Όταν τρώτε φρούτα έχετε μετά μια δυσάρεστη γεύση στο στόμα σας ή νιώθετε άβολα ή βαριά με το στομάχι σας; Α υτό οφείλεται πιθανότατα στο ότι δεν φάγατε σωστά το φρούτο κι ότι το στομάχι σας δεν ήταν άδειο. Εάν δεν είναι αυτός ο λόγος, θα πρέπει να ρωτήσετε τον γιατρό σας για περαιτέρω συμβουλές . Άλλες περιπτώσεις…

Χωρίς καμία αμφιβολία, το φρούτο αποτελεί μια τέλεια τροφή για να αρχίσετε την μέρα σας επειδή δεν απαιτείται πολλή ενέργεια για να επεξεργασθεί από το πεπτικό σύστημα . Επίσης, σας ωφελεί καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας. Τα φρούτα είναι από τις μοναδικές τροφές που κάνουν τον εγκέφαλο να λειτουργεί πιο γρήγορα.

Πρέπει να τρώμε φρούτα πριν το φαγητό; Υπάρχουν πολλές διαφορετικές απόψεις για το αν πρέπει να τρώμε φρούτα πριν το πρωινό. Ενώ ορισμένοι νομίζουν ότι αυτό δεν είναι καλό για την υγεία, κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι η καθημερινή κατανάλωση φρούτων με άδειο στομάχι είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη. Τι είναι καλύτερο;

Ως γνωστόν, το κόκκινο κρασί που καταναλώνεται με μέτρο κάνει καλό στην υγεία της καρδιάς. Το ίδιο ισχύει και για το χυμό του σταφυλιού, το οποίο περιέχει αντιοξειδωτικά, φλαβονοειδή και ρεσβερατρόλη. Αυτά τα αντιοξειδωτικά περιέχονται κυρίως στην φλούδα και στον σπόρο, παρά στον καρπό. Το κλειδί είναι ότι το κρασί και ο χυμός από σταφύλι παρασκευάζονται από ολόκληρο τον καρπό, δηλαδή μαζί με την φλούδα και τον σπόρο.

Οι χυμοί που καταναλώνουμε αποτελούν μέρος της καθημερινής μας διατροφής. Ποιος από σας, δεν θα απολαύσει ένα δροσερό ποτήρι χυμού, ιδιαίτερα τους μήνες του καλοκαιριού; Το χρώμα τους είναι ζωηρό, η γεύση τους γλυκιά και συνιστούν μια υγιεινή επιλογή. Παρόλο που οι χυμοί προσφέρουν μια ποικιλία θρεπτικών συστατικών και βιταμινών, υπάρχουν και ορισμένοι που θεωρούνται υγρά ...ζαχαρωτά!

Το κάπνισμα και την κατανάλωση αλκοόλ, καφέ, ζεστής σοκολάτας, κακάου και τσαγιού. Τους χυμούς από πορτοκάλι και γκρέιπφρουτ. Τα πικάντικα τυριά και τα αλλαντικά. Το σκόρδο. Τον χυμό ή την σάλτσα ντομάτας, το μαύρο πιπέρι και το τσίλι. Τις τροφές με πολλή πρόσθετη ζάχαρη και αλάτι.

Αν έχετε διαγνωστεί με γαστρίτιδα ή άλλες ασθένειες που σχετίζονται με φλεγμονή στο στομάχι, τότε πρέπει να προσέχετε τι τρόφιμα καταναλώνετε. Η διατροφή σας είναι πολύ σημαντική και οι τροφές που επιλέγετε μπορεί να κάνουν τη διαφορά στην υγεία του πεπτικού σας συστήματος.

Ο κίνδυνος για τη διατροφική ασφάλεια των ψαριών δεν έγκειται τόσο στην κατάψυξή τους, όσο στη σωστή απόψυξή τους, τονίζουν οι ειδικοί ΥΓΕΙΑ

Οι φυτικές ίνες είναι απαραίτητες ώστε τα σάκχαρα να απορροφηθούν με αργό ρυθμό από τον οργανισμό μας. Έτσι, η συχνή κατανάλωση χυμών φρούτων μπορεί να συμβάλλει στην υπερβολική πρόσληψη ζάχαρης, επιτείνοντας την υπέρταση και τα καρδιαγγειακά νοσήματα", προσέθεσε. Ένα ποτήρι χυμού την ημέρα φάνηκε να αυξάνει σημαντικά την κεντρική αρτηριακή πίεση, η οποία μετράται στην αορτή, τη μεγάλη αρτηρία που μεταφέρει το πλούσιο σε οξυγόνο αίμα σε ολόκληρο το σώμα.

Ο κίνδυνος για τη διατροφική ασφάλεια των ψαριών δεν έγκειται τόσο στην κατάψυξή τους, όσο στη σωστή απόψυξή τους, τονίζουν οι ειδικοί ΥΓΕΙΑ

Ο κίνδυνος για τη διατροφική ασφάλεια των ψαριών δεν έγκειται τόσο στην κατάψυξή τους, όσο στη σωστή απόψυξή τους, τονίζουν οι ειδικοί

Η αλήθεια είναι πως η αγορά προσφέρει μια πληθώρα αγαθών που καλύπτουν όλες τις ανάγκες αλλά και τις γευστικές προτιμήσεις των καταναλωτών, όμως πολλές φορές παρακάμπτουμε το γεγονός, ότι κάποια από αυτά τα προϊόντα αποτελούν θαυμάσιες πηγές φυτικών ινών, βιταμινών, ιχνοστοιχείων και άλλων θρεπτικών συστατικών για εμάς και τον οργανισμό μας.

Παρόλα αυτά, μια έξοδος με φίλους είναι αρκετή για να καταστρέψει το πλάνο. Ο κατάλογος του εστιατορίου είναι γεμάτους γευστικούς πειρασμούς και πώς να αντισταθεί κανείς και στη δροσιστική λίστα με τα signature κοκτέιλ και τα ποτά ή ακόμα και τους χυμούς;

Βρισκόμαστε σε μια κρίσιμη για την εξωτερική μας εμφάνιση περίοδο, αφού το καλοκαίρι απέχει μόλις λίγα 24ωρα μακριά και έχουμε εναποθέσει τις τελευταίας μας ελπίδες στη γυμναστική και τη διατροφή για να χάσουμε τα παραπανίσια κιλά που μας ταλαιπωρούν.

Η κατανάλωση ολόκληρων φρούτων, ιδιαίτερα των διαφόρων ειδών μούρων, των σταφυλιών και των μήλων, συσχετίστηκε σημαντικά με τον χαμηλότερο κίνδυνο διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με νέα μελέτη που διεξήχθη από τους ερευνητές της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ (HSPH). Αντίθετα η μεγαλύτερη κατανάλωση των φρέσκων χυμών φρούτων συνδέθηκε με υψηλότερο κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2.


Δημοσίευση: 14/11/2019


. .