Δοκιμάστε κι εσείς το διατροφικό κόλπο της Τζένιφερ Άνιστον και προσπαθήστε να αντικαταστήσετε τα παχυντικά υλικά στα αγαπημένα σας πιάτα με πιο υγιεινά και άπαχα συστατικά. Έτσι, όχι μόνο θα γλιτώσετε θερμίδες, αλλά θα απολαμβάνετε το φαγητό σας χωρίς να νιώθετε ότι στερείστε κάτι.

Για παράδειγμα, θα κάνει μια σπιτική εκδοχή λαζανιών, αλλά θα αντικαταστήσει τα ζυμαρικά με λαχανικά. Επίσης, είναι λάτρης της καρμπονάρα, την οποία απολαμβάνει με μπέικον γαλοπούλας αντί για κανονικό μπέικον.

Εκτός από τη γυμναστική, τη γιόγκα και την προσπάθεια να ακολουθεί μια ισορροπημένη διατροφή, η Τζένιφερ προσπαθεί να απολαμβάνει τα αγαπημένα της πιάτα με πιο υγιεινούς τρόπους.

Δοκιμάστε κι εσείς το διατροφικό κόλπο της Τζένιφερ Άνιστον και προσπαθήστε να αντικαταστήσετε τα παχυντικά υλικά στα αγαπημένα σας πιάτα με πιο υγιεινά και άπαχα συστατικά. Έτσι, όχι μόνο θα γλιτώσετε θερμίδες, αλλά θα απολαμβάνετε το φαγητό σας χωρίς να νιώθετε ότι στερείστε κάτι.

Για παράδειγμα, θα κάνει μια σπιτική εκδοχή λαζανιών, αλλά θα αντικαταστήσει τα ζυμαρικά με λαχανικά. Επίσης, είναι λάτρης της καρμπονάρα, την οποία απολαμβάνει με μπέικον γαλοπούλας αντί για κανονικό μπέικον.

Εκτός από τη γυμναστική, τη γιόγκα και την προσπάθεια να ακολουθεί μια ισορροπημένη διατροφή, η Τζένιφερ προσπαθεί να απολαμβάνει τα αγαπημένα της πιάτα με πιο υγιεινούς τρόπους.

Δοκιμάστε κι εσείς το διατροφικό κόλπο της Τζένιφερ Άνιστον και προσπαθήστε να αντικαταστήσετε τα παχυντικά υλικά στα αγαπημένα σας πιάτα με πιο υγιεινά και άπαχα συστατικά. Έτσι, όχι μόνο θα γλιτώσετε θερμίδες, αλλά θα απολαμβάνετε το φαγητό σας χωρίς να νιώθετε ότι στερείστε κάτι.

Για παράδειγμα, θα κάνει μια σπιτική εκδοχή λαζανιών, αλλά θα αντικαταστήσει τα ζυμαρικά με λαχανικά. Επίσης, είναι λάτρης της καρμπονάρα, την οποία απολαμβάνει με μπέικον γαλοπούλας αντί για κανονικό μπέικον.

Η Τζένιφερ Άνιστον αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση , μιας και διατηρεί αψεγάδιαστη σιλουέτα, ακόμη και στην ηλικία των 49 ετών.

Η συνολική προσέγγιση της είναι πραγματικά πολύ απλή. «Δεν αφήνω τις διατροφικές συνήθειες εκτός ελέγχου, κάπου χρειάζομαι ένα κουμπί επαναφοράς», είπε. «Είναι αρκετά απλό: τρώτε όσα βιολογικά φρούτα και λαχανικά μπορείτε, κρατήστε τη ζάχαρη που λαμβάνετε χαμηλή, πίνετε τόνους και τόνους νερό και απολαύστε έναν καλό ύπνο. Επιτρέπω στον εαυτό μου να ξεφύγει μια φορά στο τόσο ... αλλά δεν επιβάλω στον εαυτό μου κανόνες πια».

Άλλες φορές, θα συνδυάσει ένα μπολ από δημητριακά, κεχρί με μια μπανάνα ή θα φτιάξει βρώμη με ένα ασπράδι αυγού που θα βάλει στο τέλος. Προσθέτοντας ένα ασπράδι – ένα tip που υιοθέτησε από τον πρώην σύζυγό της Justin Theroux - παίρνει πρωτεΐνες και «δίνει αυτή την αφράτη υφή που είναι νόστιμη» είπε στο Elle.

Σε κάθε περίπτωση, ας μη γελιόμαστε, η αυτοπεποίθηση της Jennifer, χωρίς αμφιβολία, προέρχεται από το πόσο επιμελής είναι και ότι τροφοδοτεί το σώμα της με ακριβώς αυτό που χρειάζεται. Ας δούμε όμως σύντομα τι τρώει κάθε μέρα η Aniston:

Δοκιμάστε κι εσείς το διατροφικό κόλπο της Τζένιφερ Άνιστον και προσπαθήστε να αντικαταστήσετε τα παχυντικά υλικά στα αγαπημένα σας πιάτα με πιο υγιεινά και άπαχα συστατικά. Έτσι, όχι μόνο θα γλιτώσετε θερμίδες, αλλά θα απολαμβάνετε το φαγητό σας χωρίς να νιώθετε ότι στερείστε κάτι.

Η Τζένιφερ Άνιστον τρώει τις αγαπημένες της λιχουδιές, αλλά με καλύτερα συστατικά. Εκτός από τη γυμναστική, τη γιόγκα και την προσπάθεια να ακολουθεί μια ισορροπημένη διατροφή, η Τζένιφερ προσπαθεί να απολαμβάνει τα αγαπημένα της πιάτα με πιο υγιεινούς τρόπους.

Η Τζένιφερ Άνιστον αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, μιας και διατηρεί αψεγάδιαστη σιλουέτα, ακόμη και στην ηλικία των 49 ετών.

Ορισμένοι ειδικοί ισχυρίζονται ότι η ζυγαριά δίνει μια αίσθηση ευθύνης σε όσους κάνουν δίαιτα. Άλλοι θεωρούν ότι τους αγχώνει, τους ρίχνει το ηθικό και τους κάνει να επικεντρώνονται στα κιλά παρά στην υγεία τους. Συμπέρασμα; «Το πόσο συχνά θα ανεβαίνεις στη ζυγαριά έχει να κάνει με το πόσο καλά γνωρίζεις τον εαυτό σου» λέει η Δέσποινα Σωτήρου, διαιτολόγος-σύμβουλος διατροφής.

Η κατανάλωση τροφών από κάθε κατηγορία δίνει στον οργανισμό σταθερή παροχή ενέργειας όλη μέρα, χωρίς παρενέργειες που παχαίνουν. Γι’ αυτό, αντί για μπισκότα στις 11 το πρωί, φάε ένα μήλο και μερικούς ξηρούς καρπούς ή λαχανικά και μισό γιαούρτι 2%. #3. Ζυγίσου σε εβδομαδιαία βάση


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .