Με τον καιρό, όσο περισσότερο «παινεύουμε» τον εαυτό μας, τόσο αυξάνεται η αυτοπεποίθησή μας. Στην ψυχολογία, αυτή η τεχνική ονομάζεται «γνωστική συμπεριφορική θεραπεία» και αποτελεί μια μέθοδο που χρησιμοποιούν ψυχολόγοι και θεραπευτές ώστε να εμποδίσουν τις αρνητικές σκέψεις. Ακόμη κι αν υποκρινόμαστε ότι βλέπουμε τα θετικά στοιχεία, όσο περνάει ο καιρός θα αρχίσουμε να πιστεύουμε περισσότερο στον εαυτό μας.

Ό,τι κι αν λέει η ζυγαριά σας ή ο καθρέφτης, είναι στο χέρι σας να αισθάνεστε άνετα με το σώμα σας. Μπορεί να μοιάζει δύσκολο, καθώς τα πρότυπα που προβάλλει η κοινωνία δεν είναι καθόλου ρεαλιστικά. Είναι όμως εφικτό και πηγάζει από την αντίδρασή μας όταν κοιτάμε τον εαυτό μας.

Η συχνή γυμναστική βοηθά και τη μνήμη, αφού αυξάνει την παραγωγή κυττάρων στα αντίστοιχα μέρη του εγκεφάλου. Οι ερευνητές έχουν συνδέσει ήδη την ανάπτυξη του εγκεφάλου των παιδιών με το πόσο δραστήρια είναι, ενώ πλέον το δεδομένο αυτό φαίνεται να ισχύει και για τους ενήλικες. Μάλιστα, μια μελέτη που έγινε σε υγιείς ενήλικες, έδειξε ότι η άσκηση βελτίωσε την ικανότητά τους να θυμούνται και να χρησιμοποιούν περίπλοκο λεξιλόγιο.

Κάνοντας μια βόλτα ή πηγαίνοντας στο γυμναστήριο, μπορεί να αποδειχθεί πολύ ωφέλιμο , ιδιαίτερα αν είχες μια δύσκολη μέρα στη δουλειά. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της άσκησης είναι η μείωση του στρες , φυσικού ή ψυχικού. Επιπλέον, η άσκηση αυξάνει τη νορεπινεφρίνη, ουσία που μειώνει την απόκριση του εγκεφάλου στο στρες. Το να ιδρώσεις λοιπόν, θα βοηθήσει το σώμα σου να αντιμετωπίσει ακόμα και το «κρυμμένο» άγχος.

Πολλοί άνθρωποι γυμνάζονται για να βελτιώσουν την καρδιαγγειακή λειτουργία, να «χτίσουν» μυς και να διατηρήσουν το σώμα τους όμορφο. Τι πλεονεκτήματα όμως έχει η γυμναστική για το μυαλό; Την τελευταία δεκαετία έχουν γίνει πολλές μελέτες, οι οποίες αποδεικνύουν πως η γυμναστική ωφελεί το νου και τις σχέσεις, βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής μας.

Πάντα ψάχνετε νέους τρόπους για να χάσετε βάρος, αλλά τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί; Επόμενη ερώτηση: Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς ένας ψυχολόγος θα μπορούσε να σας βοηθήσει με τους στόχους απώλειας βάρους; Ο Γκλεν Μάκιτονς είναι κορυφαίος ψυχολόγος και ειδικός στην ψυχολογία διαχείρισης βάρους. Ιδού οι συμβουλές του: Να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας

Δίκτυο Συνεργατών | Α’ Βοήθειες | Τηλέφωνα Α’ Ανάγκης | Προειδοποιήσεις Φαρμάκων

Το ίντερνετ, η τηλεόραση, τα περιοδικά, οι ταινίες και ό,τι άλλο μας δημιουργεί ενοχές για την εικόνα μας, πρέπει να αποφευχθεί για ένα διάστημα. Επίσης σε συζητήσεις μην αναφέρεστε σε δίαιτες και απώλεια βάρους. Προσπαθήστε να κάνετε θετικές σκέψεις για το σώμα σας και να το αγαπήσετε όπως είναι. Πρέπει να απελευθερωθείτε από τον βομβαρδισμό των αρνητικών μηνυμάτων που σας δηλητηριάζουν.

