Η περίοδος πριν τις καλοκαιρινές διακοπές συνήθως συνοδεύεται από μια προσπάθεια απώλειας βάρους και υιοθέτησης υγιεινών διατροφικών συνηθειών. Έτσι, πολλές γυναίκες καταλήγουν να στερούνται την απόλαυση του φαγητού και τελικά να ενδίδουν σε «αμαρτωλές» τροφές, μην μπορώντας άλλο να αντέξουν την πίεση.

Το να πηγαίνετε στη δουλειά σας με το αυτοκίνητο, είναι σίγουρα η πιο εύκολη λύση. Δεν είναι όμως και η καλύτερη για τον οργανισμό σας και για εκείνα τα παραπανίσια κιλά που προσπαθείτε να χάσετε. Μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που περπατούν, χρησιμοποιούν ποδήλατο ή παίρνουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς έχουν χαμηλότερο ΔΜΣ και ποσοστά σωματικού λίπους από εκείνους που εξαρτώνται από τα αυτοκίνητά τους για να φτάσουν στη δουλειά τους καθημερινά.

Οι περισσότερες από τις καθημερινές μας συνήθειες είναι τόσο βαθιά ριζωμένες που σπάνια σκεφτόμαστε να τις αλλάξουμε. Δυστυχώς όμως, πολλές από αυτές δεν μας βοηθούν. Ένα σωστό πρωινό ξεκίνημα μας διευκολύνει ως νοοτροπία να συνεχίσουμε την ημέρα μας με σωστές επιλογές και να ολοκληρώσουμε ευκολότερα μερικούς από τους καθημερινούς μας στόχους. Απολαύστε ένα ξεκούραστο βραδινό ύπνο

Σύμφωνα με ολοένα και περισσότερες έρευνες, η πρωινή μας ρουτίνα μπορεί να βοηθήσει ή να σαμποτάρει τις προσπάθειές μας για υγιεινή διατροφή και χάσιμο των παραπανήσιων κιλών. Βάλτε τα παρακάτω απλά βήματα στις καθημερινές πρωινές σας συνήθειες και διευκολύνετε την επίτευξη των στόχων σας για απώλεια βάρους.

Η περίοδος πριν τις καλοκαιρινές διακοπές συνήθως συνοδεύεται από μια προσπάθεια απώλειας βάρους και υιοθέτησης υγιεινών διατροφικών συνηθειών. Έτσι, πολλές γυναίκες καταλήγουν να στερούνται την απόλαυση του φαγητού και τελικά να ενδίδουν σε «αμαρτωλές» τροφές, μην μπορώντας άλλο να αντέξουν την πίεση.

Forum επιστημόνων Celebrities corner Μετρητές υγείας Η συμβουλή του Vita Ζώδια Καιρός

Τροφές χωρίς λιπαρά Μπορεί να νομίζετε πως τρώγοντας κάτι που δεν έχει λιπαρά είναι μια υγιεινή επιλογή, αλλά η αλήθεια είναι άλλη. Η βιομηχανία τροφίμων έχει αντικαταστήσει τα ζωικά λιπαρά με φυτικά τα οποία στην πραγματικότητα είναι τρανς λιπαρά που δεν κάνουν καθόλου καλό. Όλες αυτές οι τροφές αυξάνουν τις πιθανότητες να πάρετε βάρος, να εμφανίσετε διαβήτη ή καρδιακά προβλήματα. Προσπαθήστε να αποφεύγετε τις συγκεκριμένες τροφές όσο περισσότερο μπορείτε.

Βιομηχανικά λάδια Το σογιέλαιο, το καλαμποκέλαιο και το canola oil (λάδι ελαιοκράμβης) λέγονται βιομηχανικά έλαια γιατί έχουν υποστεί μεγάλη χημική επεξεργασία. Είναι γεμάτα Ω-6 λιπαρά και χρησιμοποιούνται σε όλα εκείνα τα τηγανητά (κοτόπουλο, πατάτες) που τρώτε στα περισσότερα εστιατόρια και σας γεμίζουν με τα χειρότερα λιπαρά που υπάρχουν. Αντί για αυτά προτιμήστε λάδι καρύδας, ελαιόλαδο και λάδι από αβοκάντο.

Aν το υπνοδωμάτιό σας χρειάζεται επειγόντως φρεσκάρισμα, σας χωρίζουν μόλις δέκα βήματα από τη νέα του εικόνα. Εμπνευστείτε από τις παρακάτω εύκολες και οικονομικές προτάσεις διακόσμησης και ξυπνήστε... πιο ανανεωμένοι από ποτέ!

Πολύ συχνά νιώθουμε το σώμα μας να μας φωνάζει «φτάνει, το παράκανες». Και ενώ το ακούμε ο σύγχρονος τρόπος ζωής νιώθουμε ότι στέκεται εμπόδιο σε κάθε απόπειρα υιοθέτησης μιας σωστής διατροφής. «Το σώμα μας μάς "μιλάει", αν μάθουμε τη γλώσσα του» τονίζει η κ.Μανίκα. «Δυστυχώς, δεν υπάρχει μαγική δίαιτα ή το μαγικό ραβδάκι για την αλλαγή του σώματος (χωρίς παρενέργειες, έστω), όμως υπάρχει όντως κάτι μαγικό: η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών μας» προσθέτει.

Πόσες φορές έχετε πιάσει τον εαυτό σας να λέει «θα φάω σωστά, αλλά βαριέμαι να πάω γυμναστήριο;». Αν η απάντηση είναι «πολλές» τότε ήρθε η στιγμή να αναθεωρήσετε. Γιατί δεν μπορούμε να μιλήσουμε για υγεία και υγιεινό τρόπο ζωής αποκλείοντας την άσκηση από την καθημερινότητά μας, όπως επισημαίνει η διατροφολόγος. Προσέξτε όμως. Άσκηση δεν σημαίνει επιβολή γυμναστηρίου, υπάρχουν και άλλοι τρόποι άσκησης.

Γιατί παχαίνουμε λοιπόν; Είναι απλώς η κακή επιλογή τροφών που προσθέτει κιλά ή επηρεάζει και η ψυχολογία; Πόσο επιβαρυντική είναι για το βάρος μας η οικονομική κρίση και πόσο αναγκαία είναι η άσκηση στην καθημερινότητα; Και τέλος ένα καίριο ερώτημα; Μπορούμε και πόσο εύκολα να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες;

Η απαγόρευση του συγκεκριμένου συνδυασμού έχει να κάνει μόνο με άτομα που εμφανίζουν εξακριβωμένη αλλεργία στο ψάρι, το αβγό ή τα γαλακτοκομικά και τα συνδυάζονται ταυτόχρονια. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα έπρεπε να ανησυχούν οι γονείς για την συνύπαρξη μέσα στο γεύμα ή κατά την διάρκεια της ημέρες αυτών των φαγητών. 8. Τα προϊόντα light δεν παχαίνουν


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .