Από ότι φαίνεται, η διατροφή του Harper δεν είναι καινούργια. «Οι διαιτολόγοι προτείνουν αυτή τη μέθοδο χρόνια», αναφέρει η Cynthia Sass, διατροφική συντάκτρια. Οι υδατάνθρακες δεν είναι εκ φύσεως παχυντικοί. Ο τρόπος που επηρεάζουν το βάρος έχει να κάνει με την ποιότητα, την ποσότητα και το χρονικό διάστημα, σημειώνει η ίδια.

Μια τυπική μέρα αποτελείται από τρία στάνταρ γεύματα και ένα σνακ. Για πρωινό, τρώει σάντουιτς με αυγό ενώ το μεσημέρι στήθος κοτόπουλου στο γκριλ με ένα τέταρτο αβοκάντο, λαχανικά στον ατμό και καστανό ρύζι. Για δείπνο τρώει άπαχο κόκκινο κρέας ή ψάρι με καστανό ρύζι ή κινόα και λαχανικά.

Σύμφωνα με αυτή την αναλογία, δεν τρως πολλούς υδατάνθρακες. Αλλά αυτοί είναι «καλοί» υδατάνθρακες καθώς είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, που δίνουν καύσιμα στο σώμα και πέπτονται αργά. Αυτό περιλαμβάνει τροφές (ψωμί, ζυμαρικά, φρούτα) που είναι 100% ολικής άλεσης.

Τρίτον , επειδή πολύ απλά η διατροφή είναι εφικτό να συνδυαστεί με τους υδατάνθρακες. Μια ισορροπημένη διατροφή χρειάζεται να περιλαμβάνει πρωτεΐνη, καλά λιπαρά και υδατάνθρακες. Όλα και με μέτρο. Είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνουμε το σωστό είδος υδατανθράκων μέσα από τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Καμία δίαιτα δεν μπορεί να θεωρηθεί αποτελεσματική, εφόσον σου στερεί κάποια διατροφική ομάδα.

Όταν αποφασίζεις να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες, κάτι πολύ βασικό που μπορεί να σε αποπροσανατολίσει είναι η υπερπληροφόρηση. Λαμβάνεις χιλιάδες πληροφορίες σχετικά με τις τροφές που πρέπει να εντάξεις στην διατροφή σου για να ακολουθείς έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Superfoods, food swaps, συμπληρώματα διατροφής και πολλά άλλα που ακούς καθημερινά, χωρίς να είσαι σίγουρη τι από όλα αυτά ισχύει, τι βοηθά και τι όχι.

Ποιος είπε ότι όταν κάνεις διατροφή απαγορεύονται οι υδατάνθρακες; Καταρρίπτουμε έναν από τους μεγαλύτερους διατροφικούς μύθους.

Τα θεαματικά αποτελέσματα απώλειας βάρους κατά τις πρώτες εβδομάδες της δίαιτας Άτκινς οφείλονται στο ότι η αφαίρεση των υδατανθρακούχων τροφών από τη διατροφή μας ωθεί τον οργανισμό μας να «κάψει» τις αποθήκες γλυκόζης του (το γλυκογόνο) και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την αυξημένη απώλεια νερού. Η απώλεια αυτή όμως αναπληρώνεται από τον οργανισμό μας στη δεύτερη ή τρίτη εβδομάδα της δίαιτας.

Στη δίαιτα Άτκινς χάνουμε βάρος απλά και μόνο γιατί οι θερμίδες που αποδίδει η δίαιτα είναι λιγότερες από αυτές που χρειάζεται ο οργανισμός μας για να καλύψει τις ανάγκες του σε ενέργεια, οπότε είναι υποχρεωμένος να κινητοποιήσει τις αποθήκες ενέργειάς του για να καλύψει το έλλειμα και να χάσει βάρος.

Δείτε επίσης: Το ειδικό σχέδιο της Αστυνομίας για το Πολυτεχνείο με drones, ελικόπτερα, αστυνομικούς

Το γλυκογόνο, η μορφή αποθήκευσης της γλυκόζης στους μύες και στο ήπαρ, δεσμεύει το νερό. Αυτό αποβάλλεται από τον οργανισμό, όταν μειώνεται η πρόσληψη υδατανθράκων και είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους χάνετε βάρος γρήγορα κατά την πρώτη εβδομάδα μιας δίαιτας που είναι πολύ χαμηλή σε υδατάνθρακες. Προβλήματα στην πέψη

Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι κέτωση είναι εξαιρετικά επικίνδυνη. Ωστόσο, αυτό που συμβαίνει είναι ότι συγχέουν την “καλή” κέτωση με την “κακή” κετοξέωση, η οποία είναι εντελώς διαφορετική. Ενώ η κετοξέωση είναι μια σοβαρή κατάσταση που προκαλείται από τον ανεξέλεγκτο διαβήτη, η κέτωση είναι μια φυσική μεταβολική κατάσταση.

Η απώλεια και η διατήρηση ενός υγιούς βάρους και η πρόληψη ασθενειών όπως ο διαβήτης τύπου 2, δεν απαιτεί να θέτετε τόσο ακραία όρια. Στην πραγματικότητα, οι παρενέργειες της προσπάθειας για την εξάλειψη όλων των υδατανθράκων επηρεάζουν πολύ τόσο την ποιότητα ζωής όσο και την υγεία σας. Παρακάτω θα ανακαλύψετε τους λόγους που το «μέτρον άριστον» έχει σημασία και σε αυτή την περίπτωση. Χάνετε σημαντικά στοιχεία

Είναι η δίαιτα χωρίς υδατάνθρακες η λύση που αναζητούσατε τελικά;

Μειονεκτήματα: Mια χορτοφαγική διατροφή μπορεί να περιλαμβάνει πολλούς υδατάνθρακες, λίπος και να στερείται πρωτεϊνών. Εξαρτάται από τις τροφές που επιλέγεις. Αν συμπεριλάβεις στο μενού σου και γαλακτοκομικά , δε θα έχεις πρόβλημα με το ασβέστιο και την βιταμίνη D, απαραίτητα και τα δύο για γερά οστά. Επίσης, δε θα έχεις πρόβλημα με τη βιταμίνη Β12. Αν αποχωριστείς τα γαλακτοκομικά, ο οργανισμός σου θα έχει "θέμα" με τα παραπάνω. Vegan

Μειονεκτήματα: Επειδή δεν επιτρέπονται τα δημητριακά ή τα γαλακτοκομικά, δεν γίνεται επαρκής πρόσληψη ασβεστίου που συνιστάται για την καλή υγεία τον οστών. Σε αυτή τη δίαιτα επίσης, λείπει και η βιταμίνη D που φυσικά μπορεί ο οργανισμός σου να την παράγει όταν κάθεσαι πολύ στον ήλιο αλλά οκ... δεν είναι πάντα καλοκαίρι. Atkins


Δημοσίευση: 14/11/2019


. .