Ο ανεπαρκής ύπνος, ιδιαίτερα αν κοιμάστε λιγότερο από 5 ή 6 ώρες τη νύχτα μπορεί να επιβραδύνει το μεταβολισμό και να προκαλέσει ορμονικές αλλαγές που βλάπτουν τις προσπάθειες απώλειας βάρους. Η κούραση σας κάνει επίσης να τρώτε περισσότερο. Πρόσφατη έρευνα ανακάλυψε ότι άνθρωποι που έχουν έλλειψη ύπνου καταναλώνουν 500 επιπλέον θερμίδες την ημέρα. Ασκείστε πολύ

Προσπαθείτε να αδυνατίσετε και νιώθετε σύγχυση; Αν προσπαθείτε πολύ αλλά τα αποτελέσματα στη ζυγαριά δεν φαίνονται μπορεί ενδεχομένως να σαμποτάρετε τον εαυτό σας παρά τις καλές σας προθέσεις. Ακολουθούν λάθη που ενδεχομένως κάνετε και που σας στερούν το χαμηλό βάρος. Δεν κοιμάστε επαρκώς

Δίκτυο Συνεργατών | Α’ Βοήθειες | Τηλέφωνα Α’ Ανάγκης | Προειδοποιήσεις Φαρμάκων

Η μη τήρηση των γευμάτων αποδιοργανώνει τον οργανισμό και δεν μπορεί να ελέγξει την όρεξη. Η παράλειψη γευμάτων και ειδικά του πρωινού στερεί την ενέργεια που έχει ανάγκη το σώμα και με την πρώτη ευκαιρία μπορεί να ενδώσετε λόγω της πείνας σε κάτι ανθυγιεινό. Η στέρηση γευμάτων δεν σας βοηθά να αδυνατίσετε γρηγορότερα, αντίθετα προκαλεί νυχτερινές λιγούρες και οδηγεί σε ξεσπάσματα και υπερκατανάλωση φαγητού.

Κάνετε δίαιτα και παρότι είστε συνεπείς στο διατροφικό σας πλάνο, δεν χάνετε βάρος; Για την αποτυχία μιας δίαιτας δεν φταίει πάντα η υπερβολική κατανάλωση φαγητού ή οι παχυντικές τροφές, αλλά λάθη διατροφικής συμπεριφοράς, όπως τα εξής:

Ποια είναι η λάθος διατροφική συμπεριφορά που δεν μας βοηθάει

Ο μεταβολισμός μας είναι μια μηχανή που δεν λειτουργεί όταν δεν είναι ενεργοποιημένη. Ένα άτομο ενεργοποιεί το μεταβολισμό του με το πρώτο πράγμα που καταναλώνει στην αρχή της ημέρας. Αφού κοιμηθούμε έξι έως δέκα ώρες, ο μεταβολισμός μας κλείνει και δεν ενεργοποιείται ξανά μέχρι να φαμε. Ένα καλό και ισορροπημένο πρωινό είναι ο,τι χρειαζόμαστε.

Όταν δεν τρώμε επαρκή ποσότητα φαγητού δε σημαίνει ότι χάνουμε κιλά. Ο αυστηρός περιορισμός της πρόσληψης θερμίδων στην πραγματικότητα εμποδίζει την απώλεια βάρους. Επιπλέον χρειαζόμαστε μια ποικίλη διατροφή για να εξασφαλίσουμε ότι έχουμε μια βέλτιστη παροχή θρεπτικών συστατικών.


Δημοσίευση: 16/11/2019


. .