Βάζουμε Τα Ω-λιπαρά Οξέα Στη Ζωή Μας - Τα 14 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Η αλλαγή αυτή είναι αποτέλεσμα καλύτερης ενημέρωσης σχετικά με την προαγωγή της υγείας αλλά και μίας γενικότερης στροφής προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, που περιλαμβάνει και πιο σωστές διατροφικές συνήθειες. Άλλωστε η διατροφή και η άσκηση είναι έννοιες αλληλένδετες, καθώς και οι δύο στοχεύουνστην επίτευξη φυσιολογικού βάρους, στην προαγωγή της υγείας και στη βελτίωση της αθλητικής απόδοσης.

Τα τελευταία χρόνια το τρέξιμο έχει μπει στην καθημερινότητά μας. Η εικόνα ανθρώπων να τρέχουν σε γήπεδα, σε πάρκα ή ακόμα και στον δρόμο είναι, πλέον, γνώριμη σε όλους λέει ο Γιάννης Χρύσου, Κλινικός Διαιτολόγος & Διατροφολόγος.

Τα Ω3 λιπαρά οξέα στα περισσότερα φυτά, είναι τα άλφα-λινολενικά οξέα. Οι άνθρωποι και τα ζώα τα μετατρέπουν σε άλλου είδους οξέα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον οργανισμό τους. Η διαδικασία ωστόσο, δεν είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική: Μόνο περίπου το 5% του άλφα-λινολενικού οξέως μετατρέπεται. Έτσι, οι τροφές από ζώα -στα οποία το άλφα-λινολενικό οξύ έχει ήδη μετατραπεί σε ωφέλιμη μορφή- είναι γενικά πιο αποδοτικές πηγές των Ω3 από ό, τι οι τροφές από τα φυτά.

Τα λιπαρά οξέα είναι τα δομικά στοιχεία των λιπών, τα οποία, παρά την παρεξηγημένη φήμη τους, αποτελούν ζωτικής σημασίας θρεπτικές ουσίες. Τα Ω3 λιπαρά, χρησιμεύουν για τη ρύθμιση της πήξης του αίματος, για τη δημιουργία των κυτταρικών μεμβρανών και την υποστήριξη της υγείας των κυττάρων. Είναι πολυακόρεστα, δηλαδή υγιή για την καρδιά, που βοηθούν στη μείωση των τριγλυκεριδίων στο αίμα και στην LDL, τη λεγόμενη «κακή» χοληστερόλη.

Τα Ω3 λιπαρά οξέα, αποτελούν σημαντικά διατροφικά συστατικά, που μαζί με το ασβέστιο και τις φυτικές ίνες, βρίσκονται στην κορυφή των διατροφικών μας ερωτημάτων. Δείτε ποιες τροφές είναι πλούσιες σε αυτά.

Κρατήστε μια θετική άποψη για τη ζωή, κοιτάξτε την κάθε στιγμή της ζωής σας ως μια εποχή αλλαγής, ως μια ευκαιρία να ανακαλύψτε νέες όψεις στον εαυτό σας και τη ζωή σας. Η διατροφή μπορεί να έχει μια βαθιά επίδραση στο πώς αισθάνεστε για τον εαυτό σας, έτσι αυξήστε τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά, τα μη επεξεργασμένα τρόφιμα και τα σωστά λιπαρά.

Για τις μετα – γεννητικές μεταβολές της διάθεσης: Επειδή υπάρχει πιθανότητα έλλειψης των EFAς μετά την εγκυμοσύνη, οι γυναίκες μπορούν να ωφεληθούν από τη συμπλήρωσή τους μετά τη γέννα για να εξισορροπήσουν τις διαθέσεις τους και την ορμονική ισορροπία.

Κατά την Εγκυμοσύνη: Το αναπτυσσόμενο έμβρυο αντλεί τα EFAς από τις μαμάδες, ιδιαίτερα για την ανάπτυξη του εγκεφάλου του. Τα Ω-λιπαρά Udo’s Oil συνιστάται να λαμβάνονται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και για το έμβρυο και για τη μητέρα.

Έχει ένταση και ενέργεια, χτυπάει πράγματα και πετάει, βάζει στο στόμα διάφορα, παίζει μόνο με το τρεχούμενο νερό της βρύσης (καθόλου με παιχνίδια). Λόγος εξακολουθεί να μην υπάρχει (μόνο μπαμπά μαμά και φωνήματα..). Ευτυχώς εξακολουθεί να παίζει νορμάλ στις παιδικές χαρές και στους παιδότοπους.. Μέσα στο σπίτι η κατάσταση δεν παλεύεται μόνο με το νερό αλλά γίνεται μούσκεμα και βρέχει και γύρω...

Γεια σε όλους σας. Σας παρακαλώ δείτε το βιολόγιό μου " Αυτισμός μετά τα 3,5 έτη; " αν έχετε χρόνο να θυμηθείτε την περίπτωσή μας... κάνω έκκληση για βοήθεια αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει.. το παιδί κάνει λόγο έργο και ψυχοθεραπεία και δοκίμασε ομοιοπαθητικά σχεδόν 2 μήνες (καμία βελτίωση αντίθετα χειροτέρεψε) η εικόνα του είναι...

Τα ω-3 λιπαρά βοηθούν στην μείωση των καρδιοπαθειών λόγω του ότι έχουν αντιυπερτασικές ιδιότητες, βοηθούν στην ρύθμιση των καρδιακών αριθμιών, μειώνουν την δημιουργία θρόμβώσεων γιατί δρούν ενάντια στην προσκόλληση των αιμοπεταλίων και την λοίμωξη των αρτηριών. Τέλος, μια διατροφή πλούσια σε ω-3 λιπαρά μειώνει τα επίπεδα των επιβλαβών λιπιδίων στον οργανισμό όπως η χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια ενω αντιθέτως αυξάνεται η καλή χοληστερόλη (HDL).

Ακούμε συχνά για την ευεργετική δράση των Ω3 στην υγεία μας αλλά πόσα πραγματικά γνωρίζουμε γι αυτά; Ο Διατροφολόγος-Διαιτολόγος, Ιωάννης Κερίμης, μιλά για την θαυματουργή δράση τους.

Οι Soundgarden σχεδιάζουν άλμπουμ με demo ηχογραφήσεις του Chris Cornell

Τα λιπαρά οξέα έχουν συνδεθεί με τη μείωση του καρδιαγγειακού κινδύνου και οι ειδικοί συμβουλεύουν ότι μία υγιής δίαιτα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο μερίδες ψαριού την εβδομάδα, εκ των οποίων η μία να αφορά λιπαρό ψάρι. Όμως τα επιστημονικά στοιχεία αναφορικά με την ωφέλεια των Ω3 για τον εγκέφαλο και την καταπολέμηση της γεροντικής άνοιας είναι μέχρι τώρα πιο αμφισβητούμενα και η νέα έρευνα δείχνει ότι τελικά μάλλον δεν υπάρχει κάποιο όφελος.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .