Μια από τις ασκήσεις του CrossFit λέγεται “Elizabeth” . Mπορεί να μην είναι εύκολη αλλά πρόκειται για μια άσκηση που έχει χρονόμετρο και μπορείς να την δοκιμάσεις και εσύ στο σπίτι. Διάλεξε δύο ασκήσεις γυμναστικής και επανέλαβε και τις δύο για 21, 15 και 9 επαναλήψεις εναλλάξ. Ανέβασε ρυθμούς. Δες ένα παράδειγμα στο video που ακολουθεί..

Πρόκειται για ένα είδος γυμναστικής που όταν το πρωτοβλέπεις θεωρείς πως δεν είναι για όλους. Έλα, όμως, που εγώ βρήκα ασκήσεις και για σένα που είσαι αρχάριος και καινούργιος σε αυτό… Δοκίμασε και θα δεις πως τίποτα δεν είναι δύσκολο αρκεί να του δώσεις μια ευκαιρία.

Οι αυξητικές ορμόνες (συντήρηση του σώματος και του μεταβολισμού) έχουν ιδιαίτερης σημασίας συμβολή σε αυτή τη διαδικασία με την έκκριση της αυξητικής ορμόνης να συμβαίνει κατα τη διάρκεια του ύπνου – γιαυτό και είναι σημαντικό να έχεις έναν βαθύ και καλό ύπνο! Ναι πραγματικά, οι μυς σας μεγαλώνουν καθώς κοιμάστε! Φυσικά και θα πρέπει να προπονήστε σκληρά και να τρώτε καλά για να γίνετε δυνατοί, αλλά ο ύπνος είναι εξίσου σημαντικός!

Πάρα πολλοί άνθρωποι υποτιμούν τη σημασία της ξεκούρασης και του ύπνου. Στην τελική, όσο περισσότερο γυμνάζεσαι τόσο πιο δυνατός θα γίνεις, σωστά; Λάθος! Η συχνή προπόνηση χωρίς επαρκή ποσότητα ύπνου κάθε βράδυ μπορεί να σαμποτάρει την επιτυχία σας στο να γίνετε πιο δυνατοί, πιο fit, και πνευματικά έτοιμοι για βαριές προπονήσεις και θα σας κάνει να νιώθετε σαν άρρωστοι… πιστέψτε με!

Μπαίνοντας στον κόσμο του weight-lifting / γυμναστήριο μπορεί να είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο ειδικά αν προέρχεστε από ένα υπόβαθρο πιο σχετικό με αεροβική ή σκέφτεστε να μπείτε στο γυμναστήριο για πρώτη φορά.

Τα smartphones, λένε, διακόπτουν τον ύπνο μας, αποσπούν την προσοχή μας, δημιουργούν προβλήματα στη στάση του σώματος... Οι ανησυχίες, η κατάθλιψη, οι αντικοινωνικές στάσεις και ο εθισμός στα social media θεωρητικά οφείλονται σε αυτές τις μικρές συσκευές. Το θέμα όμως είναι ότι δεν είναι τα ίδια τα τηλέφωνα που έχουν το πρόβλημα, το έχουμε εμείς οι ίδιοι που δεν ξέρουμε πότε και γιατί να τα χρησιμοποιούμε.

Γυμναστική στο σπίτι: Τα 6 καλύτερα Fitness Apps του 2019

Ένας έγκαιρος έλεγχος μπορεί να ανιχνεύσει οποιαδήποτε προβλήματα υγείας, ή συνθήκες που θα μπορούσαν να σας βάλουν σε κίνδυνο τραυματισμού κατά τη διάρκεια της άσκησης. Τέλος, θα βοηθήσει και των προπονητή σας, να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα γυμναστικής για αρχάριους, με βάση τις δυνατότητές σας. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους

Αντίθετα με τη δημοφιλή πεποίθηση, το stretching και διατάσεις προθέρμανσης δεν είναι το ίδιο πράγμα. Στην πραγματικότητα, οι διατάσεις ψυχρών μυών και αρθρώσεων μπορεί να προκαλέσουν τραυματισμούς και είναι κάτι το οποίο θέλετε να αποφύγετε, όταν γυμνάζεστε για πρώτη φορά. Προπόνηση με βάρη / strength training

Προφανώς και όλα αυτά τα οφέλη δεν προκύπτουν από την πρώτη μέρα στο γυμναστήριο για έναν αρχάριο , αλλά επιτυγχάνονται σταδιακά, μέρα με τη μέρα. Ακόμα και μια μικρή αύξηση της σωματικής σας δραστηριότητας σε καθημερινή βάση, μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Ιδανικό για σένα που χτίζεις κορμί με αερόβια. Μία εφαρμογή fitness που εστιάζει και σε προγράμματα διαλειμματικής προπόνησης με εναλλαγές έντασης. Κι όχι μόνο αυτό, αφού σε προετοιμάζει για τα 5 χιλιόμετρα στην περίπτωση που το 'χεις βάλει σκοπό να τρέξεις στον επόμενο μαραθώνιο και πλήρες πρόγραμμα για τον αρχάριο δρομέα. Δεν βαριέσαι ποτέ. Στα συν του, ο meal planner με συμβουλές διατροφής. The Johnson & Johnson Official 7 Minute Workout

Με περισσότερα από 100 προγράμματα γυμναστικής από trainers της Nike και με οδηγίες τόσο σε videos όσο και ηχητικές, η εφαρμογή της Nike είναι ψηλά στις επιλογές των fitness aficionados. Τα προγράμματα ενδυνάμωσης για όλο το σώμα είναι η σπεσιαλιτέ του. Simply Yoga

Καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε το γιατρό σας, ακόμα και να κάνετε εξετάσεις για να διαπιστωθεί η κατάσταση της υγείας σας, πριν ξεκινήσετε να αθλείστε. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εκείνους που δεν είναι συνηθισμένοι σε έντονες σωματικές δραστηριότητες, καθώς και άτομα ηλικίας 45 ετών και άνω. Ένας έγκαιρος έλεγχος μπορεί να ανιχνεύσει οποιαδήποτε προβλήματα υγείας, ή συνθήκες που θα μπορούσαν να σας βάλουν σε κίνδυνο τραυματισμού κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Η τακτική άσκηση και η ισορροπημένη διατροφή, είναι από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την υγεία σας. Σύντομα μετά την έναρξη της άσκησης, θα αρχίσετε να βλέπετε και να αισθάνεστε τα οφέλη που μπορεί να έχει η σωματική δραστηριότητα στο σώμα και την ευημερία σας.


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .