Η Πωλίνα Τριγωνίδου μάς συστήθηκε μέσα από το αλήστου μνήμης ριάλιτι επιβίωσης «Survival» και μπορεί να μην έπεισε και τόσο όσους το παρακολουθούσαν με τις επιδόσεις της στο στίβο, σίγουρα όμως κέρδισε πολλούς θαυμαστές. Πρόσφατα, το όνομα της όμορφης αθλήτριας έπαιξε στον Τύπο ως το νέο κορίτσι του Γιώργου Μαυρίδη, αλλά οι ίδιοι το διέψευσαν.

Λάβετε υπόψη ότι μια δίαιτα απώλειας βάρους, δεν τελειώνει μόνο με ένα υγιεινό πρωινό. Φροντίστε να γεμίσετε τη διατροφή σας με θρεπτικά συστατικά και υγιεινές τροφές καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, έτσι ώστε να βελτιώσετε την υγεία σας, να χάσετε βάρος γρηγορότερα και με πιο εύκολο τρόπο, καθώς και να αποκτήσετε έναν φυσιολογικό δείκτη μάζας σώματος .

Οι ποικιλίες μούρων όπως οι φράουλες, τα άσπρα μούρα, τα βατόμουρα και τα γκότζι μπέρι, είναι όλα απίστευτα θρεπτικά πυκνά, που σημαίνει ότι έχουν χαμηλές θερμίδες αλλά είναι γεμάτες με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Για αυτό τον λόγο κατατάσσονται στις υπερτροφές και είναι ό,τι καλύτερο για το πρωινό σας γεύμα.

Επιπλέον, τρία μεγάλα αυγά, παρέχουν περίπου 20 γραμμάρια πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας. Εάν δεν γνωρίζετε πόση πρωτεΐνη χρειάζεστε καθημερινά , η ποσότητα πρωτεΐνης που σας παρέχουν τα αυγά, είναι αρκετά σημαντική έτσι ώστε να μπορέσετε να φτάσετε την προτεινόμενη ημερήσια πρόσληψη. 2. Μπανάνες

Αν υποφέρεις από δυσπεψία, μπορείτε να ακολουθήσεις δύο απλά tips που θα σε βοηθήσουν να καταναλώνεις τα αγαπημένα σου αυγά και το ψωμί, χωρίς ενοχλήσεις. Όσον αφορά τα αυγά, προτίμησε όταν τα βράζεις να τα κάνεις μελάτα, ώστε να αποφεύγεις τον παρατεταμένο χρόνο βρασμού που κάνει την πρωτεΐνη τους (το ασπράδι) δύσπεπτη. Όσον αφορά το ψωμί, προτίμησε να το φρυγανίσεις ή να το ψήσεις, καθώς έτσι το νερό που περιέχει εξατμίζεται και οι υδατάνθρακες θα είναι πιο εύπεπτοι.

H φλούδα της ντομάτας, όπως και ολόκληρο το λαχανικό, είναι πολύ πλούσια σε λυκοπένιο (ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό), το οποίο έχει την ιδιότητα να μη χάνεται στο μαγείρεμα, καθώς και σε φυτικές ίνες, οι οποίες είναι πολύτιμες για τον οργανισμό και κυρίως για την υγεία του πεπτικού συστήματος.

Έχεις υποσχεθεί στον εαυτό σου πως φέτος θα προσέξεις τη διατροφή σου και θα τρέφεσαι πιο υγιεινά. Πιο κάτω, θα βρεις δέκα προτάσεις που θα σε βοηθήσουν να κάνεις τα φαγητα σου πιο ελαφριά και θρεπτικά.

Ναι, είναι αλήθεια πως τα ανθυγιεινά φαγητά συνήθως έχουν καλύτερη γεύση από τα λαχανικά και το cottage cheese. Και είναι λογικό, μιας και είναι “φορτωμένα” με περιττό λίπος, ζάχαρη και αλάτι. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως τα υγιεινά φαγητά πρέπει να έχουν αδιάφορη, βαρετή γεύση. Ορίστε, λοιπόν, μερικοί τρόποι να νοστιμέψουμε μερικά από τα πιο παρεξηγημένα διαιτητικά τρόφιμα.

Πως να κάνετε τα υγιεινά φαγητά πιο νόστιμα

Τον κιμά τον χρησιμοποιούμε για να φτιάξουμε κεφτέδες, μπιφτέκια και ντολμάδες, αλλά και για ζυμαρικά με κιμά. Τα καλύτερα κομμάτια κρέατος για κιμά είναι το καπάκι, η σπάλα και η ελιά. Αυτά μάλιστα μας δίνουν τα πιο αφράτα και ζουμερά μπιφτέκια. Προσέχουμε όμως να μην είναι πολύ λιπαρός ο κιμάς. Ιδανικά, θέλουμε να έχουν κάτω από 20% λίπος, πράγμα που ισχύει στο καπάκι, τη σπάλα και την ελιά. Αυτά άλλωστε τα κομμάτια επιλέγουν και οι σεφ!

Το χοιρινό το προτιμάμε αν θέλουμε να φτιάξουμε ψητό στο φούρνο, στη γάστρα, κατσαρόλας με σέλινο ή τηγανιά. Αν θέλουμε να το κάνουμε ψητό στα κάρβουνα, το καλύτερο κομμάτι είναι ο λαιμός που έχει λίπος. Για να μαγειρέψουμε συνταγές με χοιρινό στο φούρνο, προτιμάμε στήθος-σπάλα ή κότσι. Το ίδιο κομμάτι είναι κατάλληλο για φρικασέ και γενικά βραστά. Αρνί

Το κότσι-ποντίκι του μοσχαριού μας δίνει αρκετό ψαχνό και είναι κατάλληλο για να βράζουμε το μοσχάρι σε σούπα. Τι κιλότο και το νουά σπάλας είναι όμως τα πιο μαλακά κομμάτια για ψητό κατσαρόλας, γιουβέτσι ή κοκκινιστό. Χοιρινό

Ο παιδικός εγκέφαλος εξελίσσεται και μεταβάλλεται εξαιρετικά γρήγορα απορροφώντας την κάθε πληροφορία σαν σφουγγάρι και μαθαίνοντας διαρκώς καινούργια πράγματα. Όπως όλα τα όργανα μας ωστόσο, έτσι και ο εγκέφαλος χρειάζεται ένα διατροφικό boost για να λειτουργεί στο πλήρες των δυνατοτήτων του, πόσο μάλλον στην περίπτωση των παιδιών που βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης.

Πολλά παιδιά λατρεύουν τα σπορ και ξεκινούν μάλιστα από πολύ μικρή ηλικία. Αν λοιπόν έχετε κι εσείς έναν μικρό εκκολαπτόμενο Ολυμπιονίκη στο σπίτι σας, είναι σημαντικό να εξασφαλίσετε ότι θα τρώει σωστά και θα λαμβάνει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και ενέργεια από τη διατροφή του προκειμένου να μπορεί να ανταπεξέλθει στο απαιτητικό πρόγραμμα προπονήσεων του.


Δημοσίευση: 15/11/2019


. .