Πώς Να Αντιμετωπίσετε Μια Πιεστική Περίοδο - Τα 15 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

Οι γιορτές αποτελούν μια ιδιαίτερα στρεσογόνα περίοδο που πολλές φορές μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα να μην επιτρέπει πολλούς να γιορτάσουν και να μην μπορούν να ταυτιστούν με την εορταστική διάθεση, που γενικώς επικρατεί την περίοδο των εορτών. Μέσα σε ένα τέτοιο κλίμα δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε γιατί η κατάθλιψη ή η καταθλιπτική διάθεση έχει υπολογιστεί ότι αυξάνεται σχεδόν κατά δέκα τοις εκατό την περίοδο αυτή.

Τσίπρας σε «γαλάζιο» βουλευτή για τα αγγλικά του: «Κύριε πρώην δήμαρχε, τι ακριβώς θέλετε;» (βίντεο)

Π. Αττικής: Με Προσωρινή Διαταγή παραμένουν στις θέσεις τους 80 συμβασιούχοι Κοινωφελούς

Τα αίτια της αύξησης της συχνότητας της δυσκοιλιότητας, τα τελευταία χρόνια, αν και δεν είναι ακόμα απόλυτα ξεκάθαρα, φαίνεται να εξαρτώνται από το σύγχρονο τρόπο ζωής όσον αφορά στη διατροφή, κυρίως με τη μειωμένη κατανάλωση φυτικών ινών και την αύξηση του σωματικού βάρους, την καθιστική ζωή, το άγχος και στα πιεστικά επαγγελματικά ωράρια, που δεν επιτρέπουν στον εργαζόμενο να πάει «τουαλέτα» την ώρα που θέλει. Τρόποι αντιμετώπισης της δυσκοιλιότητας

Για να καταλάβουμε τη δυσκοιλιότητα, πρέπει να δούμε πώς λειτουργεί το παχύ έντερο. Καθώς η τροφή διέρχεται μέσα από το παχύ έντερο, απορροφώνται τα υγρά της από το βλεννογόνο και σχηματίζονται τα κόπρανα. Τότε η σύσπαση των μυών ωθεί το περιεχόμενο προς το ορθό. Μόλις τα κόπρανα φτάσουν στο ορθό είναι πια σκληρά, γιατί το περισσότερο μέρος του νερού τους έχει απορροφηθεί.

Η δυσκοιλιότητα επηρεάζει την ποιότητα ζωής και τουλάχιστον 1 στους 5 ενήλικες στην Ελλάδα την έχει αντιμετωπίσει, έστω και μία φορά στο παρελθόν. Η δυσκοιλιότητα ταλαιπωρεί πιο συχνά τις γυναίκες, τους ηλικιωμένους και τα άτομα, που δεν έχουν φυσιολογικό σωματικό βάρος, και είναι είτε ελλιποβαρείς είτε υπέρβαροι ή παχύσαρκοι. Ορίζοντας τη δυσκοιλιότητα

Μερικά από τα σωματικά συμπτώματα του πένθους μπορεί να είναι τα εξής: Δυσκολίες στον ύπνο- δυσκολία να σε πάρει ο ύπνος, διακοπές του ύπνου κατά τη διάρκεια της νύχτας. Απώλεια ή αύξηση βάρους – λίγη ή υπερβολική κατανάλωση φαγητού. Χαμηλή ενέργεια και ζωτικότητα, αίσθηση κούρασης. Πονοκέφαλοι, πόνοι στο στήθος. Διαταραχές στο στομάχι και στο πεπτικό σύστημα. Απώλεια μαλλιών.

Έρευνες δείχνουν ότι η κατανόηση της διαδικασίας του πένθους λόγω της απώλειας βοηθάει σημαντικά στην πληρέστερη και καλύτερη αντιμετώπισή του. Όταν γνωρίζεις ότι οι άνθρωποι που πενθούν έχουν παρόμοιες σκέψεις και συναισθήματα και σωματικές αντιδράσεις με σένα, τότε κατανοείς ότι αυτό που σου συμβαίνει είναι απόλυτα φυσιολογικό.

Δίκτυο Συνεργατών | Α’ Βοήθειες | Τηλέφωνα Α’ Ανάγκης | Προειδοποιήσεις Φαρμάκων

Μπορεί να σημαίνουν περισσότερη ελευθερία στην επιλογή της εκπαίδευσης, περισσότερες ευθύνες και ίσως ακόμα ότι μερικοί φίλοι τους, θα μείνουν πίσω. Κατά τη μετάβαση από τη μία σχολική βαθμίδα στην επόμενη, επικρατούν νέες συνθήκες και απαιτήσεις, στις οποίες πρέπει να προσαρμοστεί το παιδί και οι οποίες απαιτήσεις μπορούν να δημιουργήσουν ψυχικές εντάσεις, όπως και συγκρούσεις στις σχέσεις του παιδιού με το σχολείο. Η αναβλητικότητα στο διάβασμα και το πρόβλημα συγκέντρωσης.

Είναι μια κρίσιμη περίοδος κατά την οποία ο έφηβος συναντά διάφορα προβλήματα, προβλήματα άγχους και ψυχικής πίεσης. Καθώς τα παιδιά οδεύουν προς την ενηλικίωση και πασχίζουν να αποκτήσουν και να εδραιώσουν την ανεξαρτησία τους, περνούν μέσα από διάφορες φάσεις που επηρεάζουν τον ψυχισμό τους. Μεγαλώνοντας, αυξάνεται και η πίεση που δέχονται από τους γονείς, τους φίλους, την κοινωνία κι αυτό αποτελεί για μερικά παιδιά τεράστια δυσκολία.

Εφηβεία: μια ψυχολογικά ταραγμένη περίοδος και πως να την αντιμετωπίσετε

Όσο οι μέρες των πανελλήνιων και των προαγωγικών εξετάσεων πλησιάζουν, τόσο μεγαλώνει το άγχος των παιδιών σχετικά με αυτές. Το άγχος αυτό προέρχεται από τις αρνητικές σκέψεις μιας υποτιθέμενης αποτυχίας και απογοήτευσης των οικείων προσώπων. Όλοι όσοι έχουν περάσει από αυτές τις διαδικασίες μπορούν να καταλάβουν πώς νιώθουν τα παιδιά την περίοδο αυτή και πόσο όλα μεγεθύνονται στο μυαλό τους.

Επίσης παρότι φαίνεται ότι η χαρά παροδικά σας έχει εγκαταλείψει μην απομονώνεστε. Προσπαθήστε να βγαίνετε με φίλους, να βλέπετε μια ταινία και να χαλαρώνετε όπως μπορείτε στον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο σας. Το άγχος μάλλον εντείνεται μεσημεριανές και απογευματινές ώρες γιατί τότε προφανώς είναι η εναλλαγή στην επόμενη εργασία.

Αναγκάζομαι να κοιμάμαι μόνος μου τα βράδια επειδή αυτή είναι με τους δικούς της στο εξοχικό που νοίκιασαν και βασικά έχω άγχος σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, με αποκορύφωμα τις μεσημεριανές και τις απογευματινές ώρες, ενώ το βράδυ είμαι σε φυσιολογικά πλαίσια.


Δημοσίευση: 23/11/2019


. .