Σύμμαχος Στην Αντιγήρανση, Η Ασπιρίνη; - Τα 14 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Ο ύπνος αποτελεί πηγή νεότητας, αφού κατά τη διάρκεια του βραδινού ύπνου ενεργοποιούνται διάφορα ένζυμα, όπως επίσης τα νεκρά κύτταρα δίνουν τη θέση τους στα νέα.. Επομένως όσο περισσότερο κοιμόμαστε τόσο οργανισμός μας φροντίζει να μας κάνει νεότερους. Οι βασικές ώρες ύπνου είναι οι οκτώ… Ώρες ιδανικές για να χαλαρώσει ο οργανισμός μας.. και να παράγει το ιδανικό κολλαγόνο.

Η αλήθεια είναι ότι μέσα από το elenifourli. com σας έχουμε δώσει πάρα πολλά μυστικά ομορφιάς …αλλά και αντιγήρανσης. Ένας είναι όμως ο καλύτερος σύμμαχος της αντιγήρανσης και καιρός είναι να πούμε και δυο πράγματα για αυτό..

Η ασπιρίνη είναι πολύ σημαντική για την υγεία αν ανήκουμε σε ομάδα υψηλού κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων. Είναι καλύτερα να είμαστε σε συνεννόηση με το γιατρό μας αν πρόκειται να κάνουμε καθημερινή θεραπεία με ασπιρίνη. Αν υπάρχει έστω και ο παραμικρός κίνδυνος να υποφέρουμε από παρενέργειες με την πρόσληψή της, ο πιο καλός τρόπος να προμηθευτούμε την ασπιρίνη που χρειάζεται ο οργανισμός μας είναι να την πάρουμε μέσω φυσικών πηγών, δηλαδή μέσω των τροφών.

Όταν γίνεται λόγος για ασπιρίνη, το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό μας είναι ένα άσπρο στρογγυλό χάπι για τον πόνο. Η ασπιρίνη είναι γνωστό πως προστατεύει από καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό επεισόδιο και είναι πολύ καλό αντιπηκτικό του αίματος.

Ο κίνδυνος για τη διατροφική ασφάλεια των ψαριών δεν έγκειται τόσο στην κατάψυξή τους, όσο στη σωστή απόψυξή τους, τονίζουν οι ειδικοί ΠΟΤA

Από την άλλη πλευρά, το σταμναγκάθι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες και Ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι σύμμαχοι της καρδιάς, της καλής υγείας του οργανισμού, τονώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και δρουν κατά της οξείδωσης των κυττάρων και της αντιγήρανσης των ιστών. Διαθέτει αντισηπτικές, αντιρρευματικές και υπογλυκαιμικές ιδιότητες, ενώ περιέχει βιταμίνες C και Ε καθώς και ιχνοστοιχεία, όπως σίδηρο, κάλιο, νάτριο, φώσφορο και μαγνήσιο.

Επιπλέον, τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε μαγνήσιο και πειραματικές μελέτες έχουν δείξει ότι η πρόσληψη μαγνησίου μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ενός ατόμου να αναπτύξει διαβήτη τύπου 2. Κάνουν καλό στην καρδιά και αποτελούν μια εξαιρετική πηγή πολλών βιταμινών και ανόργανων συστατικών, συμπεριλαμβανομένων της βιταμίνης Ε. Επίσης, αποτελούν μια καλή πηγή πρωτεϊνών, ινών, ριβοφλαβίνης και ασβεστίου.

Την ίδια ώρα, τα αμύγδαλα μπορούν να περιορίσουν την αύξηση της γλυκόζης (σακχάρου) στο αίμα και των επιπέδων ινσουλίνης μετά τα γεύματα, σύμφωνα με τους ειδικούς. Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Metabolism, έδειξε ότι η κατανάλωση περίπου 45 γραμμαρίων αμυγδάλων ρίχνει τις τιμές της ινσουλίνης και της γλυκόζης.

Ο δρ Cuzick και οι συνεργάτες του αναφέρουν επίσης ότι είναι απαραίτητο να συμβουλευτεί ένας ασθενής τον προσωπικό του γιατρό, προτού αποφασίσει να πάρει ασπιρίνη σε καθημερινή βάση. Στην έκθεσή τους, αναγνώρισαν την ανάγκη για περισσότερη έρευνα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεθόδους για την πρόληψη της αιμορραγίας και θα μπορούσε να αποκαλύψει την ακριβή συνιστώμενη δοσολογία. Αλλά η αισιοδοξία τους για την ασπιρίνη είναι σαφής.

Υπό συγκεκριμένες συνθήκες η λήψη μιας ασπιρίνης την ημέρα για μακρά χρονική περίοδο (έως και 10 έτη) μπορεί να μειώσει σε μεγάλο βαθμό τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του πεπτικού σωλήνα, όπως καρκίνο του στομάχου και καρκίνου του φάρυγγα, σύμφωνα με έρευνα Βρετανών επιστημόνων που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Annals of Oncology.

Οι παρεμβάσεις αυτές μπορεί να είναι διατροφικές (νηστεία ή μείωση πρόσληψης θερμίδων), συμπεριφορικές (σωματική άσκηση) ή φαρμακολογικές. Πειραματιζόμενοι με το νηματώδη σκώληκα Caenorhabditis elegans και το ποντίκι Mus musculus, οι δύο ερευνητικές ομάδες από Ελλάδα και Γαλλία έδειξαν ότι η χορήγηση της ασπιρίνης ουσιαστικά μιμείται τα ευεργετικά αποτελέσματα της περιορισμένης πρόσληψης θερμίδων, χωρίς όμως να προκαλεί υποσιτισμό.

Μέσω της αυτοφαγίας το κύτταρο αποικοδομεί τα συστατικά του, όπως τις πρωτεϊνες, τα λιπίδια και τα άλλα μακρομόριά του, καθώς και τα κατεστραμμένα ή περιττά υποκυτταρικά οργανίδια. Η αυτοφαγία θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους μηχανισμούς για την αντιγήρανση , επειδή εξασφαλίζει την ανακύκλωση και συνεπώς την ανανέωση των συστατικών του κυττάρου, συμπεριλαμβανομένων ολόκληρων οργανιδίων όπως τα μιτοχόνδρια.

Η συνεργασία των ερευνητών του Ινστιτούτου Μοριακής Βιολογίας & Βιοτεχνολογίας (ΙΜΒΒ) του ΙΤΕ με τους γάλλους συναδέλφους τους αποκαλύπτει ότι η δράση της ασπιρίνης προσομοιώνει τα ευεργετικά για τον οργανισμό αποτελέσματα της περιορισμένης πρόσληψης θερμίδων, χωρίς όμως να επιφέρει υποσιτισμό, πράγμα που αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα.

Ερευνητές στα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας των ΗΠΑ βρήκαν ότι πολλοί γιατροί συνιστούν μικρές δόσεις ασπιρίνης σε γυναίκες που είχαν την ατυχία, είτε να αποβάλουν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, είτε να δουν το μωρό τους να γεννιέται νεκρό (θνησιγένεια), αλλά ήθελαν και στις δύο περιπτώσεις να ξαναπροσπαθήσουν να μείνουν έγκυες.


Δημοσίευση: 22/11/2019


. .