Τα πρότυπα για το τέλειο σώμα που αξίζει να αγαπηθεί, τα θέτουν συνήθως η κουλτούρα του κάθε λαού και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Έτσι όλοι ψάχνουν να φτιάξουν το αποδεκτό και επιθυμητό σώμα για να ταιριάξουν στο σύνολο και να μην ντρέπονται για αυτό. Αυτό όμως μπορεί να μας οδηγήσει σε ένα κυνήγι που έχει πόνο, ενοχές και μίσος για τον εαυτό μας.

Ας δούμε πρώτα πώς ορίζουμε την ντροπή. Η ντροπή είναι το αίσθημα της ανεπάρκειας ή του λάθους. Θεωρούμε ότι δεν αξίζουμε την ευτυχία, την αγάπη ή ό,τι άλλο καλό επιθυμούμε, γιατί δεν είμαστε επαρκείς ή αποδεκτοί. Έτσι πρέπει να αλλάξουμε αυτό που μας ενοχλεί προκειμένου να καταφέρουμε να φτάσουμε στον στόχο μας.

Χρειάζεστε εξάσκηση. Η υγιής σεξουαλική ανταπόκριση συνδέεται, επίσης, με την τακτική επαφή με τον σύντροφο. Το μότο «αν δεν το χρησιμοποιείς, το χάνεις» ισχύει για τη σεξουαλική υγεία. Αν δεν προσφεύγετε τακτικά στο σεξ ή στον αυνανισμό, η κυκλοφορία στα γεννητικά όργανα περιορίζεται και η σεξουαλική ανταπόκριση μειώνεται. Όσο περισσότερο σεξ κάνετε, λοιπόν, τόσο περισσότερο θα το απολαμβάνετε…

Νιώστε καλά με τον εαυτό σας. Η ιδέα να αγαπήσετε τα γεννητικά σας όργανα μπορεί να ακούγεται χαζή, αλλά αν νιώθετε την όποια ανασφάλεια, θα δυσκολευτείτε να αποδεχτείτε τη σεξουαλικότητά σας και να ξεπεράσετε τα εμπόδια στην κρεβατοκάμαρα. Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες αντιμετωπίζουν προβλήματα αυτοπεποίθησης. Η αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών βελτιώνει σημαντικά τη σεξουαλική ζωή.

Για να αποδεχτείτε τη σεξουαλικότητά σας, πρέπει πρώτα να γνωρίσετε το σώμα σας και να εκτιμήσετε την ομορφιά της γυναικείας σιλουέτας και ανατομίας. Το να εκτιμήσετε τα μοναδικά φυσικά σας χαρακτηριστικά, το βάρος σας και την κατανομή του, είναι ζωτικής σημασίας για να μπορέσετε να αφεθείτε στο σεξ. Φόβοι και άγχη σχετικά με το σώμα σας θα σας κρατήσουν πίσω.

Όταν κάποιος πάσχει από κάποια διατροφική διαταραχή , προσπαθεί να καταλάβει τι βλέπει. Όμως αυτό που βλέπει στον καθρέφτη είναι εντελώς διαφορετικό . Τελικά σταματάει να θέλει να είναι μέλος της ομάδας των τέλειων ανθρώπων και επιλέγει να γίνει μέλος μιας άλλης ομάδας: εκείνης των ατόμων που έχουν τους ίδιους στόχους.

Όμως κοιτάξτε γύρω σας. Ποιος είναι πραγματικά τέλειος; Περιέργως, δεν βλέπετε πολύ συχνά την εικόνα που έχετε στο μυαλό σας όταν περπατάτε στους δρόμους. Μονάχα στα περιοδικά, στις φωτογραφίες, στις διαφημίσεις…


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .