Συνέχισε με 15 επαναλήψεις τις παρακάτω ασκήσεις. Ξεκίνα με ένα πήδημα, μετά κάνε αμέσως βαθύ κάθισμα, ακούμπησε τα χέρια στο πλάι στο χαλάκι και φέρε τον κορμό προς τα πίσω με μία κίνηση, πάρε στάση σαν να κάθεσαι και τινάξου προς τα πάνω. Στη συνέχεια, ξάπλωσε ανάσκελα και φέρε τα γόνατα στο στήθος. Ανέβαινε προς το πάνω φέρνοντας το δεξί αγκώνα πάνω από το αριστερό γόνατο και αντίστροφα. Επανάλαβε 20 φορές.

Κάθε χρόνο, προς το τέλος της Άνοιξης, μας πιάνει μία διάθεση να βγαίνουμε έξω ακόμα πιο συχνά, η μέρα μεγαλώνει, η θερμοκρασία ανεβαίνει κι εμείς προσπαθούμε να βρούμε κάπως ευχάριστους και διασκεδαστικούς τρόπους να γυμναστούμε. Ώρα λοιπόν να ανακαλύψεις εναλλακτικές επιλογές για σωματική άσκηση εκτός σπιτιού αλλά και… εκτός γυμναστηρίου.

Μπορεί οι περισσότεροι να έχουν από τα σχολικά (ακόμα) χρόνια να το προσπαθήσουν, αλλά το παλιό αγαπημένο «σκοινάκι» είναι εγγύηση στην απώλεια βάρους και τη μυϊκή ενδυνάμωση. Καλοσχηματισμένα πόδια, κοιλιακοί και ώμοι είναι μερικές μόνο από τις ωφέλειες, που θα αποκομίσετε. Μόλις 45 λεπτά από αυτήν την ανέξοδη και ξεχωριστή άσκηση θα σας απαλλάξουν από 450 θερμίδες.

Από το ταγκό μέχρι τους παραδοσιακούς, ο χορός είναι ιδανική άσκηση για σωματική και πνευματική υγεία. Διασκεδαστικός αλλά ταυτόχρονα απαιτητικός ο χορός, σε όλα τα είδη του, βελτιώνει τη στάση σώματος, προσφέρει ευλυγισία και αρμονική κίνηση, μυϊκή δύναμη και χάρη. Παράλληλα, αυξάνει την ενέργεια, μειώνει το στρες και …γυμνάζει ανέξοδα.

Όλοι επιθυμούμε ένα υγιές και δυνατό σώμα, με τις ανάλογες…γραμμώσεις φυσικά. Και κάπως έτσι τρέχουμε να γραφτούμε (κατά τον Ιανουάριο συνήθως) στα γυμναστήρια, υποσχόμενοι στον εαυτό μας, ότι αυτή τη φορά θα παραμείνουμε πιστοί στο στόχο μας. Τέλη Μαρτίου πλέον και ...σηκώστε χέρι όσοι το έχετε τηρήσει.

Όποια και αν είναι τα ενδιαφέροντα ή το επίπεδο των δεξιοτήτων σου, πιθανόν να υπάρχει αθλητικό πρωτάθλημα στην περιοχή σου που θα μπορούσε να λειτουργήσει με θετικό τρόπο για εσένα αν συμμετάσχεις σε αυτό. Θα είναι λιγότερο πιθανό να παραλείψεις μια προπόνηση, επειδή οι συμπαίκτες σου θα υπολογίζουν σε σένα τόσο κατά την περίοδο άσκησης όσο και για τους αγώνες. Η δέσμευση στην ομάδα είναι ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε εύκολα να σε κάνει να «ξεχάσεις» να πας σε μια προπόνηση.

Αν χρειάζεται να συζητήσεις με έναν συνάδελφο, προτίμησε να συναντηθείτε κάπου έξω σε κοντινή απόσταση από το σπίτι ή το γραφείο σου. Έτσι σου δίνεται η ευκαιρία για περπάτημα στο δρόμο. Με αυτόν τον τρόπο θα έχει εξασφαλίσεις σωματική άσκηση, ενώ η συνάντησή σας μπορεί να γίνει ταυτόχρονα πιο δημιουργική. Απλά φρόντισε να το κάνεις συχνά με περισσότερα από δύο ή τρία άτομα.

Πιθανόν δεν το φαντάζεσαι όμως πλένοντας το αυτοκίνητό σου, καθαρίζοντας τα παράθυρα ή σφουγγαρίζοντας το πάτωμα του σπιτιού σου πραγματοποιείς μια προπόνηση μέτριας έντασης. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα θα σε βοηθήσει όχι μόνο να ένα καθαρό αυτοκίνητο ή σπίτι αλλά καλύτερη φυσική κατάσταση ενώ μπορεί να ενισχύσει και την ψυχική σου ευεξία.

Πόσοι άνθρωποι που γνωρίζεις έχουν γραφτεί σε κάποιο γυμναστήριο και δεν χρησιμοποιούν τακτικά τη συνδρομή τους; Μπορεί να συμβαίνει επειδή δεν ήταν η σωστή στιγμή, το σωστό γυμναστήριο ή επειδή δεν υπήρχαν ενδιαφέροντα και διασκεδαστικά μαθήματα. Αν κατανοήσεις τα συν και τα πλην του γυμναστηρίου σε σχέση με αυτά της προπόνησης στο σπίτι, μπορείς έξυπνα να αποφασίσεις ποιος χώρος είναι κατάλληλος για εσένα. Ας ξεκινήσουμε με τις προπονήσεις κάτω από την ίδια σου τη στέγη.

Γνωρίζεις ότι χρειάζεσαι άσκηση: αλλά είναι μια συνδρομή στο γυμναστήριο άκρως απαραίτητη ή η άσκηση στο σπίτι είναι το ίδιο καλή; Μια συχνή ερώτηση που μπορεί να απαντηθεί, απλά κοιτάζοντας τα συν και τα πλην, ώστε να καταλάβεις ποιος τρόπος προπόνησης σου ταιριάζει περισσότερο.

Όταν βλέπετε τηλεόραση, προσπαθήστε να ανεβάζετε και να κατεβάζετε τα χέρια σας κάθε περίπου δέκα λεπτά, τεντώνοντας τα δάχτυλα όσο πιο ψηλά γίνεται, σηκώνοντας, στη συνέχεια, και κατεβάζοντας κάθε πόδι, σαν να περπατάτε. Κάθε φορά που θα έχετε τη διάθεση, μπορείτε να ακολουθείτε το πλήρες πρόγραμμα που βρίσκεται σε αυτό το σύνδεσμο και μπορεί να είναι ευεργετικό για το πρόγραμμα άσκησής σας. 5. Όργανα γυμναστικής

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι παρέα με ένα φίλο, συνάδελφο ή τον/ην σύντροφό σου. Η γυμναστική με παρέα είναι πολύ πιο ευχάριστη και θα σε κρατήσει πιστό στους στόχους σου. Θεώρησέ το σαν μια διασκεδαστική εξόρμηση που θα κρατήσει το ενδιαφέρον σου για τη γυμναστική ζωντανό. Σκέψου επίσης ότι τις ημέρες που δεν θα έχεις αρκετή διάθεση, η παρέα θα λειτουργεί ως κίνητρο!


Δημοσίευση: 16/11/2019


. .