Πλεονεκτήματα του bb Η συγκεκριμένη μορφή άσκησης έχει στόχο τη βελτίωση του καρδιακού συστήματος, και την ευελιξία του σώματος, ενώ ενδυναμώνει τον κορμό. Τα οφέλη της όμως δεν είναι μόνο σωματικά, καθώς μέσα από την ποικιλία ασκήσεων μειώνεται το επίπεδο της κορτιζόλης στον οργανισμό κάτι που σημαίνει ηρεμία και γαλήνη για την ψυχή και έλεγχος του άγχους.

Τι είναι το bb Το bb βοηθάει στην εκγύμναση όλου του σώματος, ενώ ταυτόχρονα δίνει τεράστια έμφαση και στις ασκήσεις αυτοσυγκέντρωσης μέσω τεχνικών αναπνοής. Το συγκεκριμένο είδος προγράμματος έχει γίνει πλέον τάση στα ομαδικά των γυμναστηρίων.

Το να είναι και να παραμένει κάποιος fit είναι πλεόν ό,τι πιο εύκολο και πιο διασκεδαστικό χάρη στην τεράστια ποικιλία ειδών γυμναστικής που εφαρμόζονται.

Στο τρίτο τρίμηνο: Η κολύμβηση αποτελεί την ιδανική άσκηση και στο τελευταίο στάδιο της εγκυμοσύνης σου, ενώ θα σε βοηθήσει και στη σωστή θερμορύθμιση ιδίως τους θερμούς καλοκαιρινούς μήνες. Όπως εξηγεί και η Julie Tupler, η μόνη αλλαγή που θα αισθανθείς είναι πως κάποια είδη κολύμβησης μπορεί να σε δυσκολεύουν πλέον περισσότερο για αυτό καλό θα ήταν να συμβουλεύεσαι πάντα τον προπονητή σου.

Το κολύμπι είναι μίας μορφής εξαιρετική άσκηση γιατί γυμνάζει ταυτόχρονα μυικές ομάδες όλου του σώματος, τόσο του άνω όσο και του κάτω κορμού. Βοηθά το καρδιαγγειακό σύστημα, τονώνει τους μυς και αυξάνει τη δύναμη. Είναι η πιο αντικραδασμική άσκηση χάρη στο νερό, σε βοηθάει να μην αισθάνεσαι το βάρος της κύησης, ενώ η πιθανότητα τραυματισμού είναι μηδαμινή.

Για αυτή την ιδιαίτερη περίοδο στη ζωή μιας γυναίκας που είναι η πιο κατάλληλη για να συνδεθεί με τον εσωτερικό της κόσμο η γιόγκα αποτελεί ιδανική πρόταση.Πρόκειται να βοηθήσει την έγκυο να αντιμετωπίσει ενδεχόμενες συναισθηματικές αναταραχές με την αναπνοή και την επίγνωση, να βιώσει πλήρως το θαύμα της ζωής και της δημιουργίας.

Γενικότερα οι ασκήσεις πρηνής κατάκλισης (μπρούμυτα) δεν επιτρέπονται, οι ύπτιας κατάκλισης (ανάσκελα) ναι στην αρχή αλλά προς το τρίτο τρίμηνο τις ελαχιστοποιούμε λόγω του βάρους της κοιλιάς προς την κεντρική αρτηρία, της πίεσης του στομάχου που προκαλούν της αίσθηση λιποθυμίας. Επίσης οι ισομετρικές ασκήσεις αλλά και το κράτημα της αναπνοής (ujjayi) στη Yoga δεν είναι επιτρεπτή μέθοδος διότι επιβαρύνουν την αρτηριακή πίεση.

Φυσικά η Yoga είναι τέλεια μέθοδος και δεν θα το παραλείψω. Άλλωστε από εκεί ξεκίνησα και το πρώτο μου παιδί. Σε χαλαρώνει, σε διατείνει, σε ταξιδεύει μαζί με το μωρό σου σε μέρη που μόνο με την ενέργεια και την συγκέντρωση μπορείς να απολαύσεις και σε προετοιμάζει με αναπνοές και ασκήσεις χαλάρωσης για ένα πιο “ανώδυνο τοκετό”.

Ασκησιολόγια στυλ σουηδικής γυμναστικής με ελαφρύ εξοπλισμό όπως λάστιχα, ραβδάκια, στεφανάκια, βαράκια ενός κιλού, μπάλες μεγάλες και μικρές σε συνδυασμό με ήπιες ασκήσεις χεριών ποδιών και γενικότερα πλάτης χωρίς να επιβαρύνουμε κοιλιακούς και ραχιαίους είναι ένα πολύ πλούσιο ασκησιολόγιο.

Είτε είστε νέες είτε όχι όταν περιμένετε παιδί, είτε ασχολούσασταν εντατικά προηγουμένως με τη γυμναστική είτε όχι αλλά θέλετε να κρατήσετε κάπως τις ισορροπίες στο βάρος, στη διατροφή και την καθημερινότητά σας με ένα παιδί στην κοιλιά, δεν έχετε παρά να δείτε την κατάλληλη γυμναστική για εγκύους και να αρχίσετε σιγά – σιγά να μπαίνετε σε ένα τέτοιο πρόγραμμα.

Στο τρίτο τρίμηνο: Η κολύμβηση αποτελεί την ιδανική άσκηση και στο τελευταίο στάδιο της εγκυμοσύνης σου, ενώ θα σε βοηθήσει και στη σωστή θερμορύθμιση ιδίως τους θερμούς καλοκαιρινούς μήνες. Όπως εξηγεί και η Julie Tupler, η μόνη αλλαγή που θα αισθανθείς είναι πως κάποια είδη κολύμβησης μπορεί να σε δυσκολεύουν πλέον περισσότερο για αυτό καλό θα ήταν να συμβουλεύεσαι πάντα τον προπονητή σου.

Το κολύμπι είναι μίας μορφής εξαιρετική άσκηση γιατί γυμνάζει ταυτόχρονα μυικές ομάδες όλου του σώματος, τόσο του άνω όσο και του κάτω κορμού. Βοηθά το καρδιαγγειακό σύστημα , τονώνει τους μυς και αυξάνει τη δύναμη . Είναι η πιο αντικραδασμική άσκηση χάρη στο νερό, σε βοηθάει να μην αισθάνεσαι το βάρος της κύησης , ενώ η πιθανότητα τραυματισμού είναι μηδαμινή.

Το κολύμπι θεωρείται από τους ειδικούς μία από τις καλύτερες ασκήσεις για όλους μας αλλά κυρίως για τις εγκυμονούσες, όπως μας εξηγεί και ο καθηγητής James M. Pivarnik, Ph.D. , από το Michigan State University.

Με την yoga power γυμνάζεται το το σώμα σε πολλαπλά επίπεδα, κι όχι μονάχα στο επίπεδο των μυών. Τέλος, η αίσθηση και η επαφή που αποκτά κανείς με το σώμα του μετά την άσκηση είναι, κατά τη γνώμη μου, μοναδική. Χαμηλώνουν τα φώτα, αλλάζει η μουσική και η χαλάρωση αρχίζει, ψυχή και σώματι!


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .