Προσωπική υπόθεση είναι η ενίσχυση του ανοσοποιητικού συτήματος το οποίο αν είναι σε καλά επίπεδα μπορεί να μας προστατέψει πό την εμφανίση διαφόρων παθήσεων. Ιδιαίτερα το χειμώνα όταν το ανοσοποιητικό είναι σε κακό χάλι τότε γινόμαστε πιο ευάλωτοι στις διάφορες ιώσεις που κυκλοφορούν. Μάθετε πως να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας

Η κατανάλωση λιγότερων θερμίδων έχει συνδεθεί με την εμφάνιση λιγότερων προβλημάτων σχετιζόμενων με την ηλικία, όπως είναι ο διαβήτης και το Alzheimer. Σχετική έρευνα έδειξε πως όσοι κατανάλωναν 25% λιγότερες θερμίδες από αυτό που συνήθιζαν μέχρι πρότινος έριξαν τη χοληστερίνη τους, τα επίπεδα τριγλυκεριδίων και την πίεσή τους. Ξεκινήστε ελαττώνοντας τη ζάχαρη και το αλεύρι από τη διατροφή σας και δώστε έμφαση στα πράσινα λαχανικά και φρούτα.

Το στρες και το αυξημένο άγχος βλάπτουν σημαντικά το ανοσοποιητικό και την ορθή λειτουργία της καρδιάς. Όσο νωρίτερα αντιμετωπιστούν τα κρούσματα του άγχους τόσο το καλύτερο, καθώς το χρόνιο στρες, που ξεκινάει ακόμα και από τις μικρές ηλικίες, μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες στην μετέπειτα υγεία του ατόμου. Να θυμάστε πως η γυμναστική, η σωστή διατροφή και το γέλιο κάνουν καλό στην αποσυμφόρηση από το καθημερινό άγχος.

Μερικοί από εμάς πέφτουν πιο εύκολα στο κρεβάτι από κάποιους άλλους, ενώ αυτοί οι άλλοι μοιάζουν άτρωτοι απέναντι σε κρυολογήματα και ιώσεις. Και ενώ ελπίζουμε να ανήκετε στη δεύτερη κατηγορία, οι περισσότεροι μάλλον είστε πιο ευαίσθητοι και περνάτε αρκετές μέρες κάθε χειμώνα στο κρεβάτι, κρυολογημένοι και ηττημένοι.

Πράσινο τσάι: Το πράσινο τσάι έχει ευεργετική δράση κατά του κρυολογήματος χάρη στις πολυφαινόλες που περιέχει. Μελέτες αναφέρουν ότι οι κατεχίνες, συγκεκριμένες πολυφαινόλες του τσαγιού, καταπολεμούν τον ιό της γρίπης. Εντάξτε το πράσινο τσάι στις καθημερινές σας συνήθειες και εμπλουτίστε το με λίγες σταγόνες λεμονιού ή μελιού. Μην βάλετε όμως γάλα αφού οι πρωτεΐνες του δεσμεύουν τις πολυφαινόλες και μειώνουν τη δράση τους.

Το κρύο έπιασε ξαφνικά και μπορεί ήδη να πέσατε κι εσείς ή τα παιδιά σας θύματα των ιώσεων την εποχής. Το πιο σημαντικό πράγμα λοιπόν για ν΄αποφύγουμε τα κρυολογήματα και τις ιώσεις είναι να θωρακίσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Πώς; Με ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, πλούσιο σε τροφές που κάνουν τον οργανισμό μας να... αντέχει στα κρυολογήματα και κάνει το ανοσοποιητικό μας σύστημα να δουλεύει στο φουλ!

Πράσινο τσάι: Το πράσινο τσάι έχει ευεργετική δράση κατά του κρυολογήματος χάρη στις πολυφαινόλες που περιέχει. Μελέτες αναφέρουν ότι οι κατεχίνες, συγκεκριμένες πολυφαινόλες του τσαγιού, καταπολεμούν τον ιό της γρίπης. Εντάξτε το πράσινο τσάι στις καθημερινές σας συνήθειες και εμπλουτίστε το με λίγες σταγόνες λεμονιού ή μελιού. Μην βάλετε όμως γάλα αφού οι πρωτεΐνες του δεσμεύουν τις πολυφαινόλες και μειώνουν τη δράση τους.

Το κρύο έπιασε ξαφνικά και μπορεί ήδη να πέσατε κι εσείς ή τα παιδιά σας θύματα των ιώσεων την εποχής. Το πιο σημαντικό πράγμα λοιπόν για ν΄αποφύγουμε τα κρυολογήματα και τις ιώσεις είναι να θωρακίσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Πώς; Με ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, πλούσιο σε τροφές που κάνουν τον οργανισμό μας να... αντέχει στα κρυολογήματα και κάνει το ανοσοποιητικό μας σύστημα να δουλεύει στο φουλ!

Τα χρειαζόμαστε καθώς είναι πλούσια στα πολύτιμα ω-3 λιπαρά οξέα. Τα συγκεκριμένα λιπαρά οξέα δεν μπορεί να τα συνθέσει ο οργανισμός μας, επομένως είναι σημαντικό να τα προσλαμβάνουμε από τη διατροφή μας. Εκτός από την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, τα ω-3 λιπαρά οξέα βοηθούν και στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου, της καρδιάς, στη μνήμη, την ικανότητα μάθησης, την όραση, ακόμα και τη διάθεση!

Μια πλήρης και ισορροπημένη διατροφή είναι η βάση για την καλή υγεία του παιδιού σας, αλλά και για ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα. Υπάρχουν όμως κάποιες τροφές που μπορούν να βοηθήσουν ακόμα περισσότερο στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, διότι είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες.

Ενα παιδί είναι απίθανο να μην αρρωστήσει, διότι απλώς το ανοσοποιητικό του σύστημα είναι εντελώς… άπειρο. Παρ’ όλα αυτά, με μια ισορροπημένη διατροφή, καθημερινή άσκηση και αρκετό ύπνο, μπορείτε να το βοηθήσετε να καταπολεμήσει ευκολότερα ιούς και λοιμώξεις.

Προσοχή στα Αυτιά Το αυτί επικοινωνεί με τον ατμοσφαιρικό αέρα εξωτερικώς μέσω του έξω ακουστικού πόρου και εσωτερικώς μέσω της ευσταχιανούς σάλπιγγας, η οποία καταλήγει στο φάρυγγα. Με τις βλέννες της μύτης κλείνει το στόμιο της ευσταχιανούς σάλπιγγας, οπότε εσωτερικά το αυτί μετατρέπεται σε κλειστό χώρο, πρόσφορο για την ανάπτυξη μικροβίων. Έτσι αναπτύσσεται ωτίτιτιδα. Με τις πλύσεις με θαλασσινό νερό αποφεύγεται και αυτό.

Οι πιο Συνηθισμένες Φλεγμονές του Αναπνευστικού Συστήματος Η φλεγμονή αποτελεί ένα μηχανισμό του αμυντικού συστήματος και χαρακτηρίζεται από ένα σύνολο συμπτωμάτων (κοκκίνισμα, οίδημα, τοπική αύξηση της θερμοκρασίας, πόνο) που δημιουργούν δυσμενές περιβάλλον στον εισβολέα.


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .