Διασκεδαστικές Σωματικές Δραστηριότητες Για Νήπια - Τα 15 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Στον έναν χρόνο το μωρό σας είναι πλέον σε θέση να παίξει με ένα μπαλάκι, να το κρατήσει καλά, ακόμα και να το κλωτσήσει. Με μερικά μπαλάκια, λοιπόν, σε μέγεθος τέτοιο ώστε να μπορεί το παιδί να τα κρατήσει καλά στο ένα του χέρι, μπορείτε να δοκιμάσετε απίθανα παιχνίδια! Πετάξτε μερικά μπαλάκια στο πάτωμα και ζητήστε στο παιδί να προσπαθήσει να τα κλωτσήσει! Αν δεν περπατά ακόμα μπορείτε να το κρατάτε εσείς κάτω από τις μασχάλες και να το κατευθύνετε προς αυτά.

Ζητήστε από τα παιδιά να κάνουν πολλά πολύχρωμα σχέδια πάνω στα φύλλα του χαρτιού (κύκλους, γραμμές, μουτζούρες κ.λ.π.). Όταν θα τα έχουν γεμίσει με χρώματα, βρέξτε το χαρτί είτε με ένα σφουγγάρι είτε με σπρέι. Φροντίστε κάτω από το πρώτο φύλλο που θα χρωματίζει το παιδί να έχετε τοποθετήσει πολλά ακόμα για να παρατηρείτε πώς το χαρτί απορροφά το νερό και πώς διασκορπίζονται τα χρώματα.

Στον έναν χρόνο η κινητικότητα του μωρού αυξάνεται σημαντικά και μαζί με αυτήν αυξάνεται και η ανάγκη του για περισσότερα, πιο διασκεδαστικά παιχνίδια. Δείτε 10 δραστηριότητες για να κρατήσετε το μωρό απασχολημένο και να του γνωρίσετε τον κόσμο με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο!

Είναι η καθιστική σύγχρονη διαβίωση που εμποδίζει την ικανότητα των παιδιών μας να αναπτύσσονται βέλτιστα και να αποδίδουν καλά σε όλες τις πτυχές της ζωής; Δημιουργήσαμε φυσικά και κοινωνικά περιβάλλοντα που δεν προωθούν πλέον τη σωματική άσκηση σε σημείο που επηρεάζουν αρνητικά την υγεία του εγκεφάλου των παιδιών και των νέων; Αυτό είναι κάτι που η κοινωνία-γονείς, οι κυβερνήσεις, οι επαγγελματίες υγείας και οι μη-κερδοσκοπικοί φορείς θα πρέπει να εξετάσουν σοβαρά.

Στο πλαίσιο των ευρημάτων του Καναδικού προγράμματος ParticipACTION 2018, ομάδα ειδικών της παιδιατρικής νευροεπιστήμης και της επιστήμη της άσκησης εξέτασαν τη σχέση μεταξύ της σωματικής δραστηριότητας και της υγείας του εγκεφάλου στα παιδιά και τους νέους, αναπτύσσοντας μια Δήλωση Ειδικών για το θέμα.

Σωματική δραστηριότητα του παιδιού και υγεία του εγκεφάλου

Είναι γεγονός, ότι τα παιδιά έχουν μια έμφυτη ανάγκη για κίνηση και φυσική δραστηριότητα. Δεδομένου του γεγονότος ότι η Φυσική Αγωγή στα σχολεία του ελλαδικού χώρου αποτελεί ένα υποβαθμισμένο μάθημα, θα πρέπει οι ίδιοι οι γονείς να ευαισθητοποιηθούν για την ομαλή φυσική και κατά συνέπεια ψυχολογική και γνωστική ανάπτυξη των παιδιών τους. ’σκηση και σκελετική ανάπτυξη στα παιδιά

Η καθημερινή επίσκεψη στο γυμναστήριο δεν είναι δημοφιλής δραστηριότητα για πολλούς εφήβους. Έτσι, για να γυμνάζεστε μπορείτε να ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές που αποτελούν ιδέες για διασκέδαση και διαφορετικούς τρόπους άσκησης. Παιδί και δημιουργική κίνηση

Kαθώς η παχυσαρκία αυξάνει τον κίνδυνο για διαβήτη, ορθοπεδικά και καρδιακά νοσήματα, οι γονείς θα πρέπει να ενθαρρύνουν τα παιδιά τους να ασκούνται. Με ποιες ασκήσεις έρχεται το επιθυμητό αποτέλεσμα; Συνθήκες υγιεινής και άθληση ψηλώνουν τα παιδιά

Χρησιμοποιήστε τρία πλαστικά κύπελα και ένα μικρό αντικείμενο. Κρύψτε το αντικείμενο με ένα κυπαελάκι, ανακατέψτε ελάχιστα και ενθαρρύνετε το παιδί σας να το βρει. Στην προσπάθειά του να μαντέψει σωστά, οξύνι την παρατηριτικότητά του και την σκέψη του. Συνδυάζει την κίνηση με το αποτέλεσμα και, σταδιακά, αρχίζει να αντιλαμβάνεται πως κάθε δράση έχει και μια αντίδραση. Στην αρχή ίσως δυσκολευτεί αλλά, με την επανάληψη, θα συνηθίσει και θα σας ξαφνιάσει.

Μπορεί το μικρό σας να είναι ακόμα μωρό, αλλά οι σωματικές, διανοητικές και κοινωνικές αλλαγές που παρατηρείτε σε αυτό μέρα με τη μέρα, είναι αξιοσημείωτες. Το παρακολουθείτε να προσπαθεί να επικοινωνήσει, να περπατήσει, να συνδεθεί με τον κόσμο γύρω του, καθώς και να τον ανακαλύψει! Η ηλικία από 6 έως 12 μηνών είναι πολύ σημαντική για την ανάπτυξη των παιδιών μας, αφού μέσα σ’ αυτό το διάστημα γίνονται από μωρά… παιδιά!

Σε έναν άνετο, σύγχρονο και ταυτόχρονα ασφαλή χώρο, μικροί και μεγάλοι μπορούν ναγνωρίσουν το σώμα τους, να αυξήσουν τις κινητικές τους ικανότητες, να επικοινωνήσουν και να εκφραστούν μέσα από νέες μεθόδους και τεχνικές διδασκαλίας, στη κεντρική σάλα δραστηριοτήτων, με το μεγάλο τραμπολίνο, τον τοίχο ορειβασίας και άλλα πολλά ψυχοκινητικά παιχνίδια.

Η Ψυχοκινητική επιστρέφει δυναμικά μετά το πέρας των καλοκαιρινών διακοπών και προσκαλεί για ακόμη μια χρονιά, παιδιά και μαθητές όλων των ηλικιών και όλων των κινητικών και σωματικών δυνατοτήτων σε μια μεγάλη γκάμα μαθημάτων και δραστηριοτήτων.

Παιδιά, ετοιμαστείτε για κινητικές δραστηριότητες, σωματικές εμπειρίες και πολύ παιχνίδι στα εργαστήρια της Ψυχοκινητικής!

Η άσκηση επίσης βοηθά με τον ύπνο. ‘Έρευνες δείχνουν ότι τα δραστήρια παιδιά με καλά επίπεδα φυσικής κατάστασης κοιμούνται πιο νωρίς, περισσότερο και έχουν πιο ποιοτικό ύπνο σε σχέση με παιδιά που δεν κινούνται τόσο. Ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος είναι πολύ σημαντικός για την ανάπτυξη και ξεκούραση των παιδιών, θα βελτιώσει τη διάθεσή τους όπως επίσης θα έχουν περισσότερη ενέργεια για να κινηθούν όλη την ημέρα και κατά τη διάρκεια του σχολείου.


Δημοσίευση: 22/11/2019


. .