Οι περισσότεροι άνθρωποι καταναλώνουν μεγαλύτερη ποσότητα ζάχαρης καθημερινά από ό,τι νομίζουν, γιατί η ζάχαρη είναι κρυμμένη παντού. Σε αυτή την περίπτωση τα επίπεδη ινσουλίνης αυξάνονται, γεγονός που προκαλεί αύξηση του σωματικού βάρους. Ενώ η διατήρηση των επιπέδων της ινσουλίνης θα σας βοηθήσει να μειώσετε το συνολικό ποσοστό του σωματικού λίπους, άρα και το λίπος στην κοιλιά.

Συνήθως με τη σωστή διατροφή και με την άσκηση χάνετε λίπος από τα μέρη του σώματος που είναι σε μεγαλύτερη ποσότητα. Άρα αν τα κιλά είναι συγκεντρωμένα στην κοιλιά τότε αρχικά θα τα χάσετε από εκεί. Ωστόσο οι περισσότεροι κάνετε και κάποια μικρά καθημερινά λάθη που εμποδίζουν την προσπάθειά σας για να χάσετε κιλά. Παρακάτω θα δείτε τα πιο βασικά λάθη και πώς να τα αποφύγετε.

H αλήθεια είναι πως δεν υπάρχουν μαγικά τρόφιμα-ροφήματα ή μαγικές ασκήσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε λίπος από την κοιλιακή χώρα.

Με τη γυμναστική τα δεδομένα αλλάζουν συνεχώς. Τη μία ακούμε ότι και ένα τέταρτο περπάτημα την ημέρα αρκεί και την άλλη ότι τα αγαθά κόποις (και ιδρώτα και με τουλάχιστον μία ώρα γυμναστικής) κτώνται. Σε σχετική πρόσφατη έρευνα συμμετείχαν 2 ομάδες: Η πρώτη έτρεχε ή έκανε ποδήλατο για μισή ώρα κάθε μέρα και η δεύτερη για μια. Οι συμμετέχοντες της πρώτης ομάδας έχασαν 33% περισσότερο βάρος και περνούσαν 20% περισσότερο χρόνο σε δραστηριότητες το βράδυ.

Σε μια απέλπιδα προσπάθεια να ανακαλύψω νέες μεθόδους, να δοκιμάσω νέες πρακτικές και να διευκολύνω τον εαυτό μου στην προσπάθεια μου να αποδείξω στον εαυτό μου ότι μπορώ να χωρέσω στο μαγιό που φορούσα το 2007 (ναι με έχει πιάσει αυτό φέτος), υιοθέτησα κάποιες συμβουλές που, τελικά, αποδείχθηκαν πολύ βοηθητικές (οκ, στο μαγιό δεν έχω χωρέσει ακόμα, αλλά είμαι σε καλό δρόμο).

Απώλεια βάρους: 5 tips που δεν έχεις δοκιμάσει, αλλά όντως λειτουργούν

Γυμναστείτε. Το γνωρίζατε ότι η πρωινή γυμναστική κρατά σε φυσιολογικές τιμές τα επίπεδα σακχάρου του οργανισμού μας; Επιλέξτε λοιπόν καλύτερα να κάνετε πρωινή γυμναστική, για να διατηρήσετε σε φυσιολογικά επίπεδα το σάκχαρο στο αίμα σας (για να αποφύγετε διάφορα αρνητικά συμπτώματα όπως η αυξημένη όρεξη), αλλά και για να αυξήσετε τις καύσεις του οργανισμού σας, κάτι που όπως όλοι ξέρουμε είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να χαθούν τα περιττά κιλά!.

Η διαδικασία απώλειας κιλών ξεκινά και σταματά πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ζωής μας και είτε διαρκεί λιγότερο, είτε περισσότερο, ανάλογα με τον στόχο και τον ρυθμό απώλειας. Όπως και να έχει, δεν είναι τόσο δραματική διαδικασία, ούτε απαιτεί τραγικές θυσίες. Απλές, μικρές καθημερινές αλλαγές θα βοηθήσουν τη σιλουέτα σας να αλλάξει και να φτάσετε στο στόχο σας!

Ανδ. Μιχαηλίδης για προσφυγικό - μεταναστευτικό: Πελαγοδρομούν Κυβέρνηση κα...

Μάραθο: Το μάραθο είναι ένα πλούσιο σε αντιοξειδωτικά βότανο, το οποίο βοηθά στην πρόληψη του έλκους, διευκολύνει την εντερική λειτουργία και ανακουφίζει από την δυσκοιλιότητα. Σύμφωνα με μια μελέτη, που ανέλυσε τις επιδράσεις που είχε το αφέψημα από μάραθο σε 90 ενήλικες για 28 ημέρες, η συμβολή του στην ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος είναι αρκετά σημαντική, καθώς διευκολύνει τις κενώσεις.

Τζίντζερ: Αυτό το πανίσχυρο βότανο, που προέρχεται από την Ινδοκίνα και καλλιεργείται σε αρκετές τροπικές περιοχές, έχει αρκετές θεραπευτικές ιδιότητες. Είναι χαρακτηριστικό ότι η κατανάλωση 1,5 γραμμαρίων τζίντζερ καθημερινά, διευκολύνει τις κενώσεις, ανακουφίζει από τη ναυτία, τον εμετό, τις κράμπες, το φούσκωμα, και τη δυσπεψία.

Τα αφεψήματα βοτάνων έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, μειώνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων, συμβάλλουν στην απώλεια βάρους, βοηθούν στη δυσκοιλιότητα καταπολεμούν τα συμπτώματα του έλκους και διευκολύνουν την πέψη.

Σύμφωνα με ολοένα και περισσότερες έρευνες, η πρωινή μας ρουτίνα μπορεί να βοηθήσει ή να σαμποτάρει τις προσπάθειές μας για υγιεινή διατροφή και χάσιμο των παραπανήσιων κιλών. Βάλτε τα παρακάτω απλά βήματα στις καθημερινές πρωινές σας συνήθειες και διευκολύνετε την επίτευξη των στόχων σας για απώλεια βάρους.

Εύκολες πρωινές συνήθειες για απόλυτη επιτυχία στην απώλεια βάρους

Η διαδικασία απώλειας κιλών ξεκινά και σταματά πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ζωής μας και είτε διαρκεί λιγότερο, είτε περισσότερο, ανάλογα με τον στόχο και τον ρυθμό απώλειας. Όπως και να έχει, δεν είναι τόσο δραματική διαδικασία, ούτε απαιτεί τραγικές θυσίες. Απλές, μικρές καθημερινές αλλαγές θα βοηθήσουν τη σιλουέτα σας να αλλάξει και να φτάσετε στο στόχο σας!

Οι Soundgarden σχεδιάζουν άλμπουμ με demo ηχογραφήσεις του Chris Cornell


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .