Ξέρουμε ότι είναι πιο εύκολο να το πούμε από το να γίνει, αλλά μη στεναχωριέστε για μικροπράγματα. Το χρόνιο στρες μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας, να εμποδίσει την απώλεια κιλών ή και να αυξήσει το βάρος σας. Αν το να ηρεμήσετε σας δυσκολεύει, δοκιμάστε τον διαλογισμό, ο οποίος είναι ένας καλός τρόπος να χαλαρώσετε το σώμα και το μυαλό σας.

Αν και το να πηγαίνετε στο γυμναστήριο ή για τρέξιμο σε τακτική βάση είναι μια αδιαμφισβήτητα καλή συνήθεια, ακόμη και το να περπατάτε μέχρι τη δουλειά σας ή να ανεβαίνετε στο διαμέρισμά σας με τις σκάλες αντί το ασανσέρ, είναι μια αρχή. Ξεκινήστε να αυξάνετε τη σωματική σας δραστηριότητα και βάλτε ως στόχο τα 10.000 βήματα την ημέρα.

Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, οι πιπεριές, τα κολοκυθάκια και οι ντομάτες είναι μερικά μόνο από τα υγιεινά τρόφιμα που πρέπει να γεμίζουν το μισό πιάτο σας σε κάθε γεύμα. Τροφοδοτώντας τον οργανισμό σας με τα μέταλλα και τις βιταμίνες που χρειάζεται, θα αισθάνεστε χορτάτη με λιγότερο φαγητό.

Καθαρίστε την κουζίνα και το περιβάλλον εργασίας σας από πρόχειρο φαγητό, τα αλμυρά σνακ και τα πράγματα που είναι εντελώς ανθυγιεινά. Επικεντρωθείτε στην κατανάλωση πέντε έως έξι μικρότερων γευμάτων την ημέρα και μην περιμένετε περισσότερο από τρεις ώρες για να φάτε κάτι. Έχοντας έτοιμα τρόφιμα για κατανάλωση και έτοιμα γεύματα, κρατάτε το μεταβολισμό σας σε λειτουργία και διώχνετε τους πόνους της πείνας (και την άσχημη διάθεση λόγω πείνας) μακριά.

Για να φτάσετε εκεί, ξεκινήστε σιγά-σιγά χρησιμοποιώντας τις σκάλες στην δουλειά ή πηγαίνοντας για μια βόλτα κατά τη διάρκεια του γεύματος. Επίσης, δείτε αν το γραφείο σας διαθέτει ένα εταιρικό γυμναστήριο που μπορείτε να κάνετε προπόνηση πριν ή μετά την εργασία. Περισσότερη κίνηση ισοδυναμεί με περισσότερη άσκηση.

Μερικές φορές ένα σταθερό κίνητρο δεν είναι αρκετό. Σύμφωνα με μια μελέτη του Πανεπιστημίου Case Western Reserve, το 14% των ανθρώπων εγκατέλειψαν το γυμναστήριο μετά από μία εβδομάδα, ακόμα και αφού είχαν δώσει έως και 60 δολάρια σε συνδρομή.

Νιώθετε ενοχές για την υπερκατανάλωση των γιορτών; Η αλλαγή που χρειάζεται να κάνουμε ώστε να επανέλθουμε στην καθημερινότητα και στο πρόγραμμα, μας υπενθυμίζει ότι χρειάζεται να ξαναπροσέξουμε τη διατροφή μας και ίσως να χάσουμε εκείνα τα γραμμάρια ή κιλά που πήραμε από γλυκά και τραπέζια. Πώς θα το καταφέρουμε αυτό με τον πιο ήπιο για τον οργανισμό μας τρόπο; Καταναλώστε νερό

Πώς μπορούμε να επανέλθουμε στα κιλά μας μετά τις γιορτές

Όσο αφοσιωμένη και αν είστε στον στόχο σας να χάσετε βάρος, είναι πραγματικά δύσκολο να διατηρήσετε μια περιοριστική, ολιγοθερμιδική δίαιτα, χωρίς να υποκύψετε στους πειρασμούς που υπάρχουν παντού γύρω σας. Ωστόσο, δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε, αφού οι περιστασιακές ατασθαλίες μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τη συναισθηματική ισορροπία σας και να συνεχίσετε τη δίαιτα. Αρκεί βέβαια να μένετε κατά τ’ άλλα πιστή στο διατροφικό σας πρόγραμμα.

Forum επιστημόνων Celebrities corner Μετρητές υγείας Η συμβουλή του Vita Ζώδια Καιρός

Είναι καλά τεκμηριωμένο ότι το νερό είναι απαραίτητο για την υγεία μας. Μας βοηθάει να αποβάλλουμε τις βλαβερές τοξίνες από το σώμα και μεταφέρει θρεπτικά συστατικά και οξυγόνο στα κύτταρα. Ταυτόχρονα, λιπαίνει τις αρθρώσεις, ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος και προστατεύει τα όργανα και τους ιστούς του σώματος.

Αλλά σύμφωνα με μια νέα μελέτη, για να χάσετε κιλά δεν χρειάζεται να κάνετε κάποια “τιτάνια” προσπάθεια. Σύμφωνα με τους ερευνητές, η κατανάλωση 500 ml νερού 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) μπορεί να βοηθήσει σε πολύ σημαντικό βαθμό.

Η παχυσαρκία είναι μια ολοένα και μεγαλύτερη απειλή για την δημόσια υγεία σε παγκόσμιο επίπεδο και, δυστυχώς, η χώρα μας δεν αποτελεί εξαίρεση.

Ξέρουμε ότι είναι πιο εύκολο να το πούμε από το να γίνει, αλλά μη στεναχωριέστε για μικροπράγματα. Το χρόνιο στρες μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας, να εμποδίσει την απώλεια κιλών ή και να αυξήσει το βάρος σας. Αν το να ηρεμήσετε σας δυσκολεύει, δοκιμάστε τον διαλογισμό, ο οποίος είναι ένας καλός τρόπος να χαλαρώσετε το σώμα και το μυαλό σας.

Αν και το να πηγαίνετε στο γυμναστήριο ή για τρέξιμο σε τακτική βάση είναι μια αδιαμφισβήτητα καλή συνήθεια, ακόμη και το να περπατάτε μέχρι τη δουλειά σας ή να ανεβαίνετε στο διαμέρισμά σας με τις σκάλες αντί το ασανσέρ, είναι μια αρχή. Ξεκινήστε να αυξάνετε τη σωματική σας δραστηριότητα και βάλτε ως στόχο τα 10.000 βήματα την ημέρα.


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .